F1 - Νέες αμφιβολίες για την είσοδο της Audi στο σπορ
Από χίλια κύματα φαίνεται πως περνά η είσοδος της Audi στη Formula 1. Ο γερμανικός κολοσσός βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς της Sauber Motorsport και το σχέδιό της είναι να κάνει ντεμπούτο το 2026, τη χρονιά που θα εφαρμοστούν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί.
Ωστόσο οι φήμες περί εγκατάλειψης του πρότζεκτ δεν λένε να σταματήσουν και συνεχίζουν ακόμη και στο 2024 παρά τις διαβεβαιώσεις της γερμανικής πλευράς πως όλα κυλούν σύμφωνα με το σχέδιο. Μετά τον τέως CEO της φίρμας, Μάρκους Ντέουσμαν, ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης, Όλιβερ Χόφμαν αναμένεται να φύγει από τη θέση του. Σύμφωνα με τη γερμανική Bild, ο λόγος είναι η διαφορετική φιλοσοφία με τον τωρινό CEO, Γκέρνοτ Ντόλνερ.
Επιπλέον στον Χόφμαν χρεώνονται επίσης οι μέτριες πωλήσεις αυτοκινήτων δρόμου, όπως επίσης και η παραγωγή μοντέλων που έχουν μπει στον «πάγο». Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα το εποπτικό συμβούλιο της Audi θα συζητήσει το μέλλον του Χόφμαν και την τελική απόφαση θα πάρει το αντίστοιχο συμβούλιο της Volkswagen στις αρχές Μαρτίου.
Παράλληλα, πληθαίνουν οι αναφορές σχετικά με την έκταση της επένδυσης που απαιτείται από την Audi στο εργοστάσιο της Sauber στην Ελβετία. Σαν να μην έφτανε αυτό, φαίνεται πως είναι αρκετά δύσκολη η προσέγγιση κορυφαίων μηχανικών ώστε να εργαστούν στο εργοστάσιο της Ελβετίας. Αυτό είναι κάτι στο οποίο θέλουν να επενδύσουν οι Γερμανοί, καθώς έχουν στόχο να κατακτήσουν τίτλους στη Formula 1.
Σύμφωνα με το motorsport.com, η αφοσίωση της φίρμας στη Formula 1 δεν είναι τόσο ένθερμη. Μάλιστα, αναφέρει πως ο Ντόλνερ είναι ανοικτός στο σενάριο πώλησης των μετοχών της Sauber σε κάποιον επίδοξο αγοραστή. Σύμφωνα με το δημοσίευμα εκτιμάται πως μπορεί να εισπράξει περισσότερα από 600 εκατομμύρια ευρώ σε ενδεχόμενη πώληση, περισσότερα απ’ όσα συμφώνησε για την εξαγορά της ελβετικής ομάδας.
Οι κίνδυνοι που εγκυμονούν από την όλη υπόθεση είναι μεγάλοι. Το χειρότερο σενάριο να η μη επιβίωση της Sauber, κάτι το οποίο θα αφήσει τη Formula 1 με 9 ομάδες. Όλα τα παραπάνω μακάβρια σενάρια, λίγες ημέρες μετά την απόρριψη της Andretti Cadillac από την FOM, ενώ είχε την έγκριση της FIA.
Φωτογραφίες: Audi Sport media
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!