BMW: Οι καινούργιες εκδόσεις της M3 έχουν αγωνιστικό DNA (vid)
- Παραδοσιακή αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου, ξεχωριστοί χαρακτήρες
- Τεχνολογία κινητήρων βασισμένη στην εμπειρία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
- Διαστάσεις τροχών διαφορετικές για κάθε άξονα, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M με νέα σχεδίαση
- Εκτεταμένη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, M Mode για επιλογή εξατομικευμένων λειτουργιών
- Νέας σχεδίασης προβολείς και εντυπωσιακές λεπτομέρειες ενισχύουν την οπτική απήχηση των αυτοκινήτων
- Νέα τιμόνια και στοιχεία εσωτερικού διακόσμου ειδικά σχεδιασμένα για το cockpit του σπορ Μ μοντέλου
- Κυρτή οθόνη BMW Curved Display και νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5
- Ξεχωριστή εμφάνιση και ισχυρότερες επιδόσεις με τα πακέτα M Carbon και M Race Track και τα BMW M Performance Parts
Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο και θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, με την παραγωγή να ξεκινά σταδιακά τον Ιούλιο του 2024. Οι σημαντικότερες περιοχές πωλήσεων για την BMW M3 Sedan είναι οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Μεγάλη Βρετανία, η Αυστραλία και η Γερμανία. Η BMW M3 Touring είναι εξαιρετικά δημοφιλής κυρίως στη Γερμανία, αλλά και στη Μεγάλη Βρετανία, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες καθώς και στην Αυστραλία.
Παραδοσιακή αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου, ξεχωριστοί χαρακτήρες
Με τη Σειρά 3 να εισέρχεται τώρα στην έκτη γενιά της, η BMW M3 είναι πιο ισχυρή, πιο σίγουρη, πιο προηγμένη, πιο ευέλικτη και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από ποτέ. Η έκδοση sedan συνεχίζει την παράδοση παραγωγής σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων που ξεκίνησε πριν από σχεδόν 40 χρόνια. Η πρώτη γενιά της BMW M3, που παρουσιάστηκε το 1986, έγινε το πιο επιτυχημένο μοντέλο παγκοσμίως στους αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού. Τότε, όπως και τώρα, η επιτυχία ενός αυτοκινήτου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό συνοδευόταν από μία σταθερά αυξανόμενη δημοτικότητα για το μοντέλο παραγωγής και μοναδικές συγκινήσεις για τον ιδιοκτήτη του στον δρόμο.
Η αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου που είναι συνδεδεμένη με την BMW M3 και γίνεται αντιληπτή σε κάθε χιλιόμετρο της διαδρομής προσφέρεται με εντελώς διαφορετικούς τρόπους σε την τελευταία αυτή γενιά. Η BMW M3 Sedan πλαισιώνεται τώρα από μια έκδοση Touring, η οποία συνδυάζει τα κλασικά χαρακτηριστικά επιδόσεων με πρόσθετη πρακτικότητα και αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου. Διατίθεται αποκλειστικά με την ισχυρότερη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα των BMW M3/M4 και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων αυξάνει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από 500 σε 1.510 λίτρα το μέγιστο.
Έχοντας διαφορετικής φιλοσοφίας αμαξώματα και ειδικά χαρακτηριστικά, τα μοντέλα Sedan και Touring καταλαμβάνουν πολύ διαφορετικές θέσεις στη γκάμα της M3. Κάτι το οποίο αναμφισβήτητα μοιράζονται είναι η εντυπωσιακή σχεδίαση εμπλουτισμένη με στοιχεία M που έχουν κατασκευαστεί με ακρίβεια για να ανταποκρίνονται στις τεχνικές απαιτήσεις για μεγαλύτερη παροχή αέρα ψύξης και υψηλή αεροδυναμική ισορροπία. Η μεγάλη, κατακόρυφη μάσκα νεφρών BMW με τις χαρακτηριστικές διπλές μπάρες M σε οριζόντια διάταξη, οι δυναμικά σμιλεμένοι θόλοι των τροχών, οι εκτεταμένες πλευρικές ποδιές σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα που δημιουργεί αντίθεση καθώς και πρόσθετα στοιχεία στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα καταδεικνύουν τις δυναμικές δυνατότητες των δύο μοντέλων. Η BMW M3 Sedan διαθέτει στάνταρ οροφή από ανθρακονήματα. Η οροφή της BMW M3 Touring, όπως και οι στάνταρ ράγες οροφής, έχουν μαύρο φινίρισμα. Διαθέτει ένα πτερύγιο Gurney στην αεροτομή οροφής ως πρόσθετο αεροδυναμικό στοιχείο.
