MV Agusta Enduro Veloce: Ένα LXP Orioli για το λαό (vid)

Νίκος Βιτσιλάκης
MV Agusta Enduro Veloce: Ένα LXP Orioli για το λαό (vid)
Δεν έχουν συμπληρωθεί 18 μήνες από τότε που η MV Agusta παντρεύτηκε με την ΚΤΜ AG και ήδη βρισκόμαστε μπροστά στην έλευση του 6ου κατά σειρά μοντέλου με την υπογραφή του κορυφαίου γκρουπ μοτοσυκλετών της Ευρώπης.

Μετά το LXP Orioli, την πρώτη πολυτελή μοτοσυκλέτα παντός εδάφους στον κόσμο, τo εμβληματικό Superveloce 98, το «κακό» Brutale 1000 RR Assen, την περιορισμένη έκδοση Dragster RR SCS America και τη σούπερ αποκλειστική (μόλις 6 μονάδες) Superveloce Arsham, ήρθε η ώρα της επέκτασης στη γκάμα των μεσαίων/μεγάλων Adventure, πάντα με χαρακτηριστικά πολυτέλειας. Ουσιαστικά, το Enduro Veloce είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσιάστηκε από την MV Agusta μετά την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου (50,1%) από την ΚΤΜ AG τον περασμένο Μάρτιο. Να θυμίσουμε ότι αρχικά το εν λόγω ποσοστό ήταν μόλις στο 25,1% όταν έγινε η συμφωνία της συνεργασίας το Νοέμβριο του 2022.

MV Agusta
Φωτογραφίες MV Agusta

Κάτι σας θυμίζει;

Το Enduro Veloce είναι φτυστό το χλιδάτο περιορισμένης παραγωγής LXP Orioli, πλην όμως με κάποιες μικρές τεχνικές (και χρωματικές) διαφοροποιήσεις προκειμένου η τιμή του να γίνει περισσότερο προσιτή. Αν βέβαια κάποιος μπορεί να χαρακτηρίσει τα 25.300€ πιο προσιτά, σίγουρα όχι ο πολύς ο κόσμος. Για τους λίγους πάντως, σε σχέση με τα 34.500€ που στοίχιζε η συλλεκτική μητέρα έκδοση LXP Orioli, τα 9.200 λιγότερα ευρώ παραμένουν ένα σημαντικό ποσό. Και λέμε στοίχιζε γιατί τα μόλις 500 κομμάτια που παρήχθη έχουν ήδη εξαντληθεί. Είπατε τίποτα; Εμείς από την πλευρά μας, όσο κι αν το ψάξαμε, δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε γιατί υπάρχει αυτή η τεράστια διαφορά στην τιμολόγηση. Οι μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν πανομοιότυπες, διαφοροποιούνται στα κάγκελλα προστασίας, στην ποδιά του κινητήρα και στον τύπο των ελαστικών.

MV Agusta
Φωτογραφίες MV Agusta

Μηχανολογικά, μηδέν οι διαφορές. Και για τη διύλιση του κώνωπα, η μόνη διαφορά στα ηλεκτρονικά έχει να κάνει με μια μικρή αναβάθμιση που έχει δεχθεί η κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) στη νέα έκδοση Enduro Veloce!

Δεν είναι Cagiva

Η νέα γραμμή παραγωγής που στήθηκε πριν λίγους μήνες στο εργοστάσιο της ιταλικής φίρμας στο Βαρέζε έχει πάρει φωτιά και μένει ακόμα να δούμε τι άλλο θα δούμε τώρα που ο πολυμήχανος Pierer έχει πάρει τα ηνία. Πολλοί, ανάμεσά τους και ο γράφων, πίστεψαν αρχικά ότι ο Αυστριακός μεγαλοεπιχειρηματίας θα ξυπνούσε από το λήθαργο τον ιστορικό πλέον τίτλο της Cagiva (που του ανήκει), φέρνοντας στην επιφάνεια μοντέλα Adventure κάτω από τον τίτλο Elefant και με βάψιμο «Lucky Explorer», σαν τις μοτοσυκλέτες που κέρδισαν δύο φορές στο Ντακάρ (1990/1994) στα χέρια του Ιταλού κορυφαίου αναβάτη Edi Orioli. Πέσαμε όλοι έξω και ο χρόνος θα δείξει, αν και εφόσον, τι μοντέλα μας επιφυλάσσει η ιδιοκτήτρια όλων KTM AG με το ελεφαντάκι της Cagiva στο ρεζερβουάρ.

 
MV Agusta
Φωτογραφίες MV Agusta

Τι λέει ο κατασκευαστής

Στο δελτίο τύπου που λάβαμε από την MV Agusta και όσον αφορά στο νέο Enduro Veloce γράφει χαρακτηριστικά: «Η νέα Enduro Veloce ενσωματώνει τις θεμελιώδεις αξίες της MV Agusta: 100% ιταλική παραγωγή, μηχανολογική υπεροχή και υψηλές επιδόσεις, όλα σε μια μοτοσυκλέτα που αντιπροσωπεύει το αρχικό όραμα του κατασκευαστή για την κατηγορία adventure. Η ευκολία οδήγησης και ο δυναμικός και ξεχωριστός χαρακτήρας είναι αποτέλεσμα της ένωσης μοναδικών τεχνικών, στιλιστικών και μηχανολογικών λύσεων».

MV Agusta
Φωτογραφίες MV Agusta

Τη νέα πρόταση της MV Agusta στον κόσμο των μοντέλων Adventure μπορείτε να τη δείτε από κοντά στο κατάστημα «Efthimiou Moto» στην οδό Καλιρρόης 33, που αποτελεί σημείο έκθεσης, πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης της MV Agusta στην Αθήνα. Όλες τις πληροφορίες για το νέο Enduro Veloce, που μόλις έφτασε και στη χώρα μας, μπορείτε να τις δείτε εδώ.

Φωτογραφίες MV Agusta

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!