H Voge πατεντάρει βοηθητικούς τροχούς
Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε δει στο δρόμο ογκώδεις κατασκευές σε δύο τροχούς να ζορίζουν τους αναβάτες τους, ειδικά όταν αυτοί δεν είναι και πρώτο μπόϊ. Οι μεγάλες και βαριές μοτοσυκλέτες, από τη φύση τους, είναι “ασταθείς” όταν κινούνται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και πολύ απαιτητικές στο χειρισμό τους όταν φρενάρουν απότομα, π.χ. ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να επιφέρει δυσάρεστες καταστάσεις, όχι μόνο σε βραχύσωμους οδηγούς αλλά και σε όλους όσους είναι αδύναμοι μυϊκά ή/και αντιμετωπίζουν θέματα με την κινητικότητα των κάτω άκρων τους. Και η Voge αποφάσισε να το λύσει στο άμεσο μέλλον.
Δημοσίευσε λοιπόν λεπτομέρειες για ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που διαθέτει δύο αναδιπλούμενους τροχούς σταθεροποίησης, με σκοπό αυτοί να επωμίζονται ένα μεγάλο μέρος του συνολικού βάρους. Το όλο σύστημα περιλαμβάνει δύο βραχίονες με ροδάκια στο κάτω τους μέρος, οι οποίοι εκτείνονται αυτόματα όταν πέσει πολύ χαμηλά η ταχύτητα κίνησης της μοτοσικλέτας. Η πατέντα μιλάει για προσαρμόσιμη λειτουργία, δηλαδή μάλλον μέσω αισθητήρων το κάθε μπράτσο ανιχνεύει την απόσταση από το έδαφος και ανάλογα προσαρμόζει το πόσο θα εκταθεί. Θεωρητικά, σε επιτόπιους ελιγμούς ή/και σε στάθμευση σε σημεία με μεγάλη κλίση, το σύστημα θα αποδειχθεί ευεργετικό στην κατηγορία των αναβατών που προαναφέραμε.
Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα βρεθούν πολλοί επικριτές που θα σχολιάσουν αρνητικά την όλη πατέντα και εν μέρει θα συμφωνήσουμε μαζί τους. Η οδήγηση μοτοσυκλέτας -και δη μίας με μεγάλο όγκο και βάρος- δεν είναι αστεία υπόθεση και απαιτεί αναβάτες με εμπειρία και ικανότητα να τα διαχειριστούν, αλλά από την άλλη υπάρχει πολύς κόσμος που δεν θέλει να στερηθεί τη χαρά της απόκτησης μιας μεγάλης On/Off. Για το λόγο αυτό υπάρχουν και οι σχολές, που πλέον δεν ασχολούνται μόνο με την εκμάθηση αγωνιστικής οδήγησης. Εκεί θα σας αποκαλύψουν μυστικά και “κόλπα” που θα αυξήσουν την αυτοπεποίθησή σας όσον αφορά σε οδήγηση και χειρισμό, εκτοξεύοντας στα ύψη τον παράγοντα ασφάλεια.
Μένει λοιπόν να δούμε πότε και αν θα βγει το όλο πρότζεκτ στην επιφάνεια, αναμένοντας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το μέγεθος της απήχησής του στο αγοραστικό κοινό. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η Voge θα το εφαρμόσει σαν εναλλακτική στα μεγάλα της μοντέλα, γιατί σίγουρα υπάρχουν και αυτοί που δεν το χρειάζονται.
Πηγή Visordown
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!