MotoGP: Προς διαζύγιο οδεύουν Repsol και Honda

MotoGP: Προς διαζύγιο οδεύουν Repsol και Honda
Η ισπανική πετρελαϊκή εταιρεία αναμένεται να διακόψει τη συνεργασία της με τη Honda στο MotoGP μετά το 2024, βάζοντας τέλος σε μία από τις πιο μακρόχρονες και αναγνωρισμένες συνεργασίες στους αγώνες.

Η ισπανική πετρελαϊκή εταιρεία Repsol δεν θα συνεχίσει να χορηγεί την ομάδα της Honda στο MotoGP μετά το 2024, σύμφωνα με πληροφορίες του Motorsport.com. Αυτή η συνεργασία ξεκίνησε το 1995, όταν η Repsol εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη μοτοσυκλέτα Honda NSR500 με αναβάτες τους Μικ Ντούχαν και Άλεξ Κριβιγιέ. Από τότε, η συνεργασία παρέμεινε αδιάλειπτη, κλείνοντας φέτος τα 30 χρόνια της.

Η συνεργασία μεταξύ Repsol και Honda απέφερε 15 τίτλους, 183 νίκες και 455 βάθρα. Ωστόσο, μετά την αποχώρηση του Μαρκ Μάρκεθ στο τέλος του 2023, η Repsol εφάρμοσε μια ρήτρα στο συμβόλαιό της για να μειώσει τη χρηματοδότηση και, σε αντάλλαγμα, να μειώσει την παρουσία της στα χρώματα της μοτοσυκλέτας της φετινής χρονιάς.

Η μοτοσυκλέτα της φετινής σεζόν, που οδηγείται από τους Λούκα Μαρίνι και Ζοάν Μιρ, φέρει κυρίως το λογότυπο της Honda, ενώ της Repsol είναι σε δεύτερο πλάνο. Αυτή η αλλαγή έγινε με την -σωστή όπως αποδείχτηκε- υπόθεση ότι η τηλεοπτική έκθεση θα επηρεαζόταν σημαντικά από την αποχώρηση του οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Μάρκεθ, ο οποίος μετακόμισε στη Ducati με την ομάδα Gresini.

Honda
Φωτογραφίες: HRC

Με την αποχώρηση του Μάρκεθ, η Honda έχασε επίσης την χορηγία της Red Bull, με την αυστριακή εταιρεία ενεργειακών ποτών να ακολουθεί τον Ισπανό αναβάτη στην Gresini ως προσωπικός του χορηγός. Ενώ ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει αρκετές προτάσεις από χορηγούς για τη μοτοσυκλέτα του από την επόμενη χρονιά, η Repsol επιθυμεί να επικεντρωθεί στην προώθηση μη ορυκτών καυσίμων.

 

Η Repsol ενδιαφέρεται να συνεχίσει να συνδέει την εικόνα της με το MotoGP στο μέλλον, ειδικά ως ένας από τους προμηθευτές των νέων, πιο βιώσιμων καυσίμων που υιοθετούνται από τη σειρά. Οι τρέχοντες κανονισμοί καθιστούν υποχρεωτική τη χρήση καυσίμων 40% μη ορυκτών για τις ομάδες του MotoGP, ένα ποσοστό που αναμένεται να φτάσει το 100% το 2027, την πρώτη χρονιά της αλλαγής των τεχνικών κανονισμών.

Φωτογραφίες: HRC

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!