Τεχνολογία κινητήρων βασισμένη στην εμπειρία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Όλες οι εκδόσεις των νέων BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring διαθέτουν έναν υψηλόστροφο straight-six κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo. Σε όλες τις παραλλαγές ισχύος, ο κινητήρας των 3,0 λίτρων ξεχωρίζει χάρη στη δίψα του να ανεβάσει ψηλά τις στροφές του, ώστε να παράγει τη γραμμική απόδοση ισχύος που είναι χαρακτηριστική για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH.
Πολυάριθμα στοιχεία από τους κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων της BMW προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των δύο μοντέλων επιτρέπουν στη μονάδα ισχύος της M3 να προσφέρει μια αλάνθαστη εμπειρία επιδόσεων τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ο στροφαλοθάλαμος σε σχεδίαση «closed-deck» χωρίς χιτώνια είναι εξαιρετικά άκαμπτος και συνεργάζεται με έναν σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα χαμηλού βάρους με στόχο την επίτευξη εξαιρετικά υψηλών τιμών ροπής. Οι οπές των κυλίνδρων φέρουν επίστρωση σιδήρου μέσω ψεκασμού με ηλεκτρικό τόξο. Ο πυρήνας της κυλινδροκεφαλής κατασκευάζεται με χρήση τεχνικών τρισδιάστατης εκτύπωσης – ένα ακόμα χαρακτηριστικό των μοντέλων Μ - και επιτρέπει τη βέλτιστη διάταξη των αγωγών ψύξης για ιδανική διαχείριση των θερμοκρασιών, η οποία θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με συμβατικές μεθόδους χύτευσης μετάλλων. Το κύκλωμα λαδιού – όπως και το σύστημα ψύξης – έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις ιδιαίτερες προκλήσεις της οδήγησης στην πίστα. Μια αντλία λαδιού που ελέγχεται μέσω ηλεκτρονικής χαρτογράφησης εξασφαλίζει αξιόπιστη παροχή του λιπαντικού ακόμη και όταν αναπτύσσονται ακραίες διαμήκεις και πλευρικές επιταχύνσεις.
Η παραλλαγή κινητήρα που χρησιμοποιείται στις νέες BMW M3 Competition Sedan και BMW M3 Competition Touring με M xDrive αποδίδει επιπλέον 15 kW/20 ίππους χάρη στη βελτιστοποιημένη διαμόρφωση της μονάδας ψηφιακού ελέγχου κινητήρα (DME). Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει πλέον μέγιστη ισχύ 390 kW/530 ίππους (από 375 kW/510 hp που ήταν προηγουμένως) στις 6.250 σ.α.λ και αποτελεί τη βάση της κινητήριας μονάδας που χρησιμοποιεί η BMW M4 GT3. Τα μέτρα αναβάθμισης απέδωσαν και στον τομέα της ροπής με τη μέγιστη τιμή να αγγίζει τα 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.730 στροφών ανά λεπτό - υψηλότερη σε σχέση με το παρελθόν. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμα πιο δυναμική και με διάρκεια απόδοση ισχύος που ανεβάζει ακόμα υψηλότερα τα επίπεδα έντασης στην οδηγική εμπειρία - ιδίως όταν ο οδηγός εξερευνά τα δυναμικά όρια του αυτοκινήτου - εξασφαλίζοντας εντυπωσιακές τιμές επιτάχυνσης. Η νέα BMW M3 Competition Sedan με M xDrive έχει επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW M3 Competition Touring με M xDrive ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 3,6 δευτερόλεπτα - ελάχιστα παραπάνω, παρά το μεγαλύτερο βάρος της. Η αυξημένη απόδοση των δύο τετρακίνητων μοντέλων αντικατοπτρίζεται στους χρόνους επιτάχυνσης 0 - 200 χλμ/ώρα που είναι κατά 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτεροι σε κάθε περίπτωση. Το Sedan πετυχαίνει πλέον χρόνο 11,8 δευτερόλεπτα, ενώ το Touring μοντέλο 12,4 δευτ. Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring έχουν στάνταρ τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Ωστόσο, με το προαιρετικό M Driver's Package, η τιμή αυτή αυξάνεται στα 290 χλμ/ώρα για τα sedan μοντέλα και στα 280 χλμ/ώρα για τις εκδόσεις Touring, επιτρέποντας στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των ισχυρών κινητήρων.
