Ράλλυ Ντακάρ 2024: O «τελευταίος χορός» της Audi είναι με ιερά τέρατα των αγώνων (vid)
Η μεγαλύτερη περιπέτεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το Ράλλυ Ντακάρ, μετρά αντίστροφα για τη διοργάνωση του 2024. Θα φιλοξενηθεί και πάλι στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας, από τις 5 έως τις 19 Ιανουαρίου. Οι 12 ειδικές διαδρομές έχουν συνολικό μήκος 4.727 χιλιόμετρα, που θα φέρουν στα όριά τους πληρώματα και αγωνιστικά οχήματα.
Στην κατηγορία των αυτοκινήτων η Audi Sport θέλει να αποδείξει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι τεχνολογία ικανή να νικήσει και σε αφιλόξενο έδαφος. Είναι η τρίτη χρονιά που συμμετέχει το Audi RS Q e-tron, με ξεκάθαρο στόχο την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη. Με βάση τους κανονισμούς, η μέγιστη ισχύς του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης περιορίζεται στους 389 ίππους.
Οι δοκιμές στο Μαρόκο ολοκληρώθηκαν και τα τρία έμπειρα πληρώματα είναι έτοιμα για την εκκίνηση:
- Στεφάν Πετερανσέλ/Εντουάρ Μπουλανζέ
- Κάρλος Σάινθ/Λούκας Κρουζ
- Ματίας Έκστρομ/Εμίλ Μπέργκβιστ
Υπάρχουν μέρες όπου οι ειδικές διαδρομές ξεπερνούν σε μήκος τα 400 χλμ. «Για αυτό είναι σημαντικό να μην χάνεις ποτέ το σθένος σου κατά τη διάρκεια του αγώνα», δήλωσε ο Πετερανσέλ. Ο Γάλλος είναι ο πολυνίκης του θεσμού, με 6 νίκες στην κατηγορία των μοτοσικλετών και 8 στην κατηγορία των αυτοκινήτων.
Ο φετινός αγώνας περιλαμβάνει μία 48ωρη ειδική διαδρομή, το διήμερο 11 και 12 Ιανουαρίου, την 6η από τις 12. Καθώς οι μοτοσικλέτες και τα quad θα έχουν άλλη διαδρομή, τα πρώτα πληρώματα στα αυτοκίνητα και τα φορτηγά δεν έχουν χνάρια στην άμμο για να ακολουθήσουν.
«Το νέο στήσιμο του RS Q e-tron βελτιώνει την άνεση και την αποδοτικότητα», δήλωσε ο Κάρλος Σάινθ. «Κατά την άποψή μου το σημαντικότερο είναι το πώς θα οδηγήσουμε ιδανικά στους αμμόλοφους. Βοηθάει το γεγονός ότι δεν θα αλλάζουμε σχέσεις στο κιβώτιο, όπως σε ένα συμβατικό αγωνιστικό», προσέθεσε ο Ματίας Έκστρομ.
Photo Credits: Audi
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!