Η Liberty Media μετά την F1 έχει βάλει στο στόχαστρο και το MotoGP
Η Liberty Media, ιδιοκτήτρια της Formula 1, βρίσκεται σε συζητήσεις για την αγορά των δικαιωμάτων της Dorna, του διοργανωτή του MotoGP, σύμφωνα με πληροφορίες από την ισπανική επιχειρηματική έκδοση Expansion. Αν και η Dorna δεν έχει τεθεί επίσημα προς πώληση, από την Bridgepoint που κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών της, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της Liberty Media, η οποία κατέχει τον τίτλο της πιο πολύτιμης αυτοκρατορίας στον κόσμο των αθλητικών δικαιωμάτων, με αξία 18,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η δυναμική της Liberty Media στο χώρο των αθλητικών μεταδόσεων φαίνεται να ενισχύεται ακόμη περισσότερο μετά την ανάληψη της Formula 1 το 2017 από τον Μπέρνι Έκλεστον, κάτι που οδήγησε σε σημαντική αύξηση της δημοφιλίας του αθλήματος. Η προσθήκη του MotoGP στο χαρτοφυλάκιο της θα σήμαινε ότι θα είχε τον έλεγχο δύο από τις κορυφαίες σειρές αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως.
Εκτός από τη Liberty Media, γίγαντες της ψηφιακής ψυχαγωγίας όπως η Amazon, η Netflix και η Disney έχουν επίσης εκδηλώσει ενδιαφέρον, ενώ σημαντικές επενδυτικές εταιρείες όπως η CVC και η KKR είναι επίσης στους ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της Dorna.
Ο CEO της Dorna, Καρμέλο Εθπελέτα, σχολίασε τις φήμες πώλησης νωρίτερα φέτος, δηλώνοντας: «Επιβεβαιώνω τις φήμες πώλησης, αλλά θα ήθελα να ξέρω ποιος τις διαδίδει. Κάθε μέρα λαμβάνω δύο ή τρεις τηλεφωνικές κλήσεις από πιστωτικά ιδρύματα που με ρωτούν αν είναι αλήθεια ότι πωλούμαστε. Αλλά οι τράπεζες δεν θέλουν να αγοράσουν, προσφέρουν μόνο τον εαυτό τους ως διαμεσολαβητές της επιχείρησης. Μπορώ μόνο να πω ότι είμαστε έτοιμοι: παραμείναμε με τους πρώτους μας επενδυτές από το 1998 έως το 2006: 8 χρόνια. Στη συνέχεια ήρθε η Bridgepoint, η οποία έκανε κάποιες αλλαγές και πέρασαν άλλα 17 χρόνια. Περίπου το 20% της Dorna ανήκει στους εργαζομένους της, και εγώ έχω την πλειοψηφία αυτών. Το 39% ανήκει στην Bridgepoint και το 38% σε ένα καναδικό δημόσιο ταμείο. Όλα μπορούν να συμβούν, ανά πάσα στιγμή, αλλά δεν έχουν συμβεί ακόμα. Σίγουρα τους αρέσει το προϊόν και ο τρόπος που η F1 λειτουργεί με τα Sprint», είχε δηλώσει στη La Repubblica.
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!