F1 - Δοκιμές Μπαχρέιν Ημέρα 1η: Ταχύτερος με τρομακτική διαφορά ο Φερστάπεν (vid)

- O Φερστάπεν και φέτος στον κόσμο του
- Ο Ρικάρντο εντυπωσίασε με την RB
- Η Williams και τα προβλήματά της
- Η διακριτική Mercedes και η αργή Haas
Η πρώτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών της Formula 1 στο Μπαχρέιν ολοκληρώθηκε. Ομάδες και οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να πάρουν μια πρώτη γεύση από τα μονοθέσια με τα οποία θα αγωνιστούν στη φετινή αγωνιστική χρονιά.
Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 8 ώρες δοκιμών με 18 από τους 20 οδηγούς του πρωταθλήματος να παίρνουν μέρος.
Day one of #F1Testing completed 🏁👊#F1 pic.twitter.com/vGtO995NA4
— Formula 1 (@F1) February 21, 2024
O Φερστάπεν και φέτος στον κόσμο του
Ταχύτερος όλων ήταν ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, ο οποίος συνεχίζει ακάθεκτος από την περασμένη σεζόν, ολοκληρώνοντας 142 γύρους. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull Racing σημείωσε με τη C3 γόμα ελαστικών το 1:31,662 και ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας. Η νέα RB20 με τον επαναστατικό της σχεδιασμό έδειξε πολύ θετικά στοιχεία και ήταν το πιο σταθερό μονοθέσιο τόσο στο φρενάρισμα όσο και στις στροφές.
Day one, done ✔️ 142 laps completed for Max in the RB20, with a best time of 1:31.344 🏁 #F1Testing 📈 pic.twitter.com/BjlEJzA6z3
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) February 21, 2024
Δεύτερος στην κατάταξη ήταν ο Λάντο Νόρις της McLaren Racing. O Βρετανός σημείωσε 72 γύρους, αλλά ήταν 1,1 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Φερστάπεν. Ωστόσο σε αντίθεση με τον Ολλανδό δεν έκανε προσομοιώσεις κατατακτηρίων. Τρίτος ήταν ο Κάρλος Σάινθ της Scuderia Ferrari, με τον Ισπανό να έχει μια θετική πρώτη ημέρα πίσω από το τιμόνι της SF-24. Μαζί με τον Σαρλ Λεκλέρ έγραψαν συνολικά 133 γύρους και κατέγραψαν σημαντικά δεδομένα για τους μηχανικούς στο εργοστάσιο.
Looking good out there @CarlosSainz55 ✌️ pic.twitter.com/Ro9FpqUo1E
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 21, 2024
Ο Ρικάρντο εντυπωσίασε με την RB
Ο Ντάνιελ Ρικάρντο προσπάθησε να φέρει τη δεύτερη ομάδα της Red Bull στη 2η θέση όμως περιορίστηκε στην 4η θέση παρά τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων. Ο Αυστραλός έδειξε άνετος στο τιμόνι της VCARB01 γράφοντας μάλιστα 51 γύρους.
Sun starting to set, and there's a Honey Badger out on track 🌇#F1Testing @danielricciardo pic.twitter.com/NA6zSJ5Uz2
— Formula 1 (@F1) February 21, 2024
Αρκετά παραγωγική ημέρα είχε ο Λανς Στρολ με την Aston Martin AMR24. O Καναδός ήταν στην 4η θέση της κατάταξης, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο στην 8η θέση. Μαζί, σημείωσαν συνολικά 130 παραγωγικούς γύρους και πήραν πολύτιμα δεδομένα στο εργοστάσιο του Σίλβερστον.
Στην 6η θέση της ημέρας ήταν ο Πιερ Γκασλί, με την Alpine να χρησιμοποιεί τις πιο σκληρές διαθέσιμες γόμες ελαστικών για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εν τέλει ο Γάλλος με τη C3 έκανε έναν καλό χρόνο, με την εικόνα της A524 να μην ενθουσιάζει προς ώρας. Κύριο πρόβλημα που ήταν εμφανές από τη ζωντανή μετάδοση ήταν η έξοδος των στροφών.
Into the afternoon 🙌 pic.twitter.com/i3V4u0fCuI
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) February 21, 2024
Η Kick Sauber είχε μονοθέσιο στην πρώτη 10άδα με τον Γκουάνγιου Ζου να σημειώνει τη 10η ταχύτερη επίδοση της πρώτης ημέρας. Η ελβετική ομάδα κινήθηκε σε ρηχά νερά, ακολουθώντας το δικό της πρόγραμμα. Συνολικά η νέα C44 συμπλήρωσε 130 γύρους την πρώτη ημέρα στο Μπαχρέιν.
