Koenigsegg: Αυτή είναι η αιτία για τη φωτιά της Jesko στην Ελλάδα
Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες Koenigsegg Jesko (υπολογίζονται σε 28) αλλά και όσοι αναμένουν να την παραλάβουν, μπορούν να... κοιμούνται ήσυχοι καθώς βρέθηκε η αιτία εκδήλωσης πυρκαγιάς στο hypercar των 1.600 ίππων στην Αττική Οδό, το πρωί του Σαββάτου 15 Ιουνίου.
Ό,τι απέμεινε από την Jesko μεταφέρθηκε στα κεντρικά της Koenigsegg στη Σουηδία, προκειμένου να ερευνηθούν τα αίτια του συμβάντος που έκανε το γύρο του κόσμου και προκάλεσε προβληματισμό στην εταιρεία και τους πελάτες της.
Όπως αναφέρει με ανακοίνωσή του στο instagram ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της μάρκας, Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ, διαπιστώθηκε διαρροή υγρού από το υδραυλικό σύστημα της Jesko και βλάβη σε υδραυλικό σωλήνα υψηλής πίεσης. Αυτή ήταν η αιτία εκδήλωσης της πυρκαγιάς, καθώς βρέθηκαν άθικτα η δεξαμενή καυσίμου, τα συστήματα λίπανσης του κινητήρα και του κιβωτίου.
Μάλιστα έγινε γνωστό ότι η εταιρεία θα χαρίσει ένα μοντέλο Koenigsegg στον άτυχο ιδιοκτήτη της συγκεκριμένης Jesko.
Αναλυτικά το κείμενο ανακοίνωσης του Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ.
Μετά το περιστατικό της περασμένης εβδομάδας στην Ελλάδα, όπου ένα Jesko έπιασε φωτιά, διεξήχθη συνεχής έρευνα στην Koenigsegg για να αντιληφθούμε τι συνέβη.
Το πιο σημαντικό είναι ότι κανείς δεν τραυματίστηκε. Για αυτό είμαστε απίστευτα ευγνώμονες.
Ζητήσαμε από όλους τους ιδιοκτήτες των Jesko να σταματήσουν να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους μέχρι να κατανοήσουμε πιο σωστά την κατάσταση, ενώ συγκεντρώναμε όλα τα αυτοκίνητα στα σημεία σέρβις.
Η δεξαμενή καυσίμου, τα συστήματα λίπανσης του κινητήρα και του κιβωτίου παρέμειναν άθικτα στο όχημα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς και δεν επηρεάστηκαν από την φωτιά, ούτε ήταν η αιτία εκδήλωσής της.
Εντούτοις, υπήρχε μία γραμμή από υγρό υδραυλικού συστήματος πίσω από το αυτοκίνητο στο δρόμο. Με δεδομένο αυτό, ερευνήσαμε το υδραυλικό σύστημα υψηλής πίεσης, το οποίο είναι το μόνο που περιέχει αυτό το υγρό.
Εξετάζοντας πιο προσεκτικά το αυτοκίνητο, βρήκαμε επίσης ότι ένας υδραυλικός σωλήνας υψηλής πίεσης στο πίσω μέρος του οχήματος είχε ζημιά. Αυτό σε συνδυασμό με τη γραμμή του υγρού στο δρόμο, καταδεικνύει ξεκάθαρα ότι αυτή ήταν η αιτία εκδήλωσης της πυρκαγιάς.
Πλέον ελέγχουμε την εγκατάσταση όλων των υδραυλικών σημείων στα Jesko που βρίσκονται σε διαδικασία παραγωγής αλλά και όσων κυκλοφορούν, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν έχουν πρόβλημα.
Επιπλέον, προκειμένου να προσθέσουμε ένα ακόμα επίπεδο ασφάλειας, δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε μία αναβάθμιση λογισμικού, η οποία θα αντιλαμβάνεται πτώση στην πίεση ή διαρροή σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο και θα διακόπτει άμεσα την λειτουργία του υδραυλικού συστήματος, ώστε να αποφεύγεται η πυρκαγιά, ακόμα και αν υπάρξει και πάλι διαρροή.
Σκοπεύουμε να έχουμε έτοιμη τη νέα έκδοση του λογισμικού στα τέλη της επόμενης εβδομάδας, ώστε αμέσως μετά να ελέγχουμε και να αποδεσμεύουμε τα αυτοκίνητα.
Είμαστε επίσης απίστευτα ευγνώμονες στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, για τη συνεχή του στήριξη και θα είμαστε σε θέση να του παρέχουμε ένα νέο αυτοκίνητο ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του στον κόσμο της Koenigsegg.
Ειλικρινά δικός σας,
Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!