F1 - Νέος κινητήρας στο μονοθέσιο του Φερστάπεν και ο Ολλανδός απέχει μία «ανάσα» από ποινή
To Grand Prix Ισπανίας δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τον Μαξ Φερστάπεν. Πριν ο Ολλανδός οδηγός βγει για πρώτη φορά στην πίστα της Βαρκελώνης, οι μηχανικοί της Red Bull Racing άλλαξαν εξαρτήματα στο μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ο Φερστάπεν στην Ισπανία θα έχει την τέταρτη διαφορετική μονάδα ισχύος του στο 2024 και αυτό σημαίνει πως έφτασε στο ανώτατο όριο που προβλέπουν οι κανονισμοί. Ορισμένα παλαιότερα εξαρτήματα θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της σεζόν όμως αυτό δεν θα είναι αρκετό.
The 🧡 is back 🥰 Heading out for First Practice 💪#F1 || #SpanishGP 🇪🇸 pic.twitter.com/lxZ9J5THHC
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) June 21, 2024
Με δεδομένο πως απομένουν 14 αγώνες για το τέλος της χρονιάς δύσκολα θα βγάλει τη χρονιά δίχως ποινή στη θέση εκκίνησής του. Η μικρότερη ποινή που θα λάβει θα είναι 10 θέσεις και το ερώτημα είναι σε ποιον αγώνα θα συμβεί αυτό.
Ο Φερστάπεν αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος του στον προηγούμενο αγώνα της Formula 1 στον Καναδά. Για καλή του τύχη ήταν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής και όχι στις κατατακτήριες ή στον αγώνα.
Who’s ready for a triple header?!🙋♀️
📸🔙 2023, Barcelona#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/seN6uCJVhY— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) June 17, 2024
Στην ίδια… μοίρα με τον Φερστάπεν βρίσκεται και ο Πιέρ Γκασλί της Alpine F1, o οποίος είναι επίσης στην τέταρτη διαφορετική μονάδα ισχύος του στο 2024. Ωστόσο σε αντίθεση με τους κινητήρες της Renault, αυτοί της Honda έχουν χρόνια να δείξουν τέτοια έλλειψη αξιοπιστίας.
Ακούστε το νέο podcast του gMotion, με τους Κώστα Παστρίμα και Στάθη Κοκκορόγιαννη να αναλύουν όλα όσα έγιναν στο Grand Prix Καναδά της Formula 1 και όχι μόνο.
Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!