24 Ώρες Λε Μαν – H Ferrari προηγείται σε έναν δραματικό και ανατρεπτικό αγώνα

24 Ώρες Λε Μαν – H Ferrari προηγείται σε έναν δραματικό και ανατρεπτικό αγώνα
Έπειτα από έξι ώρες ατελείωτης δράσης, η Ferrari διατηρεί τα ηνία στις 24 Ώρες Λε Μαν έχοντας ενώ ο Βαλεντίνο Ρόσι παλεύει για την πρωτοπορία στην LMGT3.

Οι 24 Ώρες Λε Μαν για το 2024 ξεκίνησαν για το 2024, με τις πρώτες έξι ώρες να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο αγώνας ξεκίνησε υπό στεγνές συνθήκες όμως γρήγορα τα πράγματα άλλαξαν σημαντικά με τη βροχή να «παίζει» τα δικά της παιχνίδια.

Αυτό ανακάτεψε σημαντικά την τράπουλα και η κατάταξη άλλαζε με κάθε πέρασμα, κυρίως στην κατηγορία Hypercar. Ορισμένες ομάδες όπως η Toyota, η Alpine και η Cadillac επέλεξαν τη λάθος στρατηγική, κρίνοντας λάθος τις συνθήκες και έχασαν σημαντικό χρόνο έναντι των αντιπάλων τους. Όλα αυτά ενώ ξεκίνησε και πάλι να βρέχει στο Λε Μαν.

Ακολουθήστε όλη τη δράση από τις 24 Ώρες Λε Μαν στο LIVE του gMotion by Gazzetta πατώντας εδώ.

Έπειτα από έξι ώρες δράση στην κορυφή της κατάταξης είναι η #83 Ferrari των Ρόμπερτ Σβάρτζμαν, Ρόμπερτ Κουμπίτσα και Γε Γεφέι. Το πλήρωμα εκμεταλλεύτηκε πλήρως τις εναλλασσόμενες συνθήκες από στεγνό σε βρεγμένο και αντίστροφα, έκανε τις σωστές επιλογές στρατηγικής και βρίσκεται στην 1η θέση.

Ακολουθεί η #5 Porsche των Μάικλ Κρίστενσεν, Ματ Κάμπελ και Φρεντ Μακοβιέκι, οι οποίοι είχαν εξαιρετικό ρυθμό και εκμεταλλεύτηκαν επίσης την καλή στρατηγική της Porsche Penske Motorsport. H διαφορά τους από την κορυφή είναι 48 δευτερόλεπτα. Μόλις 5 δευτερόλεπτα πίσω τους είναι το #8 Toyota των Ρίο Χιρακάβα, Μπρέντον Χάρτλεϊ και Σεμπαστιέν Μπουεμί.
Ακολουθούν οι #50 Ferrari των Μιγκέλ Μολίνα, Νίκλας Νίλσεν και Αντόνιο Φουόκο, οι οποίοι έμειναν με σλικ ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα ενώ ξεκίνησε να βρέχει στο Λε Μαν. Slow Zone που μεγάλωσε τις διαφορές, η #51 Ferrari που βρίσκεται στην 5η θέση είναι ένα περίπου λεπτό πίσω από το #50. Την πρώτη 10άδα μετά από έξι ώρες συμπληρώνουν τα: #6 Porsche, #12 Jota Porsche, #2 Cadillac, #7 Toyota και #311 AXR Cadillac. Στην κατηγορία Hypercar τα πρώτα 13 αγωνιστικά πρωτότυπα βρίσκονται στον ίδιο γύρο.

Στην κατηγορία LMP2, προηγείται η Cool Racing με το #37 Oreca των Ριτόμο Μιγιάτα, Ματ Γιάκομπσεν και Λουί Φλούξα. Στη 2η θέση είναι το #10 της Vector Sport, ενώ στην 3η θέση ακολουθεί το #22 της United Autosports.

Στην κατηγορία LMGT3, προηγείται η #92 Porsche Manthey PureRX, με τη #46 BMW που οδηγεί ο Βαλεντίνο Ρόσι να ακολουθεί στη 2η θέση, 30 δευτερόλεπτα μακριά. Στην 3η θέση είναι η #91 Porsche της Manthey EMA.

Τα προβλήματα δεν έχουν λείψει από τον αγώνα για κορυφαίους συνδυασμούς. Στην Hypercar το #35 Alpine εγκατέλειψε από τη 10η θέση με πρόβλημα στον κινητήρα στο 20ο λεπτό της έκτης ώρας. Λίγα λεπτά αργότερα το #36 της Alpine αντιμετώπισε πρόβλημα και επέστρεψε στο γκαράζ για επισκευές. Η BMW είχε επίσης πολλά προβλήματα με το #20 ενώ ήταν στις 5 πρώτες θέσεις είχε έξοδο και πέρασε περίπου 20 λεπτά στο γκαράζ για επισκευές. Στην LMGT3 προβλήματα αντιμετώπισε η #77 Ford Mustang της Proton Racing ενώ πάλευε για τις πρώτες θέσεις.

Κατάταξη 24 Ώρες Λε Μαν μετά από 6 ώρες

Hypercar

LMP2

gt3

Φωτογραφίες: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!