Η Williams και τα προβλήματά της
Στην 11η θέση ήταν η Williams FW46 του Λόγκαν Σάρτζεντ. Η βρετανική ομάδα αντιμετώπισε τα περισσότερα προβλήματα της ημέρας. Τόσο στην πρωινή όσο και στην απογευματινή διαδικασία το μονοθέσιο έμεινε καθηλωμένο στο γκαράζ σημειώνοντας συνολικά μόλις 61 γύρους. Επιπλέον ο Αμερικανός οδηγός είχε μια τρομακτική στιγμή στη στροφή 10 όταν έχασε τον έλεγχο κι έκανε μια εντυπωσιακή πιρουέτα.
Whoa! 😮
Logan Sargeant goes sideways through Turns 9 & 10 but keeps his Williams out of the barriers 😰#F1Testing #F1 pic.twitter.com/eBwqxE9qdR— Formula 1 (@F1) February 21, 2024
Η διακριτική Mercedes και η αργή Haas
Η ομάδα που επέλεξε να μην κυνηγήσει χρόνους ήταν η Mercedes-AMG. O Τζορτζ Ράσελ είχε ρόλο οδηγού για την πρώτη ημέρα και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 2,7 δευτερόλεπτα μακριά από αυτόν του Φερστάπεν με την ίδια γόμα. Η γερμανική ομάδα δεν έμεινε μακριά από προβλήματα καθώς έχασε το πρωί αρκετό χρόνο με πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα. Ο Ράσελ συμπλήρωσε 121 γύρους με το μονοθέσιο να δείχνει εύκολο στην οδήγηση, σταθερό δίχως υποστροφή, αλλά η ταχύτητά του είναι ερωτηματικό.
Golden hour 🌇 pic.twitter.com/aSWDGbSTcM
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) February 21, 2024
Τελευταία και καταϊδρωμένη της ημέρας ήταν η Haas. H αμερικανική ομάδα είχε τους δύο πιο αργούς χρόνους της ημέρας με τον 17ο Κέβιν Μάγκνουσεν να είναι 4,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν. Η Haas στις δοκιμές εστιάζει στη μείωση της φθοράς ελαστικών και όχι στην απόδοση, με τους οδηγούς της να γράφουν 148 γύρους συνολικά.
Από την πρώτη κιόλας ημέρα είδαμε τις ομάδες να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα, με τα προγράμματά τους να περιλαμβάνουν επίσης αξιολόγηση των μονοθεσίων και αεροδυναμικές μετρήσεις. Το τρίτο έγινε μέσω ειδικών συσκευών που καταμετρούν τη ροή αέρα στα μονοθέσια.
Max 🤜🤛RB20 #F1Testing #F1 pic.twitter.com/IuweRQ34tK
— Formula 1 (@F1) February 21, 2024
Η δράση συνεχίζεται την Πέμπτη, 22/2, με τη δεύτερη ημέρα χειμερινών δοκιμών. Μπείτε στο LIVE του gMotion by Gazzetta από τις 8:45 ώστε να μην χάσετε λεπτό από τη δράση.
Αποτελέσματα Δοκιμές Μπαχρέιν 1η Ημέρα
Φωτογραφίες: Mobil1Thegrid/X
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Ocelotos
Εγώ, έχω να πω το εξής. Η Δεύτερη RB, όχι μόνο ήρθε για να μείνει, άλλα και για να ροκανίσει βαθμούς. Θέλω να πιστεύω πως θα δούμε μια ανανεωμένη ομάδα και σίγουρα έναν διαφορετικό Riccardo. Τα υπόλοιπα γνωστά, αν και νωρίς. Βέβαια, μία πρώτη γεύση πήραμε. Ο πρώτος αγώνα θα δείξει σίγουρα. Πάντως περιμένω πως και πως να σβήσουν τα πρώτα φώτα. Θα έχουμε μεγάλες μάχες φέτος.
Valadis_21
Θα πω αυτό που λένε πολλοί ότι ακόμα δοκιμές βλέπουμε και μάλιστα την 1η ημέρα οπότε κάποιοι πιθανόν να κρύβουν την πραγματική τους δύναμη.Η αλήθεια όμως είναι ότι πολύ δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να αμφισβητήσει την redbull καθώς η διαφορά με τους υπόλοιπους ήταν χαώδης.Μέγαλο ενδιαφέρον το concept της RB με μηδενικές εισαγωγές στα side-pods και την πανέξυπνη λύση για ψύξη του κινητήρα με τις εισαγωγές δεξιά-αριστερά από το κεφάλι του οδηγού.Το άλλο ενδιαφέρον νομίζω ήταν η πραγματικά τελείως διαφορετική προσέγγιση με ότι έχουμε δει έως τώρα στην μπροστά αεροτομή της mercedes, περιμένοντας όμως να δούνε αν όντως είναι αποδοτική.Υ.Γ:Απόλυτα σωστό το σχόλιο για τις δοκιμές του V for vendetta,έχουνε φτάσει στο σημείο τα μονοθέσια να μην αναπτύσονται καθόλου στην πίστα και η δουλειά του χειμώνα να γίνεται στον προσομοιωτή.Αυτό μας στερεί και την δυνατότητα να δούμε το πραγματικό επίπεδο των οδηγών στο να βελτιώνουν ένα μονοθέσιο.
iceman17
Εντωμεταξυ η RBR φέτος με τον Νιουι μάλλον δείχνει στη Μερσεντές πως έπρεπε να προχωρήσουν για να δουλέψουν τα zero pods...
