MotoGP - H Yamaha έχει αφήσει στο «σκοτάδι» τον Κουαρταραρό

MotoGP - H Yamaha έχει αφήσει στο «σκοτάδι» τον Κουαρταραρό
Ο Γάλλος πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έλαβε τις διαβεβαιώσεις τις οποίες θα ήθελε για τη μεσοπρόθεσμη βελτίωση της M1.

Τα τελευταία δύο χρόνια η αγωνιστική ομάδα της Yamaha στο MotoGP ψάχνει απεγνωσμένα περισσότερη απόδοση από τον κινητήρα της. Το ιαπωνικό εργοστάσιο υστερεί έναντι του ανταγωνισμού και πλέον, δίχως το πλεονέκτημα που είχε η M1 στις στροφές, έχει κατρακυλήσει στην κατάταξη.

Ως αποτέλεσμα ο Φάμπιο Κουρταραρό έχει απογοητευτεί από την κατάσταση που επικρατεί στη Yamaha. Αυτό του έχει δημιουργήσει δεύτερες σκέψεις σχετικά με την παραμονή του στην ομάδα, με το συμβόλαιό του να ολοκληρώνεται στο τέλος του 2024.

Οι επόμενοι μήνες είναι κρίσιμοι για τη Yamaha και τη βελτίωσή της, ειδικά στο κομμάτι του κινητήρα. Ωστόσο ο Γάλλος πρωταθλητής του 2021 έχει μείνει στο σκοτάδι αναφορικά με τα σχέδια της ομάδας του για το κρίσιμο τεστ της Βαλένθια, που είναι προγραμματισμένο μία μέρα μετά το φινάλε της σεζόν.

 

«Προς το παρόν δεν τους έχω μιλήσει για το θέμα του κινητήρα. Αυτό που μου είπαν είναι να μην περιμένω κάποια μεγάλη αλλαγή για τις δοκιμές της Βαλένθια. Τη μεγάλη αλλαγή περιμένω όπως συμβαίνει κάθε χρόνο στις δοκιμές της Μαλαισίας τον Φεβρουάριο. Δεν ξέρω τι να περιμένω από τις δοκιμές της Βαλένθια κι αν θα έχουμε κάτι καινούργιο», ανέφερε στο πλαίσιο του Grand Prix Μαλαισίας.

Στην προσπάθειά της να βελτιώσει την ισχύ του κινητήρα της, η Yamaha προσέλαβε τον Λούκα Μαρμορίνι. Ο Ιταλός ήταν παλαιότερα επικεφαλής στο τμήμα κινητήρων της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

Μένει να δούμε κατά πόσο μπορούν οι Ιάπωνες να αλλάξουν την τύχη τους, εκμεταλλευόμενοι την εξειδίκευση του Μαρμορίνι. Το δεύτερο και σημαντικό ερώτημα είναι αν θα μεταβούν από τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα σε V4 όπως οι Ducati, KTM, Aprilia και Honda.

Φωτογραφίες: Yamaha

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!