Hyundai N: Αν θέλεις ένα, θα πρέπει να ξεχάσεις την εξάτμιση

Κώστας Μπιτσικώκος
Hyundai N: Αν θέλεις ένα, θα πρέπει να ξεχάσεις την εξάτμιση
Μία είδηση που θα δυσαρεστήσει αρκετούς, όμως η κατεύθυνση που έχει πάρει η αυτοκίνηση είναι... σκληρή.

Η Hyundai N, το σπορ παρακλάδι της κορεάτικης μάρκας, έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις στους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης. Ιδίως το i30 N είναι ένα αυτοκίνητο φιλικό στην καθημερινή οδήγηση, που όμως μπορεί να σε συναρπάσει με τη συμπεριφορά, τις επιδόσεις και τον ήχο του, όταν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα. Μαζί με το i20 N και το Kona N αποτελούσαν τα μοντέλα της Hyundai N με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Πρόσφατα η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 5 Ν, δημιουργώντας το πρώτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο επιδόσεων, με τετρακίνηση και 650 ίππους. Όπως όμως έγινε γνωστό, πλέον στην Ευρώπη θα πωλούνται μόνο ηλεκτρικά Hyundai N και όχι μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (και άρα εξάτμιση).

Την είδηση επιβεβαίωσε στον ειδικό Τύπο της Μεγάλης Βρετανίας η Hyundai UK. «Η παραγωγή μοντέλων Ν με κινητήρα εσωτερικής καύσης σταμάτησε για την ευρωπαϊκή αγορά από το Φεβρουάριο του 2024, στο πλαίσιο της μετατροπής της γκάμας μας σε μηδενικών ρύπων από το 2035. Στην Ευρώπη η Hyundai N γίνεται πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά υψηλών επιδόσεων», αναφέρεται στο μήνυμα της Hyundai M. Βρετανίας.

Hyundai

 

Πέρα πάντως από την Ευρώπη, όπου η αυστηρή νομοθεσία για τους ρύπους οδηγεί σε αποφάσεις όπως αυτή της Hyundai, τα μοντέλα Ν με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να πωλούνται για ορισμένα ακόμα χρόνια.

Photo Credits: Hyundai

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!