Ταχιάος για διόδια σε Βαρυμπόμπη-Άγιο Στέφανο: «Όσο δεν μπαίνουν, οι φορολογούμενοι πληρώνουν ετησίως 25 εκατ. ευρώ»

Ταχιάος για διόδια σε Βαρυμπόμπη-Άγιο Στέφανο: «Όσο δεν μπαίνουν, οι φορολογούμενοι πληρώνουν ετησίως 25 εκατ. ευρώ»
O Υφυπουργός Υποδομών κάλεσε τους Δημάρχους Κηφισιάς και Διονύσου να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου χωρίς καχυποψία.

Τη θέση ότι όσο δεν λειτουργούν διόδια στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου, το δημόσιο καταβάλλει ετησίως 25 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία, επανέλαβε ο αρμόδιος Υφυπουργός για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος. Παράλληλα κάλεσε τις δημοτικές αρχές Κηφισιάς και Διονύσου για να συζητήσουν το ενδεχόμενο τοποθέτησης πλευρικών σταθμών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Οι εκλεγμένοι Δήμαρχοι Κηφισιάς και Διονύσου, Βασίλης Ξυπολυτάς και Κατερίνα Μαϊχόσογλου αντίστοιχα, έχουν ταχθεί εναντίον μίας τέτοιας εξέλιξης.

Μιλώντας στο 3ο Συνέδριο Greean Deal Greece 2023 του ΤΕΕ, ο κ. Ταχιάος άφησε πάντως αιχμές για τις έντονες αντιδράσεις που υπήρξαν σε πρόσφατη σχετική του δήλωση. «Εδώ είμαστε να τα συζητήσουμε, καλό είναι να μην ξεκινάμε με καχυποψία, αλλά να καθόμαστε στο τραπέζι του διαλόγου», ανέφερε.

«Πρέπει να μπορούμε να συνεννοηθούμε και να λέμε την αλήθεια. Είναι άποψη της κυβέρνησης ότι πρέπει να λέμε από την αρχή τα πράγματα με το όνομά τους. Η γέφυρα της Βαρυμπόμπης πρέπει οπωσδήποτε να αντικατασταθεί. Καταλαβαίνω ότι ο Δήμος Κηφισιάς και αντίστοιχα του Διονύσου, συνδέουν αυτό το έργο με το θέμα των πλευρικών διοδίων το οποίο συζητείτο για πολύ μεγάλο διάστημα. Τα διόδια περιλαμβάνονται στη σύμβαση παραχώρησης. Πρέπει να ξέρετε ότι όσο καιρό δεν μπαίνουν αυτά τα πλευρικά διόδια, ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει το χρόνο 25 εκατ. ευρώ στον παραχωρησιούχο για να αναπληρωθεί η απώλεια εσόδων που υπάρχει».

διόδια στη Βαρυμπόμπη
Φωτογραφία: Δήμος Διονύσου/facebook

Ο κ. Ταχιάος παραδέχτηκε πάντως ότι υπάρχουν επιχειρήματα υπέρ των τοπικών κοινωνιών. «Είμαι πάρα πολύ ανοιχτός να συζητήσω με το Δήμο Κηφισιάς και με όλους τους ενδιαφερόμενους το ενδεχόμενο να συνεχίσει να γίνεται αυτό μέχρι το 2038 ή ίσως το 2041 που θα ολοκληρωθεί η σύμβαση παραχώρησης. Αλλά τα δεδομένα πρέπει να τα συζητάμε δημόσια, δεν πρέπει να κρυβόμαστε. Και πρέπει να γνωρίζουν οι πάντες τι κοστίζει πόσο. Έχουν επιχειρήματα υπέρ τους; Βεβαίως έχουν, διότι η έξοδος της εθνικής οδού εκεί έχει όντως αστικά χαρακτηριστικά, κυρίως για όσους εργάζονται στις περιοχές των Οινοφύτων, της Χαλκίδας κλπ».

 

Photo Credits: Νίκος Ταχιάος/facebook

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!