Διαστάσεις τροχών διαφορετικές για κάθε άξονα, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M με νέα σχεδίαση
Όλες οι νέες εκδόσεις της BMW M3 είναι στάνταρ εξοπλισμένες με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε διαστάσεις διαφορετικές για κάθε άξονα, με στόχο την ευελιξία και τον βέλτιστο χειρισμό. Τα δύο πισωκίνητα sedan υψηλών επιδόσεων διαθέτουν ζάντες ελαφρού κράματος M σε μεταλλικό χρώμα Orbit Grey και σχεδίαση ακτίνων σχήματος V, με διάσταση 18 ιντσών στον εμπρός άξονα και 19 στον πίσω. Ο βασικός εξοπλισμός της νέας BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και της νέας BMW M3 Competition Touring με M xDrive περιλαμβάνει σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος σε χρώμα Jetblack και σχεδίαση διπλών ακτίνων (19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 στον πίσω).
Αυτός ο συνδυασμός είναι επίσης διαθέσιμος προαιρετικά για τη νέα BMW M3 Sedan και τη νέα BMW M3 Competition Sedan. Επιπλέον, νέες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε διαστάσεις 19 και 20 ιντσών έχουν προστεθεί στην εκτενή λίστα προαιρετικού εξοπλισμού για όλες τις εκδόσεις μοντέλων. Αυτές υιοθετούν τώρα για πρώτη φορά φινίρισμα Silver, με τις λαμπερές, γυαλιστερές επιφάνειές τους να εξασφαλίζουν μια σπορ αλλά και εκλεπτυσμένη εμφάνιση.
Εκτεταμένη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, M Mode για επιλογή εξατομικευμένων λειτουργιών
Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring θέτουν νέα πρότυπα στην κατηγορία τους με την εκτεταμένη γκάμα στάνταρ και προαιρετικών συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης. Προκειμένου να παρέχεται μια δυναμική εμπειρία που να ταιριάζει στην εκάστοτε κατάσταση και να συνάδει με το ταπεραμέντο ενός σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, οι επεμβάσεις των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού μπορούν να ρυθμιστούν μέσω του πλήκτρου M Mode που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Για παράδειγμα, στην προαιρετική ρύθμιση TRACK, η οποία είναι σχεδιασμένη για χρήση σε πίστα, όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας απενεργοποιούνται προσωρινά.
Ο βασικός εξοπλισμός για όλες τις εκδόσεις μοντέλων περιλαμβάνει σύστημα Park Distance Control με αισθητήρες εμπρός και πίσω, Cruise Control με λειτουργία πέδησης, σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης με παρέμβαση του φρένου, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Departure Warning), συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής στη λωρίδα κυκλοφορίας με υποβοήθηση του τιμονιού, καθώς και σύστημα πληροφοριών ορίου ταχύτητας (Speed Limit Info) με ένδειξη απαγόρευσης προσπέρασης. Μεταξύ των στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνονται τα Driving Assistant, Parking Assistant και Reversing Assistant. Επίσης, διατίθεται ως προαιρετικό για τα μοντέλα Competition το Driving Assistant Professional, το οποίο προσθέτει λειτουργίες όπως το Steering & Lane Control Assistant με αυτόματη Speed Limit Assist, το Lane Keeping Assistant, την ανίχνευση φωτεινών σηματοδοτών και το Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go.
