Audi S3: 10 αλλαγές στο νέο μοντέλο
Οι δρόμοι γύρω από τη Σαλάλα – την τρίτη μεγαλύτερη πόλη του Ομάν – φιλοξενούν τις δοκιμές του ανανεωμένου Audi S3. Το σπορ μοντέλο θα συνεχίσει να κυκλοφορεί σε εκδόσεις Sportback και Sedan. Σχεδιαστικές λεπτομέρειες των δύο αμαξωμάτων παραμένουν κρυφές κάτω από το καμουφλάζ, όμως οι βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη και τον εξοπλισμό έγιναν γνωστές.
1. Περισσότερη ισχύς και ροπή από τον 2λιτρο TFSI. Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται από τους 310 στους 333 ίππους και η ροπή από τα 400 στα 420 Nm (διαθέσιμη από 2.100 έως τις 5.500 σ.α.λ.). Η διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα διαρκεί 4,7 δλ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
2. Καλύτερη απόκριση του κινητήρα χάρη στις επεμβάσεις στην λειτουργία του turbo και της πεταλούδας γκαζιού. Οι αλλαγές γίνονται πιο αντιληπτές στο πρόγραμμα dynamic και το προφίλ dynamic plus.
3. Πιο σπορ ρύθμιση της μετάδοσης. Το αυτόματο S tronic επτά σχέσεων βοηθά στην επιτάχυνση καθώς προσφέρει υψηλότερη άμεση ροπή. Επίσης μειώθηκαν οι χρόνοι στις αλλαγές σχέσεων.
4. Παρουσία του torque splitter. Όπως στην περίπτωση του Audi RS 3, έτσι και το S3 έχει πλέον στον εξοπλισμό του το σύστημα που κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους πίσω τροχούς (μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη) και εξασφαλίζει πιο δυναμική συμπεριφορά στις στροφές.
5. Νέα λειτουργία Audi drive select. Το πρόγραμμα dynamic plus προσφέρεται για δυναμική οδήγηση. Το torque splitter στέλνει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή στον πίσω εξωτερικό τροχό, ενώ το ESP απενεργοποιείται αυτόματα στη λειτουργία sport. Επίσης, στο dynamic plus ο κινητήρας αυξάνει τις στροφές λειτουργίας του στο ρελαντί στις 1.300 σ.α.λ, για πιο γρήγορα ξεκινήματα από στάση. Η απόκριση του γκαζιού είναι πιο άμεση και οι αλλαγές σχέσεων γίνονται αστραπιαία.
6. Επεμβάσεις στον εμπρός άξονα, με επεμβάσεις στα γόνατα McPherson και περισσότερο αρνητική γωνία κάμπερ για καλύτερη αντίδραση στο σύστημα διεύθυνσης και περισσότερη πρόσφυση.
7. Σύστημα progressive steering. Περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό του S3 και σημαίνει ότι όσο περισσότερο ο οδηγός στρίβει το τιμόνι αυτό γίνεται πιο άμεσο.
8. Πιο δυνατά φρένα. Τα εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα του νέου S3 έχουν διάμετρο 357 χιλ. Και πάχος 34 χιλ. Επίσης ο εξοπλισμός περιλαμβάνει διπίστονες δαγκάνες.
9. Νέα σπορ ελαστικά. Η διαθέσιμη γκάμα για το S3 εμπλουτίζεται με δύο νέα ελαστικά διαστάσεων 235/35 για τροχούς 19 ιντσών, από την Falken.
10. Νέας γενιάς ESC (ESP). Έχει εξελιχθεί το torque control (λειτουργία software του ESC που φρενάρει ελαφρά τους δύο εσωτερικούς τροχούς στις καμπές σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης), ενώ στο όριο η λειτουργία sport του ESC προσφέρει βελτιωμένη ευστάθεια.
Photo Credits: Audi AG
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!