Triumph: «Εισβάλλει» δυναμικά στο motocross με την TF 250-X (vid)
- Κινητήρας εστιασμένος στις επιδόσεις
- Πλαίσιο Αλουμινίου
- Κορυφαίες Προδιαγραφές
- Αγωνιστικά Αξεσουάρ
- Στο Χώμα
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η ολοκαίνουρια TF 250-X είναι εξελιγμένη εξ’ ολοκλήρου από την Triumph σε στενή συνεργασία με πρωταθλητές αγώνων, συμπεριλαμβανομένων των Ρίκι Καρμάικλ και Ιβάν Θερβάντες. Το νέο τετράχρονο αγωνιστικό μοντέλο είναι μια ολοκαίνουργια σχεδίαση από λευκό χαρτί. Το αγωνιστικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και το μοναδικό πλαίσιο αλουμινίου είναι εξαιρετικά συμπαγή και εξαιρετικά ελαφριά, με όλα τα καλύτερα εξαρτήματα της αγοράς ήδη τοποθετημένα από την κούτα. Η TF 250-X είναι λεπτεπίλεπτη αλλά τολμηρή, και θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη στην πίστα, με τη μινιμαλιστική και ελαφριά παρουσία της και τα χαρακτηριστικά κίτρινα – μαύρα γραφικά Triumph Racing.
Ένα νέο δίκτυο εξειδικευμένων αντιπροσώπων motocross της Triumph θα προσφέρει πωλήσεις, σέρβις, ανταλλακτικά και μια νέα αποκλειστική σειρά ενδυμάτων, υποστηριζόμενο από ένα βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές online σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών που θα λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα / 7 ημέρες την εβδομάδα, ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραγγείλουν για γρήγορη παράδοση, απευθείας από την πίστα.
Ο Chief Product Manager της Triumph Motorcycles, Στιβ Σάρτζρντ, δήλωσε: «Το λανσάρισμα της TF 250-X είναι το αποκορύφωμα μιας σημαντικής δέσμευσης και επένδυσης της Triumph, όχι απλώς να φέρει μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα στον κόσμο του motocross, αλλά να προσφέρει μια νικητήρια επίδοση. Για να το πετύχουμε αυτό, εστιάζουμε στην παροχή του πιο ολοκληρωμένου πακέτου για οποιοδήποτε επίπεδο οδήγησης, από πρωταθλητή έως ερασιτέχνη. Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι 100% Triumph, συνελήφθη, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τις κορυφαίες παγκοσμίως ομάδες σασί και κινητήρων μας, με την εξειδικευμένη υποστήριξη των πρωταθλητών αγώνων μας. Αρχίσαμε με ένα λευκό φύλλο χαρτιού και ξεκινήσαμε μια ολοκαίνουργια σχεδίαση από το μηδέν, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου κινητήρα, ενός νέου πλαισίου και νέων ηλεκτρονικών».
Κινητήρας εστιασμένος στις επιδόσεις
Η Triumph έχει αναπτύξει ένα ολοκαίνουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο αγωνιστικό κινητήριο σύνολο επιδόσεων, που είναι συμπαγές και ελαφρύ. Με σφυρήλατο έμβολο αλουμινίου και βαλβίδες τιτανίου, ο κινητήρας έχει επίσης επιστρώσεις άνθρακα τύπου διαμαντιού χαμηλής τριβής, ελαφριά καλύμματα μαγνησίου και έναν συμπλέκτη Exedy Belleville.
Η διαχείριση και ρύθμιση κινητήρα συμπληρώνεται από την προαιρετική αξεσουάρ εφαρμογή MX Tune Pro, επιτρέποντας στους αναβάτες να χρησιμοποιούν χαρτογράφηση με δυνατότητα επιλογής από το χρήστη σε πραγματικό χρόνο, πίνακα ελέγχου αισθητήρων κινητήρα σε πραγματικό χρόνο και ζωντανή διαγνωστική λειτουργία, μέσω ενός ελεγχόμενου προγραμματιζόμενου συστήματος διαχείρισης κινητήρα.
Πλαίσιο Αλουμινίου
Το μοναδικό στο είδος του πλαίσιο αλουμινίου αποτελείται από μια υψηλής αντοχής ελαφριά σπονδυλωτή ράχη με δύο βάσεις, σχεδιασμένο για τη βέλτιστη ισορροπία απόδοσης, βάρους και ευελιξίας. Σύμφωνα με την Triumph, «το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας (σ.σ. το οποίο δεν ανακοινώνεται) βοηθά τη νέα TF 250-X να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για την καλύτερη αναλογία «ισχύος προς βάρος» στην κατηγορία» . Παρέχει επίσης υψηλό επίπεδο ρυθμισιμότητας για να ταιριάζει σε διαφορετικούς αναβάτες και στυλ.
