Ducati: Κολασμένο το μονοκύλινδρο supermoto της (vid)
Μία εβδομάδα μετά την αποκάλυψη των στοιχείων του καινούριου μονοκύλινδρου κινητήρα Superquadro Mono της Ducati, η ιταλική εταιρεία μας έδειξε και τη μοτοσικλέτα στην οποία θα τοποθετηθεί το μηχανικό σύνολο. Πρόκειται λοιπόν για την Hypermotard 698 Mono και όπως αποκαλύπτει το όνομά της είναι μια αυθεντική supermotard μοτοσικλέτα.
Σχεδιαστικά, η νέα Hypermotard 698 Mono ακολουθεί τη δομή της Hypermotard 950 με κυριότερα στοιχεία το ψηλό εμπρός φτερό, τον αιχμηρό προβολέα, τις δύο εξατμίσεις που βγαίνουν δίπλα στην ουρά και τις χυτές ζάντες. Η Ducati έχει δημιουργήσει την βασική έκδοση και την έκδοση RVE η οποία χρησιμοποιεί τα γραφικά της μεγαλύτερης Hypermotard 950 RVE.
Ο κινητήρας είναι το βασικό χαρακτηριστικό της μοτοσικλέτας. Το μονοκύλινδρο σύνολο των 659 κ.εκ. προέρχεται από την 1299 Panigale (ο δικύλινδρος κομμένος στη μέση) και αποδίδει 77,5 ίππους και 63 Nm ροπής. Οι βαλβίδες είναι από τιτάνιο και τα καπάκια από μαγνήσιο, ενώ χρησιμοποιεί δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων.
Ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν στην Hypermotard 698 Mono είναι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Η μοτοσικλέτα είανι εξοπλισμένη με 4 προγράμματα οδήγησης, μονάδα IMU που ελέγχει το traction control, το wheelie control και το ABS Στροφής, ενώ στην έκδοση RVE συναντάμε και quickshifter.
Η Ducati για να κάνει πιο διασκεδαστική και ασφαλή την οδήγησης της Hypermotard 698 Mono έχει προσαρμόσει το ABS στα φρένα επιτρέποντας την πλαγιολίσθηση του πίσω τροχού στην είσοδο της στροφής. Αυτό επιτυγχάνεται με Slide-by-Brake ρυθμιζόμενο σύστημα στο ABS με 4 στάδια επιλογής εμπλοκής στη διάθεση του αναβάτη.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 45mm της Marzocchi και Sachs αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενα. Τα φρένα είναι της Brembo με έναν δίσκο 330mm εμπρός, οι τροχοί είναι 17 ιντσών και το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 151 κιλά.
Δείτε τη νέα Ducati Hypermotard 698 Mono.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!