WEC - H Peugeot ανανέωσε το θηριώδες Hypercar 9X8 για το 2024 (vid)

WEC - H Peugeot ανανέωσε το θηριώδες Hypercar 9X8 για το 2024 (vid)
Με στόχο την κορυφή, η γαλλική φίρμα αποκάλυψε τη νέα εμφάνιση που θα έχει το Le Mans Hypercar της στο WEC για την υπόλοιπη αγωνιστική σεζόν.

Με στόχο την κατάκτηση της κορυφής στους αγώνες αντοχής, η Peugeot παρουσίασε το ανανεωμένο 9X8 Le Mans Hypercar. To πρωτότυπο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα πάρει μέρος στην κατηγορία Hypercar του WEC, αρχής γενομένης των 6 Ωρών της Ίμολα στις 21 Απριλίου.

H νέα έκδοση του υβριδικού 9X8 έχει υποστεί τεράστιες σχεδιαστικές αλλαγές. Η πιο εμφανής αλλαγή είναι η προσθήκη πίσω αεροτομής, η οποία κάνει την εμφάνισή της ώστε να αυξήσει την αεροδυναμική απόδοση του πίσω μέρους. Επιπλέον άλλαξαν και οι διαστάσεις των τροχών του πρωτότυπου αγωνιστικού. Το πλάτος των εμπρός τροχών είναι 29 εκατοστά από 31 εκατοστά του προηγούμενου μοντέλου. Οι πίσω τροχοί έχουν πλάτος 34 εκατοστά από 31 εκατοστά που είχε η έκδοση του 2023.

Peugeot 9X8 Hypercar

Σύμφωνα με την Peugeot, το 90% του αμαξώματος έχει αλλάξει σημαντικά, ώστε να βελτιωθεί σε κάθε τομέα. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα με την προηγούμενη έκδοση ήταν η έλλειψη σταθερότητας από πίστα σε πίστα, κάτι που περιόρισε τις δυνατότητες της αγωνιστικής ομάδας και των οδηγών.

 

Peugeot 9X8 Hypercar

Παράλληλα, με το νέο 9X8 η Peugeot ευελπιστεί να λύσει όλα τα προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία την έχουν ταλαιπωρήσει μέχρι σήμερα. Έχοντας μια νέα πλατφόρμα πλέον, μπορεί να στοχεύει σε καλά αποτελέσματα και ενδεχομένως σε νίκες. Δεν αποκλείεται όμως να χρειαστεί μια μικρή περίοδος προσαρμογής.

Ο νέος σχεδιασμός οδήγησε και σε νέα χρώματα για την Peugeot. Το ανοικτό γκρι συνδυάζεται με κίτρινες και μαύρες πινελιές, δίνοντας έναν μοντέρνο αέρα στην Peugeot. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό, καθώς ο νέος χρωματισμός κάνει ακόμη πιο όμορφο το νέο 9X8.

Peugeot 9X8 Hypercar

Η Peugeot αγωνίστηκε στον πρώτο αγώνα του WEC για το 2024 με το προηγούμενο 9Χ8. Παρά το γεγονός πως μαχόταν για τη νίκη στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με το #93, το αγωνιστικό έμεινε από καύσιμα. Έτσι, έφυγε από το Κατάρ με μηδέν βαθμούς.

Φωτογραφίες: Stellantis media

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!