Νέας σχεδίασης προβολείς και εντυπωσιακές λεπτομέρειες ενισχύουν την οπτική απήχηση των αυτοκινήτων
Οι νέας σχεδίασης προβολείς LED, οι οποίοι συνδυάζουν τη μεσαία και την υψηλή δέσμη φώτων σε μία ενιαία μονάδα, φέρνουν φρέσκιες πινελιές στο μπροστινό μέρος της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring. Δύο διακριτικές και κομψά σμιλεμένες μονάδες LED σε σχήμα βέλους και κατακόρυφη διάταξη σε κάθε μονάδα χρησιμεύουν τόσο ως πλευρικά φώτα/ φώτα ημέρας όσο και ως φλας. Η τεχνική εντύπωση που δημιουργούν οι πηγές φωτός, των οποίων η εσωτερική λειτουργία είναι πλέον δομημένη με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο, εξασφαλίζει μια σύγχρονη εμφάνιση, η οποία υιοθετείται και από τα λεπτά πίσω φώτα LED των πίσω φωτιστικών σωμάτων σχήματος L.
Οι προσαρμοζόμενοι προβολείς LED (Adaptive LED Headlights) με αντιθαμβωτική δέσμη διατίθενται προαιρετικά και περιλαμβάνουν τη λειτουργία φωτισμού στροφής και τα φώτα πόλης. Τα μπλε ένθετα στο εσωτερικό των προβολέων υποδηλώνουν την παρουσία αυτής της εξαιρετικά εξελιγμένης τεχνολογίας φωτισμού. Τα φώτα M Shadowline με σκούρες εσωτερικές πινελιές είναι επίσης διαθέσιμα για τα αυτοκίνητα που παραγγέλνονται με Adaptive LED Headlights. Το σήμα στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών των μοντέλων Competition τονίζεται τώρα από ένα κομψό ασημί πλαίσιο.
Νέα τιμόνια και στοιχεία εσωτερικού διακόσμου ειδικά σχεδιασμένα για το cockpit του σπορ Μ μοντέλου
Ανοίγοντας την πόρτα της νέας έκδοσης του μοντέλου υψηλών επιδόσεων, ο λιτός σχεδιασμός του εσωτερικού αποτελεί μια σαφή νύξη στο DNA που έχει τις ρίζες του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Τα νέα τιμόνια και χειριστήρια, καθώς και τα εξελιγμένα υλικά για τον πίνακα οργάνων και τα στοιχεία εσωτερικού διακόσμου ενισχύουν την αύρα της αποκλειστικότητας στο cockpit του σπορ αυτοκινήτου M. Στη δυναμική οδηγική εμπειρία συμβάλλει επίσης το νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M τριών ακτινών με μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών και κόκκινη σήμανση στη θέση της ευθείας. Διαθέτει πλέον στεφάνη με επίπεδο κάτω τμήμα και ακτίνες τροποποιημένες με ακρίβεια. Δύο μπουτόν M για την επιλογή των ατομικά διαμορφωμένων ρυθμίσεων του οχήματος και τα paddles αλλαγής ταχυτήτων - που τοποθετούνται στάνταρ στα μοντέλα Competition για γρήγορες παρεμβάσεις στη διαδικασία επιλογής ταχυτήτων του οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic - αποπνέουν έντονα την αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου. Ένα τιμόνι M Alcantara ίδιας σχεδίασης και λειτουργικότητας διατίθεται για πρώτη φορά προαιρετικά. Η λειτουργία θέρμανσης διατίθεται προαιρετικά και για τις δύο παραλλαγές τιμονιού.
