MotoGP, Μαρτίν: «Ένα ελαστικό μού έκλεψε τον τίτλο»
Ο Χόρχε Μαρτίν ήταν επιβλητικός στο Σπριντ του Σαββάτου στο GP Κατάρ για να μειώσει το προβάδισμα του Πέκο Μπανάια στο πρωτάθλημα στους επτά βαθμούς. Αλλά στο γκραν πρι της Κυριακής, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε πολύ και τερμάτισε 14.819 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Φάμπιο ντι Τζιαναντόνιο στη 10η θέση, με τη διαφορά του από τον Bagnaia, που ήταν δεύτερος, να αυξάνεται στους 21 βαθμούς.
Ο Μαρτίν κατηγόρησε για αυτό το αποτέλεσμα το πίσω ελαστικό, που «ήταν σαν πέτρα» από την αρχή του αγώνα των 22 γύρων και έχει οργιστεί εναντίον της Michelin, αν και πρόσεξε να μην κατονομάσει τον προμηθευτή των ελαστικών του MotoGP.
«Είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Φαίνεται σαν να ξέχασα να οδηγώ. Νομίζω ότι μπορούσες να δεις στην αρχή, όταν το πίσω ελαστικό άρχισε να σπινάρει, ότι ήταν σαν πέτρα. Κανονικά αυτό συμβαίνει όταν η πίστα είναι βρόμικη ή το ελαστικό έχει 30 γύρους. Δεν ήταν τίποτα από τα δύο, γιατί ήμασταν το grid και το ελαστικό ήταν καινούργιο. Λοιπόν, μπορείτε να μαντέψετε μόνοι σας τι συνέβη. Από εκείνο το σημείο προσπάθησα να κάνω διαχείριση, αλλά ένιωθα ότι πέφτω σε κάθε στροφή. Είναι κρίμα που ένα πρωτάθλημα σαν αυτό, μετά από μια τόσο σπουδαία σεζόν, δουλεύοντας σκληρά, νιώθω ότι μου το έκλεψαν, γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσα να το να κερδίσω πριν από αυτόν τον αγώνα. Τώρα είναι πολύ δύσκολο. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη», είπε μετά τον αγώνα ο αναβάτης της Pramac Ducati.
Φωτογραφία: Red Bull Content Pool
Τη στιγμή που έκανε αυτές τις δηλώσεις στα μέσα ενημέρωσης, δεν είχε μιλήσει ακόμη με τους ανθρώπους της Michelin, αλλά είπε χαρακτηριστικά ότι είναι «απαράδεκτο ένα πρωτάθλημα MotoGP να αποφασίζεται από ένα ελαστικό».
Ο επικεφαλής της Michelin στο MotoGP, Πιέρο Ταραμάσο, δήλωσε: «Το μόνο αρνητικό στον αγώνα αφορά την απόδοση του Χόρχε Μαρτίν. Παραπονέθηκε για το πίσω λάστιχο στην αρχή και μετά και για το μπροστινό γιατί πίεζε πολύ. Έτσι, εξετάζουμε τα δεδομένα γιατί, αυτή τη στιγμή, δεν είναι εύκολο να πούμε τίποτα για το ελαστικό. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι για την ιστορία του ελαστικού. Το ελαστικό κατασκευάστηκε στη Γαλλία και μετά ταξίδεψε κατευθείαν εδώ. Ποτέ δεν τοποθετήθηκε και δεν προθερμάνθηκε ποτέ. Έτσι, προς το παρόν δεν έχουμε καμία ένδειξη για κάτι λάθος, αλλά θα εξετάσουμε τα δεδομένα που λαμβάνουμε από την ομάδα και μόλις έχουμε κάποια νέα θα ενημερώσουμε τον Χόρχε (Μαρτίν), την Pramac και όλους για να γνωρίζουν τι συνέβη».
Φωτογραφία: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!