Ducati Scrambler CR241 & RR241 Concepts: Πρωτότυπα που δείχνουν το μέλλον
Οι μοτοσυκλέτες παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του London Bike Shed MotoShow 2024 και όλοι συμφώνησαν πως πρόκειται για δύο τολμηρές και καινοτόμες προτάσεις. Δύο πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν στην τεχνική βάση της δεύτερης γενιάς Ducati Scrambler, για τα οποία οι Ιταλοί τονίζουν πως έχουν έμφαση στη δημιουργικότητα και την ελεύθερη έκφραση. Ας δούμε όμως πως περιγράφει ο ίδιος ο κατασκευαστής τα δύο νέα του πρωτότυπα στη γκάμα των Ducati Scrambler.
CR24I
Το CR24I concept είναι μια μοτοσυκλέτα στο πιο αγνό στυλ Café Racer, μια φυσική εξέλιξη του ομώνυμου Scrambler CR του 2017. Η σχεδίασή του είναι εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες που βελτιωνόντουσαν στις πίσω αυλές των βρετανών μοτοσυκλετιστών της δεκαετίας του '60. Το CR241 υπογραμμίζει την ευελιξία της μηχανικής βάσης των Ducati Scrambler, την ευκολία δηλαδή που προσφέρει η γκάμα στον αναβάτη να επέμβει και να κάνει τις δικές του μετατροπές.
Τροχοί 17” με ασφάλτινα ελαστικά, τιμόνι τύπου κλιπον, στενό σφηνοειδές φέρινγκ που επαναφέρει στη μνήμη εικόνες ιστορικών μοντέλων της Ducati όπως τα Pantah και 750 SS, ενώ η σέλα μετατρέπεται σε μονοθέσια χάρη στον αποσπώμενο “κοκοβιό” και φέρνει κατά νου τις κλασικές «panettone» των σπορ μοτοσυκλετών της δεκαετίας του '70. Ο χρωματισμός ολοκληρώνει μια ιδέα που συνδέεται με τους Βρετανούς ρόκερ της δεκαετίας του '60.
RR24I
Αν το CR241 έχει τη δική του Café Racer ταυτότητα, δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο και με το RR241. Σχεδιαστικά, αυτό το μοντέλο ταυτίζεται με τις μετα-αποκαλυπτικές μοτοσυκλέτες του κινηματογράφου, θυμίζοντας τις Rat Bikes του Mad Max. Μινιμαλιστικό και λειτουργικό σε κάθε λεπτομέρεια, αυτό το Scrambler (με κλιπον;) έρχεται σε αντίθεση με τις καθαρές και αρμονικές γραμμές του CR24I. Δύο τροχοί, ένα ρεζερβουάρ, ένας κινητήρας και ένα τιμόνι. Όλα τα αλουμινένια μέρη είναι τονισμένα τόσο όσο, οι τεχνικές και λειτουργικές λεπτομέρειες αφήνονται εκτεθειμένες για να δώσουν αυθεντικότητα σε μια ιδέα που εστιάζει αποκλειστικά σε υλικά που είναι διακριτικά στο μάτι και στην αφή.
Το τμήμα της σεάλς που προορίζεται για το συνεπιβάτη είναι αφαιρούμενο για να δημιουργήσει μια σχάρα αποσκευών, μια άλλη λεπτομέρεια που υπογραμμίζει το περιπετειώδες και ουσιαστικό πνεύμα του concept. Στο πίσω μέρος, η θήκη στην αριστερή πλευρά θυμίζει τις λειτουργίες ανακύκλωσης των άδειων δοχείων jerry και η εξάτμιση της Termignoni τονίζει την όψη tracker αυτού του concept, που ολοκληρώνεται με ελαστικά διπλής χρήσης σε ζάντες 18" και 17". Σε συνδυασμό με το ψηλό φτερό (μπροστά, γιατί πίσω είναι ανύπαρκτο), υπόσχονται ότι θα μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε έδαφος.
Φωτογραφίες: Ducati
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!