Η ειδική M σχεδίαση του cockpit περιλαμβάνει επίσης έναν πίνακα ελέγχου στην κεντρική κονσόλα. Εδώ, μαζί με τον μοχλό αλλαγής ταχυτήτων/επιλογέα, βρίσκονται το κόκκινο μπουτόν Start/Stop και το BMW iDrive Controller όπως και τα μπουτόν Setup και M Mode. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον οδηγό για την διαμόρφωση της επιθυμητής ρύθμισης του οχήματος και την ενεργοποίηση των λειτουργιών της οθόνης του cockpit και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που είναι προσαρμοσμένες στην εκάστοτε οδηγική κατάσταση. Στο εσωτερικό, τα υψηλής ποιότητας, προσεκτικά δουλεμένα υλικά και τα στιλιστικά χαρακτηριστικά M δημιουργούν μια μοντέρνα premium ατμόσφαιρα με διάχυτη σπορ αίσθηση. Τα στοιχεία εσωτερικής διακόσμησης στον πίνακα οργάνων, στον πίνακα ελέγχου και στο κάλυμμα της ποτηροθήκης διατίθενται τώρα στάνταρ σε ματ Dark Graphite. Στις επιλογές περιλαμβάνονται στοιχεία εσωτερικού διακόσμου σε Aluminum Rhombicle Anthracite, M Carbon Fiber και νέες εκδόσεις Fine Brushed Aluminium. Το M Carbon Fibre περιλαμβάνει τώρα επιπλέον στοιχεία για το τιμόνι και τα paddles αλλαγής ταχυτήτων των μοντέλων Competition. Ο προαιρετικός πίνακας οργάνων με επένδυση Sensatec διαθέτει ακόμα πιο εκλεπτυσμένη δομή.
Τα στάνταρ σπορ καθίσματα M προσφέρουν ένα πλήθος ηλεκτρικών ρυθμίσεων διευκολύνοντας την εύρεση της ιδανικής θέσης πίσω από το τιμόνι. Η λειτουργία μνήμης για το κάθισμα του οδηγού επιτρέπει στον τελευταίο να αποθηκεύσει τις επιθυμητές ρυθμίσεις. Η δέσμευση στη σύγχρονη σπορ γοητεία υπογραμμίζεται επίσης από τα ενσωματωμένα προσκέφαλα με φωτιζόμενο το σήμα του μοντέλου. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ενώ το σύστημα εξαερισμού τους διατίθεται προαιρετικά. Εναλλακτικά, αντί της στάνταρ επένδυσης από δέρμα Merino διατίθενται επενδύσεις με πλήρες δέρμα Merino, επενδύσεις με δέρμα BMW Individual Merino και επενδύσεις με πλήρες δέρμα BMW Individual Merino - η καθεμία σε τέσσερα χρώματα.
Τα προαιρετικά, επίσης πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα bucket καθίσματα M Carbon παρέχουν μια βέλτιστη σύνδεση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου, όπως συμβαίνει σε ένα αγωνιστικό όχημα. Συνδυάζουν την αγωνιστική λειτουργικότητα με την πολυτελή κατασκευή και την εξαιρετική άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) στην επιφάνεια του καθίσματος και στα στοιχεία της πλάτης, καθώς και οι εγκοπές στα πλευρικά στηρίγματα και κάτω από τα προσκέφαλα, εξασφαλίζουν εξοικονόμηση βάρους 9,6 κιλών σε σχέση με τα στάνταρ σπορ καθίσματα M.
Κυρτή οθόνη BMW Curved Display και νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5
Οι νέες εκδόσεις των BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring υιοθετούν επίσης την τελευταία γενιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας BMW iDrive που βασίζεται στο BMW Operating System 8.5. Με την υψηλής ανάλυσης κυρτή οθόνη BMW Curved Display που είναι στραμμένη προς τον οδηγό και τον αναβαθμισμένο BMW Personal Assistant, η αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου βασίζεται καθαρά στον χειρισμό μέσω του ελέγχου αφής και της φυσικής γλώσσας. Στο πλαίσιο της ψηφιακής ομαδοποίησης των οθονών, μία οθόνη πληροφοριών 12,3” και μια οθόνη ελέγχου 14,9” προβάλλουν περιεχόμενο αποκλειστικό για μοντέλα M. Αυτό περιλαμβάνει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος χωρίς όμως να διασπάται η προσοχή του οδηγού από τον δρόμο. Προαιρετικά, διατίθεται το BMW Head-Up Display που προβάλλει πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση - συμπεριλαμβανομένου ενός πολύχρωμου στροφόμετρου, των Shift Lights και του M View - στο παρμπρίζ και σε αποκλειστικό M στυλ.
Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί τώρα ένας νέος τρόπος χειρισμού του αυτόματου συστήματος κλιματισμού που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Οι ρυθμίσεις της θερμοκρασίας και του εξαερισμού, καθώς και η θέρμανση των καθισμάτων και - εφόσον υπάρχει - η θέρμανση του τιμονιού μπορούν τώρα να ελέγχονται είτε μέσω αφής με μια ειδική επιλογή μενού στην κάτω περιοχή της οθόνης ελέγχου είτε μέσω φωνητικής εντολής. Αυτή η τελευταία εξέλιξη στον τομέα της ψηφιακής λειτουργίας έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση του αριθμού των κουμπιών και των χειριστηρίων στο cockpit καθώς και μια νέα σχεδίαση για τον πίνακα οργάνων. Νέα χειριστήρια ρύθμισης για τις γρίλιες εξαερισμού στο κέντρο του ταμπλό και στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού επιτρέπουν τη ρύθμιση της κατεύθυνσης της ροής του αέρα με κινήσεις περιστροφής και ανάκλισης.
Εκτός από την περιοχή των ποδιών, τον αποθηκευτικό χώρο στο μπροστινό τμήμα της κεντρικής κονσόλας και τα ανοίγματα των θυρών, ο στάνταρ εσωτερικός φωτισμός περιλαμβάνει τώρα και περιμετρικό φωτισμό ενσωματωμένο στην επένδυση γύρω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Εννέα χρώματα σε πολλαπλούς βαθμούς φωτεινότητας επιτρέπουν στους πελάτες να προσαρμόσουν το αποτέλεσμα στις προσωπικές τους προτιμήσεις. Ο φωτισμός περιλαμβάνει επίσης ένα ατμοσφαιρικό animation καλωσορίσματος και αποχαιρετισμού και φωτεινά σήματα που υποδεικνύουν μια ανοιχτή πόρτα ή μια εισερχόμενη τηλεφωνική κλήση.
Εκτός από το σύστημα πλοήγησης BMW Maps που βασίζεται στο cloud, το BMW Live Cockpit Plus περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό δύο θύρες USB για τη μεταφορά δεδομένων, μια διεπαφή Wi-Fi και την ενσωμάτωση smartphone που επιτρέπει τη χρήση π.χ. των Apple CarPlay και Android Auto. Ο βασικός εξοπλισμός της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα HiFi με 10 ηχεία και ενισχυτή 205 Watt. Η προαιρετική τεχνολογία τηλεφώνου επιτρέπει την ασύρματη φόρτιση συμβατών smartphones.
Ξεχωριστή εμφάνιση και ισχυρότερες επιδόσεις με τα πακέτα M Carbon και M Race Track και τα BMW M Performance Parts
Το ειδικό για κάθε ένα από τα νέα μοντέλα υψηλών επιδόσεων M Carbon προσδίδει στοχευμένη ακρίβεια στην εξωτερική τους εμφάνιση. Με ένθετα για τις φαρδιές εμπρός εισαγωγές αέρα και έναν πίσω διαχύτη με μοναδική σχεδίαση για κάθε μοντέλο, καθώς και καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών και μια πίσω αεροτομή από CFRP για την BMW M3 Sedan, το M Carbon προσδίδει επίσης νέα οπτική ένταση στον αγωνιστικό χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Το πακέτο M Race Track, το οποίο περιλαμβάνει κεραμικά φρένα M Carbon, bucket καθίσματα M Carbon για οδηγό και συνοδηγό και στοιχεία εσωτερικού διακόσμου από ανθρακονήματα, μειώνει το βάρος του οχήματος έως και 25 κιλά.
Τα BMW M Performance Parts προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες εξατομίκευσης της υψηλής έντασης οδηγικής εμπειρίας και της δυναμικής αύρας των νέων σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις των πελατών. Η γκάμα των retrofit προϊόντων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εξωτερικά εξαρτήματα από CFRP, σφυρήλατες ζάντες M Performance με κεντρικό μπουλόνι, πατάκια M Performance και επενδύσεις τιμονιού M Performance για την εξατομίκευση του εσωτερικού.
Photo credits: BMW Group
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!