Panos Papadopoulos 3
υποτιθεται οτι το budget cup θα αμβλυνε λιγο τις διαφορες μεταξυ των ομαδων.. απο την αλλη και οταν δεν υπηρχε αυτος ο περιορισμος οι διαφορες ηταν επισης μεγαλες.. στη red bull ευτυχως (ειμαι υποστηρικτης) η δυστηχως ειναι ενα βημα μπροστα απο ολους.. εχουν κατανοησει καλυτερα εξαρχης τους κανονισμους και εχουν βρει τη φορμουλα... περυσι ασχοληθηκαν ελαχιστα με το μονοθεσιο και εριξαν ολο το βαρος στο φετινο εχωντας αποσταση ασφαλειας απο ολους... ελπιζω να βγω ψευτης αλλα παλι περιπατο θα κανουν φετος και αυτο δεν ειναι καλο.. νομιζω ολοι θελουμε μαχη
Agapoulas
Το budget cup το μονο που κανει ειναι κακο.Πρώτον δεν μπορει να συγκρατήσει τις διαφορές δεύτερον οι μεγαλες ομαδες θα έριχναν χρημα να φτασουν την πρωτη ομαδα (red bull) τωρα δεν γίνεται τίποτα απο τα δυο
Hanki_Boy21
Σωστά! Ακόμα και οι πιο μικρές στα αποτέλεσμα όχι στο όνομα όπως η Γουίλιαμς που βρήκαν επενδυτές δεν μπορούν να καλύψουν την τεράστια απόσταση!
Kostas24
Τι πιο συνηθες θα πεις κανείς
Lorem Ipsum
Ολοι λενε πως "αυτη τη περιοδο οι χρονοι δε μετρανε", αλλα και περυσι και προπερσι βλεπαμε ακριβως το ιδιο. Καποιοι ηλπιζαν πως η Μερσεντες τρεχει με...βαριδια, στη πραξη η τελικη διαφορα ηταν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ απο αυτη που εδειχναν οι δοκιμες. Δε νομιζω δηλαδη πως ο Μαξ ειναι στο...μαξ, οπως δεν ειναι κι οι αλλοι. Αλλα οι διαφορες 1-2 δευτερολεπτων με τους αλλους ειναι η πραγματικοτητα.
geouea21
Η χρονιά δημοσιογραφικά θα αναλωθεί κατά 95% με ρεπορτάζ μεσημεριανού πάνελ. Η μετακίνησή Χάμιλτον (χωρίς την παραμικρή δική του ευθύνη, καλά έκανε) υποθήκευσε την χρονιά και των δύο κύριων ανταγωνιστών. Οπότε θα χορτάσουμε ρεπορτάζ για τα εσωτερικά των δύο ομάδων αλλά τα αγωνίσματα θα είναι πιο αδιάφορα από ποτέ.
V for ventetta
Για την RB οκ ξέραμε ότι θα ήταν δυνατή, αυτό που ελπίζαμε και ελπίζουμε δηλαδή ήταν να βρεθεί μια ομάδα η κάποιες ομάδες σαν δευτέρες τρίτες να βάλουν δύσκολα τώρα η Φεράρι θα ήταν αυτή η MacLaren η ΑΜ (του Αλόνσο και μόνο) για Mercedes όχι ( και αυτό το ξέραμε) και σίγουρα είναι νωρίς για να βγάλουμε κάποιο ασφαλης συμπέρασμα αλλά εάν είναι κάπου εκεί η διαφορά στο 1 δευτερόλεπτο από τους 2ους 3τους τι να λέμε και τι να συζητάμε..!! Και φυσικά όπως το είπε ο Αλόνσο σε μία εβδομάδα να ξεκινάει το πρωτάθλημα και να μας βάζετε μόνο τρεις μέρες για προετοιμασία κάτι δεν έχετε κάνει καλά!! Φυσικά και το πλεονέκτημα σε αυτή την κατάσταση θα το έχει η ομάδα που ήταν πιο ισχυρή την προηγούμενη χρονιά τόσο απλά!! Ας ελπίσουμε να μην είναι εκεί η διάφορες και να δούμε πιο κοντά κάποιες ομάδες και οδηγούς. Για να μην έχουμε ακόμη μία χρονιά που θα ξέρουμε ποια ομάδα και ποιος οδηγός από τους πρώτους κιόλας αγώνες ποιοί θα κατακτήσουν τους τίτλους!!