To ατού της νέας Alfa Romeo Stelvio απέναντι στα ηλεκτρικά SUV των Mercedes-Benz και BMW

To ατού της νέας Alfa Romeo Stelvio απέναντι στα ηλεκτρικά SUV των Mercedes-Benz και BMW

Κώστας Μπιτσικώκος
To ατού της νέας Alfa Romeo Stelvio απέναντι στα ηλεκτρικά SUV των Mercedes-Benz και BMW
Η πλατφόρμα STLA Large της Stellantis θα δώσει πλεονέκτημα στην ιταλική μάρκα έναντι του γερμανικού ανταγωνισμού.

Πώς αντιμετωπίζεται το «άγχος της αυτονομίας» για όσους σκέφτονται να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Είτε με ανεπτυγμένο δίκτυο φορτιστών, είτε με μεγάλες μπαταρίες και δυνατότητα ταχυφόρτισης. Ο Όμιλος Stellantis – τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο – εργάζεται πάνω στη δεύτερη εναλλακτική και ανακοίνωσε το λανσάρισμα της πλατφόρμας STLA Large.

Πάνω σε αυτή θα βασιστούν από το 2024 έως το 2026 συνολικά 8 μεγάλα και πολυτελή μοντέλα των κατηγοριών D (μεσαία) και Ε (μεγάλη), από τις Dodge, Jeep, Chrysler, Maserati και Alfa Romeo. Ειδικότερα για την τελευταία, θα δούμε την επόμενη γενιά της Stelvio – όπως όλα δείχνουν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική – να βασίζεται σε αυτή την πλατφόρμα. Έτσι θα μπορέσει να αντιπαρατεθεί στα μεγάλα ηλεκτρικά SUV των Mercedes-Benz, BMW και Audi.

stellantis
Φωτογραφία: Stellantis

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα προσφέρει αυτονομία έως 800 χιλιόμετρα με μία φόρτιση! Μέσω αρχιτεκτονικής 400 και 800 volt, υπόσχεται εξαιρετικές δυνατότητες σε παροχή ενέργειας (μπαταρία χωρητικότητας 118 kWh), ταχυφόρτιση (4,5 kWh ανά λεπτό φόρτισης) και επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 2-3 δευτερόλεπτα).

«Οι στόχοι μας με τις πλατφόρμες STLA είναι μεν φιλόδοξοι, όμως αυτό είναι που ζητούν οι πελάτες από εμάς», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες.

 

Photo Credits: Stellantis

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!