Mercedes-Benz: Δοκιμές ασφαλείας με τη χρήση θηλυκών ανδρείκελων
Δεκαετίες πριν καταστεί νομική υποχρέωση, η Mercedes-Benz άρχισε να χρησιμοποιεί θηλυκά ανδρείκελα για τις δοκιμές πρόσκρουσης, δίνοντας έμφαση τόσο στις μετωπικές όσο και στις πλευρικές συγκρούσεις. Αυτό υπογραμμίζει τη δέσμευση της Mercedes-Benz στην παροχή υψηλών προδιαγραφών ασφαλείας για όλους τους επιβάτες.
Η νέα γενιά ανδρεικέλων, με ύψος περίπου 1,5 μέτρα και βάρος 49 κιλά, είναι εφοδιασμένη με περίπου 150 αισθητήρες, παρέχοντας μια πολύ λεπτομερή εικόνα των κινδύνων τραυματισμού σε περίπτωση σύγκρουσης. Η «μικροκαμωμένη κούκλα» Hybrid III 5, χρησιμοποιείται εδώ και δύο δεκαετίες, υποδεικνύοντας την προνοητικότητα της εταιρείας στην αναγνώριση της ανάγκης για ανδρείκελα που αναπαριστούν πιστά το γυναικείο σώμα.
Ενδεικτικό της σημασίας που δίνει η Mercedes-Benz στην πραγματική ασφάλεια είναι η διενέργεια έως και 900 δοκιμών πρόσκρουσης και 1.700 δοκιμών ολίσθησης ετησίως. Οι δοκιμές αυτές ενσωματώνουν 120 ανδρείκελα σε 21 διαφορετικές εκδόσεις, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα σωματικών τύπων, από βρέφη έως ενήλικες, και επιβεβαιώνουν την προσήλωση της εταιρείας στην παροχή άριστης προστασίας για όλους.
Πέρα από τις παραδοσιακές δοκιμές, η Mercedes-Benz δίνει μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη «Μοντέλων Ανθρώπινου Σώματος» (Human Body Models - HBMs), που αντιπροσωπεύουν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια την ανθρώπινη ανατομία. Η χρήση HBMs επιτρέπει στους ερευνητές να αξιολογούν με μεγαλύτερη ακρίβεια τους πραγματικούς τύπους τραυματισμών, προσφέροντας μια βαθύτερη κατανόηση των αναγκών για περαιτέρω ανάπτυξη και βελτίωση των συστημάτων ασφαλείας.
Η δέσμευση της Mercedes-Benz στην ασφάλεια δεν είναι μόνο μια απόδειξη της πρωτοπορίας της στον τομέα αλλά και μια επίδειξη της πίστης της στην προστασία της ζωής κάθε επιβάτη. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην έρευνα και στην ανάπτυξη για την περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας των οχημάτων, επιδιώκοντας να θέσει νέα πρότυπα στον κλάδο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!