Κορυφαίες Προδιαγραφές
Η TF 250-X διαθέτει εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών παντού. Η ανάρτηση KYB βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με τηλεσκοπικό πιρούνι AOS 48 χλστ, σφυρήλατους επεξεργασμένους τριπλούς σφιγκτήρες αλουμινίου 7075-T6 και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με piggyback.
Το premium σύστημα πέδησης της Brembo διαθέτει διπλή πλευστή μπροστινή δαγκάνα με έμβολο 24 χλστ, πλευστή πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου 26 χλστ και δίσκους Galfer 260 χλστ μπροστά και 220 χλστ πίσω. Οι τροχοί, με ζάντες αλουμινίου DirtStar 7000 Series και επεξεργασμένα κέντρα αλουμινίου, είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Scorpion MX32 mid-soft. Το τιμόνι Pro-Taper ACF carbon core και τα γκριπ ODI half-waffle ολοκληρώνουν το σύνολο.
Αγωνιστικά Αξεσουάρ
Εκτός από το υψηλό επίπεδο προδιαγραφών που περιλαμβάνεται ήδη ως στάνταρ, η Triumph έχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες premium μάρκες για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής σειράς αγωνιστικών αξεσουάρ για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και των δυνατοτήτων.
Αυτά τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν:
- Πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič από τιτάνιο
- Συσκευή κλειδώματος πιρουνιού XTrig
- Μονάδα ελέγχου εκτόξευσης Athena LC-GPA με ρυθμίσεις ενισχυμένου ελέγχου πρόσφυσης και ελέγχου εκκίνησης που επιλέγει ο αναβάτης και με ένδειξη στροφών κινητήρα LED
- Μονάδα wi-fi MX Tune Pro
- Σέλα και κάλυμμα σέλας επιδόσεων
- Κιτ αντικατάστασης πλαστικών
Οι ντίλερ Triumph's Motocross θα διαθέτουν επίσης μια νέα σειρά ρούχων, διαθέσιμη πλάι στη νέα TF 250-X. Η σειρά που λανσαρίστηκε από την Triumph σε συνεργασία με την Alpinestars, περιλαμβάνει μπότες και ρούχα Motocross και Enduro.
Στο Χώμα
Η TR 250-X θα διατεθεί σε συγκεκριμένες χώρες για το 2024, με τη διάθεση για την Ελλάδα να ξεκινά την άνοιξη του 2025. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία μιας TR 450-X και της πολυαναμενόμενης σειράς Enduro της Triumph Motorcycles θα ακολουθήσουν αργότερα το 2024.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||
Τύπος | Μονοκύλινδρος τετράχρονος, 2ΕΕΚ | |
Χωρητικότητα | 249.95 κ.εκ. | |
Διάμετρος | 78 χλστ | |
Διαδρομή | 52.3 χλστ | |
Συμπίεση | 14.4 | |
Σύστημα τροφοδοσίας | Dell'Orto EFI | |
Εξάτμιση | Μονό τελικό | |
Τελική μετάδοση | 13/48 | |
Συμπλέκτης | Υγρός πολύδισκος με ελατήρια Belleville | |
Κιβώτιο | 5 ταχυτήτων | |
ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ | ||
Πλαίσιο | Αλουμινένιας δοκού | |
Ψαλίδι | Αλουμινίου | |
Εμπρός τροχός | 21" x 1.6" | |
Πίσω τροχός | 19" x 1.85" | |
Εμπρός ελαστικό | 80/100 - 21 | |
Πίσω ελαστικό | 100/90 - 19 | |
Εμπρός ανάρτηση | Τηλεσκοπικό πιρούνι KYB 48χλστ, ρύθμιση συμπίεσης/επαναφοράς, 310χλστ διαδρομή | |
Πίσω ανάρτηση | Αμορτισέρ KYB, ρύθμιση συμπίεσης (H και L ταχύτητα), ρύθμιση επαναφοράς, 305χλστ διαδρομή | |
Εμπρός φρένα | Brembo διπλού εμβόλου 24χλστ, δίσκος 260χλστ | |
Πίσω φρένα | Brembo μονού εμβόλου 26χλστ, δίσκος 220χλστ | |
Όργανο και λειτουργίες | Μετρητής ωρών, πολυλειτουργικοί διακόπτες | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ | ||
Πλάτος (τιμόνι) | 836χλστ | |
Ύψος χωρίς καθρέπτες | 1270χλστ | |
Ύψος σέλας | 960χλστ | |
Μεταξόνιο | 1492χλστ | |
Γωνία κάστερ | 27.4º | |
Ίχνος | 116χλστ | |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 7 Λ |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!