Yamaha: Δεν «σκοτώνει» την R1
Μέσα σε μια δεκαετία εξελίξεων και αλλαγών στην παγκόσμια αγορά μοτοσικλετών, η Yamaha Motor Europe ανακοίνωσε τη συνεχιζόμενη υποστήριξή της στην κατηγορία Supersport και την επικείμενη αφοσίωση στο ιστορικό μοντέλο R1. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για προσαρμογή στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των αναβατών και τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, η εταιρεία επιβεβαιώνει επίσης την εμπιστοσύνη της στα μοντέλα R125, R3, και R7.
Η Yamaha προσαρμόζεται στις αλλαγές ζητώντας να μετατρέψει την R1 σε μοντέλο αποκλειστικά για πίστα από το 2025, ακολουθώντας το παράδειγμα της R6 το 2020. Ωστόσο, η παγκόσμια παραγωγή της R1 θα συνεχιστεί, όπως και η ανάπτυξη που την έχει οδηγήσει στην κατάκτηση παγκόσμιων τίτλων. Η R1 παραμένει επιλογή για αναβάτες και ομάδες που αναζητούν ανταγωνιστικό και οικονομικό πακέτο για την πίστα.
Η Yamaha διαθέτει εξαρτήματα απόδοσης GYTR για την R1, επωφελούμενη από την εμπειρία των μηχανικών της R1 WorldSBK και έχει εγκαινιάσει τα GYTR PRO SHOPS για υποστήριξη στην πίστα, με συνεργάτες όπως η Crescent Motorcycles και η GRT Yamaha WorldSBK.
Για το 2024, η road-going R1 και η R1M παραμένουν διαθέσιμες, με τη Yamaha να επιβεβαιώνει τη διοργάνωση του Yamaha Racing Experience στο Circuito de Jerez, με τη συμμετοχή του Βαλεντίνο Ρόσι και της ομάδας Pata Prometeon Yamaha WorldSBK. Η Yamaha διατηρεί τη δέσμευσή της στους αγώνες και στην ανάπτυξη της γκάμας Supersport, της στρατηγικής GYTR και του προγράμματος bLU cRU, διασφαλίζοντας τη συνέχεια της αγωνιστικής ταυτότητάς της.
Φωτογραφία: Yamaha
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!