Kawasaki Z7 HEV: Γυμνό και υβριδικό (vid)

Νίκος Βιτσιλάκης
Kawasaki Z7 HEV: Γυμνό και υβριδικό (vid)
Μετά την παρουσίαση της έκδοσης σπορ τουρισμού Ninja 7 Hybrid, ήρθε η ώρα και για την αντίστοιχη γυμνή Z7 Hybrid να μπει στο χορό των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Kawasaki.

Η φίρμα του Ακάσι συνεχίζει τον εμπλουτισμό της γκάμας των υβριδικών μοντέλων της και το νέο Ζ7 ΗΕV (Hybrid Electric Vehicle) αποτελεί μια προσθήκη στις επιλογές όσων -κατά βάση- κινούνται σε αστικό κύκλο. Στην ουσία, Ζ7 ΗΕV και Ninja 7 HEV είναι πανομοιότυπες μοτοσυκλέτες όσον αφορά εξοπλισμό, πλαίσιο, κινητήρα, ανάρτηση και φρένα, με τις διαφορές ανάμεσά τους να εντοπίζονται στο τιμόνι και στη σχεδίαση των πλαστικών αεροδυναμικών βοηθημάτων και του προβολέα.

Kawasaki Z7 HEV

Με δύο πηγές ισχύος, έναν υγρόψυκτο τετράχρονο δικύλινδρο κινητήρα 451cc με απόδοση 58 ίππων και έναν ηλεκτρικό μέγιστης ονομαστικής ισχύος 12 ίππων (που φορτίζεται από τον θερμικό εν κινήσει), το Z7 HEV δείχνει έτοιμο να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, παράλληλα και μεγάλη οικονομία στην κατανάλωση. H μοτοσικλέτα μπορεί να λειτουργήσει με τους εξής τρόπους:

- EV ως 100% ηλεκτρικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και αυτονομία 12 χιλιομέτρων, με προϋπόθεση η μπαταρία των 48V να είναι φορτισμένη
- Eco-Hybrid, όπου οι δύο κινητήρες δουλεύουν “συνεργαζόμενοι”. Σε αυτήν την περίπτωση προσφέρεται η επιλογή ανάμεσα σε αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και χειροκίνητη επιλογή ταχυτήτων μέσω κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι, σε κάθε περίπτωση χωρίς χρήση συμπλέκτη (δεν υπάρχει καν σχετική μανέτα)
- Walk, «λειτουργία πεζοπορίας» για ευκολία σε ελιγμούς και παρκάρισμα, με σύστημα start&stop
- E-Boost, όπου μέσω ενός διακόπτη στο τιμόνι, θερμικός και ηλεκτρικός κινητήρας δίνουν για 5 δευτερόλεπτα το μάξιμουμ της απόδοσής τους, προσφέροντας ακαριαίες επιταχύνσεις

Kawasaki Z7 HEV

Σύμφωνα με την Kawasaki, η απόδοση τoυ νέου υβριδικού Ζ7 είναι παρόμοια με αυτή μιας μοτοσικλέτας 650 κ.εκ., με επιταχύνσεις μοτοσικλέτας 1.000 κ.εκ. και κατανάλωση μοτοσικλέτας 250 κ.εκ. Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι η τιμή της αυτονομίας, βασικό και εξαιρετικά σημαντικό κριτήριο για τους υποψήφιους χρήστες.
Το Z7 Hybrid αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2024, φανταζόμαστε ότι το ίδιο θα ισχύσει και για την εγχώρια.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!