24 Ώρες Λε Μαν: Η Ferrrari δεν πίστευε ότι μπορούσε να επαναλάβει την περσινή νίκη

Κώστας Παστρίμας
24 Ώρες Λε Μαν: Η Ferrrari δεν πίστευε ότι μπορούσε να επαναλάβει την περσινή νίκη
Απρόσμενη νίκη για τη Ferrari στον αγώνα παρά τις αντιξοότητες και την αρχική απαισιοδοξία της ομάδας.

Η Ferrari ξεκίνησε στις 24 Ώρες του Le Mans πιστεύοντας ότι η επανάληψη της περσινής νίκης της ήταν «αδύνατη», λόγω της έλλειψης ταχύτητας για να κερδίσει τους αντιπάλους της σε άμεση αντιπαράθεση.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Αντονέλο Κολέτα, έκανε αυτή τη δήλωση μετά τη νίκη του εργοστασιακού αυτοκινήτου #50 Ferrari 499P των Νίκλας Νίλσεν, Αντόνιο Φουόκο και Μιγέλ Μολίνα στον 92ο αγώνα του γαλλικού κλασικού αγώνα αντοχής. Παρά την απαισιοδοξία της ομάδας πριν τον αγώνα, καθώς τα αποτελέσματα των δοκιμών και των προκριματικών έδειχναν ότι η Ferrari υστερούσε, ο αγώνας πήρε μια απρόσμενη τροπή.

«Δεν ήμασταν τα φαβορί όταν ήρθαμε εδώ. Θυμάμαι μετά την πρώτη δοκιμή της Κυριακής και τα FP1, FP2 και FP3, η ιδέα μου ήταν ότι χωρίς αλλαγή του καιρού ή κάποιο άλλο πρόβλημα ήταν αδύνατο να κερδίσουμε. Μετά την έναρξη του αγώνα ήμασταν ανταγωνιστικοί, αλλά όπως γνωρίζετε πολύ καλά οι 24 Ώρες του Λε Μαν μπορούν να αλλάξουν κάθε στιγμή. Αν είμαστε ανταγωνιστικοί στην αρχή, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί και στο τέλος. Μάλιστα κατά τη διάρκεια του 24ώρου, πολλά αυτοκίνητα πέρασαν από την πρώτη θέση. Και για εμάς ήταν πολύ περίπλοκο γιατί ξεκινήσαμε με δύο ποινές για το #83 και το #51. Μετά από αυτό δεν θυμάμαι πόσες ποινές δεχθήκαμε αλλά ήταν πολλές. Είχαμε και το πρόβλημα με την πόρτα. Κερδίσαμε για δεύτερη χρονιά και είμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι», είπε ο Κολέτα.

 

Στον αγώνα, οι τρεις Ferrari ξεκίνησαν δυναμικά και κατάφεραν να διατηρηθούν στις πρώτες θέσεις, παρά τις αλλαγές στις καιρικές συνθήκες. Παρά τα τεχνικά προβλήματα, όπως η αδυναμία κλεισίματος της πόρτας στο αυτοκίνητο #50, κατάφεραν να διατηρήσουν το προβάδισμα και να τερματίσουν πρώτοι με διαφορά 14 δευτερολέπτων από την Toyota.

Ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Φερντινάντο Καννίζο, ανέφερε ότι η Toyota είχε πλεονέκτημα σε στεγνές συνθήκες, ενώ η Ferrari ήταν πιο ανταγωνιστική σε βρεγμένο οδόστρωμα. Αν και η Ferrari δεν ήταν το φαβορί, με συνεχή προσπάθεια και στρατηγικές επιλογές κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματά τους και να μειώσουν τη διαφορά από τους αντιπάλους τους.

Φωτογραφία: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!