Το ρεκόρ του Ντάνι Σόρντο με το Hyundai Ioniq 5 Ν στην ανάβαση Pikes Peak (vid)

Το ρεκόρ του Ντάνι Σόρντο με το Hyundai Ioniq 5 Ν στην ανάβαση Pikes Peak (vid)
Ο Ισπανός οδηγός του WRC Ντάνι Σόρντο με το Hyundai Ioniq 5 Ν τερμάτισε στην ανάβαση Pikes Peak σε χρόνο 09:30.852 και κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας exhibition class.

Όχι ένα, ούτε δύο...Τρία Hyundai IONIQ 5 N συμμετείχαν στον θρυλικό αγώνα Pikes Peak, επιδεικνύοντας εξαιρετικές επιδόσεις και σημειώνοντας ρεκόρ στις κατηγορίες SUV/Crossover Electric Modified και Production, ξεπερνώντας για μια ακόμη φορά τις προσδοκίες των υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Hyundai Motor συμμετείχε στο φετινό Pikes Peak με δύο IONIQ 5 N TA (Time Attack) Specs και ένα IONIQ 5 N παραγωγής. Και τα τρία μοντέλα διαγωνίσθηκαν στην εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή 12,42 μιλίων (20 km) φθάνοντας πάνω από τα 4.700 πόδια (1.438 μέτρα) στην κορυφή του Pikes Peak, με 156 στροφές, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες και μεγάλο υψόμετρο που μπορεί να επηρεάσουν τόσο τους οδηγούς όσο και τα οχήματα.

Ρέκορντμαν ο Ντάνι Σόρντο

Το IONIQ 5 N TA Spec, με οδηγό τον Ντάνι Σόρντο, (οδηγός της Hyundai Μotorsport World Rally Team), τερμάτισε τον αγώνα σε 09:30.852 και κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας exhibition class. Το δεύτερο IONIQ 5 N TA Spec με οδηγό τον Ράντι Πομπστ, τερμάτισε τον αγώνα σε 09:55.551.

Το IONIQ 5 N TA Spec έχει σχεδιαστεί χωρίς σημαντικές τροποποιήσεις με σκοπό να τονίσει τα πλεονεκτήματα του IONIQ 5 N παραγωγής. Εκτός από κάποιες μικρές ρυθμίσεις στο λογισμικό για τη μέγιστη αύξηση της απόδοσης του κινητήρα και ορισμένες αλλαγές εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων νέων αμορτισέρ, φρένων προδιαγραφών μηχανοκίνητου αθλητισμού και ελαστικών, το TA Spec διατηρεί τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά που προσφέρει το IONIQ 5 N παραγωγής.

Ντάνι Σόρτνο Pikes Peak

Το IONIQ 5 N παραγωγής συμμετείχε με οδηγό τον Ρον Ζάρας, έναν πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό στο PPIHC αλλά γνωστή προσωπικότητα του αυτοκινητιστικού Τύπου. Ο Ρον Ζάρας τερμάτισε με χρόνο 10:49.267, επιδεικνύοντας τις κορυφαίες δυνατότητες του IONIQ 5 N χωρίς τροποποιήσεις.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για το νέο ρεκόρ που σημειώσαμε στο Pikes Peak και τις επιδόσεις μας συνολικά», δήλωσε ο κ. Τιλ Γουόρτενμπεργκ, Vice President και Head of N Brand and Motorsport της Hyundai Motor Company. «Στο μέλλον, σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε να αξιοποιούμε τις συναρπαστικές δραστηριότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το Pikes Peak, για να επιδείξουμε τις υψηλές επιδόσεις των μαζικής παραγωγής οχημάτων μας και να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τεχνολογία που όχι μόνο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών, αλλά υπερβαίνει τις προσδοκίες τους».

Ντάνι Σόρτνο Pikes Peak

Η Hyundai Motor αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο PPIHC το 1992. Ο Ροντ Μίλεν n οδηγώντας ένα Hyundai Scoupe κέρδισε το 2-Wheel Drive Showroom Stock με χρόνο 13:21.17. Μια άλλη σημαντική στιγμή στην ιστορία του Pikes Peak της Hyundai ήταν το 2012 όταν ένα Hyundai Genesis Coupe, που οδηγούσε ο Ρις Μίλεν, σημείωσε ρεκόρ διαδρομής 9:46.164.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!