Ράλλυ Ντακάρ 2η ΕΔ – Τα ηνία στον Σάινθ, αντεπίθεση Λεμπ (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
Ράλλυ Ντακάρ 2η ΕΔ – Τα ηνία στον Σάινθ, αντεπίθεση Λεμπ (vid)
Η δεύτερη ημέρα πραγματικής δράσης στην έρημο ωφέλησε τα φαβορί του φετινού αγώνα.

Νέο πρόσωπο στην κορυφή των χρόνων της ημέρας, νέο πρόσωπο και στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ράλλυ Ντακάρ μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ειδικής διαδρομής, που ξεκίνησε από την Αλ Χενακιγιά και ολοκληρώθηκε μετά από 655 χιλιόμετρα, στο Αλ Ντουαντίμι.

Αυτοκίνητα

Ο «Κύριος Ντακάρ» Στεφάν Πετερανσέλ ήταν αυτός που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, με το Audi RS Q e-tron. O Γάλλος κέρδισε την πεντηκοστή του ειδική σε αυτό το θρυλικό αγώνα και έτσι ισοφάρισε τον Άρι Βάτανεν στην απόλυτη κορυφή της σχετικής κατηγορίας.

Τον δεύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Σεμπαστιέν Λεμπ, που υστέρησε κατά 29 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός της BRX το σανίδωσε στο Prodrive Hunter, για να καλύψει όσο γίνεται περισσότερο έδαφος από τη μισή ώρα που έχασε την προηγούμενη ημέρα, όταν είχε κλαταρισμένο ελαστικό και σπασμένο μπράτσο ανάρτησης.

 

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Σεθ Κιντέρο, που κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία, με το Hilux της Toyota Gazoo Racing ενώ πίσω του ήταν ο Νάσερ Αλ Ατίγια, με το Hunter της δικής του ιδιωτικής ομάδας, που προσπάθησε να ανακάμψει από τα τρία κλαταρίσματα που είχε το Σάββατο.

Όγδοος ήταν ο Κάρλος Σάινθ με το Audi RS Q e-tron αλλά παρότι ήταν 17+ λεπτά πιο αργός από τον teammate του, η επίδοσή του -σε συνδυασμό με τον δεύτερο χρόνο της ΕΔ1- ήταν αρκετή για να τον τοποθετήσει στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Δεύτερος 111 δευτερόλεπτα μακριά είναι ο Σαουδάραβας Γιαζίν Αλ Ράτζι με το Hilux της Overdrive Racing και στα στα 4 λεπτά είναι ο Λεμπ. Όσο για τον πρωτοπόρο στην εκκίνηση της ειδικής, Γκιγιόμ ντε Μεβιού, έχασε 27 λεπτά και έπεσε στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης.

Challenger

Στα χαμηλού βάρους buggies και την κατηγορία που μέχρι πέρυσι ξέραμε ως T3, ο Ερίκ Γκοζάλ ήταν και πάλι ταχύτερος, σε μία ειδική διαδρομή που αποδείχθηκε ξανά οικογενειακή υπόθεση αφού ακολούθησε ο θείος του, Μιχάλ.

Ο οδηγός που πέρυσι έγινε ο νεότερος νικητής ειδικής διαδρομής στα 18 του, προηγείται στη γενική κατάταξη, μπροστά από τον θείο και τον πατέρα του (Μάρεκ).

SSV

Στα Τ4, αυτή τη φορά ο Ζεράρ Φαρές Γκιουέλ δεν αρκέστηκε στη δεύτερη θέση και πήρε τη νίκη έστω και για την ελάχιστη διαφορά των 5 δευτερολέπτων από τον Γάλλο Χαβιέ ντε Σουλτρέ.

Έτσι ο Ισπανός πήρε τα ηνία και στη γενική κατάταξη, με τον Βραζιλιάνο Ροντρίγκο Βαρέλα να πέφτει δεύτερος διότι έλαβε ποινή 15 λεπτών.

Φορτηγά

Στην κατηγορία βαρέων βαρών, η απουσία για δεύτερη σερί χρονιά της ρωσικής KAMAZ Master, φέρνει άλλα πληρώματα σε πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Ο Ολλανδός Γιάνους Φαν Κάστερεν της Boss Machinery Team De Rooy FPT ήταν ξανά ταχύτερος όλων, με τον δύο Τσέχους να ακολουθούν: ο Αλές Λοπρές ήταν μόλις 6 δευτερόλεπτα πιο αργός ενώ τρίτος ήταν ο Μάρτιν Μάτσικ.

Αυτή είναι πλέον και η πρώτη τριάδα της γενικής κατάταξης, όμως με τις διαφορές εκεί να είναι πολύ μεγαλύτερες.

Μοτοσικλέτες

Στους δύο τροχούς, η κορυφή της ημέρας ανήκε στη αναβάτες από τη Νότια Αμερική. Τον καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Χοσέ Ιγνάσιο Κορνέχο Φλορίμο της Monster Energy Honda Team, με τον Λουτσιάνο Μπεναβίδες της Husqvarna και τον teammate του στη Honda, Πάμπλο Κουιντανίγια να ακολοθούν.

Ωστόσο στην κορυφή της γενικής παρέμεινε ο Ρος Μπραντς από τη Μποτσουάνα, με τη μοτοσικλέτα της Hero. Δεύτερος ανέβηκε ο Φλορίμο, με σχεδόν τρία λεπτά να τους χωρίζουν.

Quad

Στις γουρούνες η κατάταξη ήταν καρμπόν με τη χθεσινή στις πρώτες θέσεις. Ταχύτερος ξανά ο Βραζιλιάνος Μαρσέλο Μεδέιρος, πίσω του ο Σλοβάκος Γιούραϊ Βάργκα και τρίτος ο Αργεντίνος Μανουέλ Αντουγιάρ.

Αυτή είναι η σειρά τους και στη γενική κατάταξη, με τον συνήθη ύποπτο Αλεξάντρ Ζιρού, να είναι πιο πίσω έχοντας «φορτωθεί» ποινή 15 λεπτών.

Η επόμενη ημέρα

Η τρίτη ημέρα του 46ου Ράλλυ Ντακάρ απλώνεται σε συνολικά 733 χιλιόμετρα, τα 438 εκ των οποίων αφορούν χρονομετρημένη ειδική διαδρομή.

Η εκκίνηση είναι στο Αλ Νουαντίμι και ο τερματισμός στην Αλ Σαλαμίγια.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!