Οδηγός αγώνων «κατακτά» την Λαπωνία με το Cupra Tavascan (vid)

Οδηγός αγώνων «κατακτά» την Λαπωνία με το Cupra Tavascan (vid)

Newsroom
Οδηγός αγώνων «κατακτά» την Λαπωνία με το Cupra Tavascan (vid)
Με 340 ίππους, το Tavascan είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV coupe της σπορ μάρκας.

Το Tavascan είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό coupe-SUV, που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen. Με απόδοση 340 ίππων, το Tavascan είναι το «όχημα« μέσω του οποίου η Cupra στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τον εξηλεκτρισμό.

Η Λαπωνία είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλα τα νέα μοντέλα της CUPRA πριν αυτά λανσαριστούν στην αγορά, προκειμένου να επιδοθούν σε ακραία τεστ και να διασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Το τελευταίο μοντέλο που βρέθηκε στους παγωμένους δρόμους της Β. Ευρώπης ήταν το CUPRA Tavascan, με οδηγό πίσω από το τιμόνι τον Βραζιλιάνο Λούκας ντι Γκράσι. O πρεσβευτής της CUPRA και οδηγός της Formula E, ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί κανείς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της CUPRA σε παγωμένες επιφάνειες και χιονισμένες διαδρομές.

Τα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουν τόσο το CUPRA Tavascan όσο και o ντι Γκράσι ήταν το κρύο, ο αέρας, το χιόνι και ο πάγος. Μια εντελώς απολαυστική πρόκληση: «Έχω οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα σε ακραίες, παγωμένες συνθήκες». Ήταν μία πρόσκληση, την οποία δεν δίστασε να αποδεχτεί ενώ ήταν η πρώτη του φορά πίσω από το τιμόνι του CUPRA Tavascan. H εμπειρία του ήταν σημαντική για το χειμωνιάτικο αυτό τεστ.

Το CUPRA Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από -35ºC. Οι αδυσώπητες συνθήκες έκαναν τους μηχανικούς της CUPRA να δουν μέχρι που μπορεί να φτάσει το 100% ηλεκτρικό SUV, ενώ βοηθήθηκαν επίσης από τον Lucas di Grassi να ολοκληρώσουν αρκετά τεστ, ξεκινώντας με τη δοκιμή φρένων, συνδυάζοντας μια ασφάλτινη και παγωμένη επιφάνεια, όπου αξιολόγησαν το κράτημα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου. «Σε τέτοιες συνθήκες μπορείς να καταλάβεις τη συμπεριφορά, το κράτημα του αυτοκινήτου και πως αυτό ανταποκρίνεται» είπε ο Di Grassi.

 

Περισσότεροι από 100 CUPRA R&D μηχανικοί ανταπεξέρχονται σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία να συμπληρώσουν πάνω από 1,000 ώρες δοκιμών, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Ο Λούκας ντι Γκράσι ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με την οδηγική αυτή εμπειρία για πρώτη φορά σε πάγο και χιόνι. Αυτό που πραγματικά ξεχώρισε ήταν η αίσθηση του ηλεκτρικού SUV σε παγωμένες διαδρομές, «η ανταπόκριση του αυτοκινήτου ήταν μοναδική. Μου αρέσει πολύ το CUPRA Tavascan! Είναι ένα ελεγχόμενο, ακριβές και φανταστικό αυτοκίνητο», δήλωσε.

Photo Credits: Cupra

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!