Husqvarna FS 450 2025: Το Supermoto ζει και βασιλεύει (vid)
Οι απαιτήσεις των αγώνων είναι ιδιαίτερα σκληρές και μόνο με τη διαρκή βελτίωση μπορείς να τις αντιμετωπίσεις. Με αυτό το σκεπτικό, οι μηχανικοί της αυστριακής -πλέον- εταιρίας δεν επαναπαύονται στις δάφνες τους και ξοδεύουν όλο το χρόνο τους σε σχεδιαστήρια, μηχανουργεία και πίστες.
Το FS 450 του 2025 μπορεί να υπερηφανεύεται πως αποτελεί το πιο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο Supermoto, γεννημένο αποκλειστικά για να κερδίζει στους αγώνες. Μοιράζεται την πρωτοποριακή τεχνολογία του μοντέλου Μοtocross FC 450, με το οποίο έχει πολλά κοινά σημεία σε κινητήρα, ηλεκτρονικά και πλαίσιο. Ας δούμε όμως συνολικά όλες τις αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο FS.
Τα νέα καλούδια
Ένα νέο πιρούνι "κλειστού φυσιγγίου" WP XACT και ένα βελτιωμένο ατσάλινο πλαίσιο είναι αυτά που θα προσδώσουν στο σύνολο μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη οδική συμπεριφορά στο όριο. Αλλαγμένη είναι και η εργονομία, με μια επανασχεδιασμένη σέλα και νέα καλύμματα ψυγείου να δημιουργούν μια πλέον “πολεμική” θέση οδήγησης, ενώ τα μικρότερου μήκους μαρσπιέ θα επιτρέπουν στο εξής μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Η τελευταία αλλαγή έχει να κάνει με την εμφάνιση, με τα γραφικά να επανέρχονται σε λευκό φόντο και να θυμίζουν τα χρώματα της Σουηδίας (η Husqvarna από εκεί ξεκίνησε).
Τι μένει ίδιο
Ο κινητήρας είχε δεχθεί εδώ και καιρό τις απαραίτητες βελτιώσεις, στοχεύοντας πάντα στον ιδανικό συνδυασμό δύναμης/απόδοσης. Τα χαρακτηριστικά του μπορούν να ρυθμιστούν με ακρίβεια και να εξατομικευτούν χάρη στα πολλαπλά ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη, όπως τα δύο οδηγικά προγράμματα και τα συστήματα Launch Control, Traction Control και Quickshifter.
Κάθε λειτουργία μπορεί εύκολα να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί ακόμη και κατά την οδήγηση, χρησιμοποιώντας ένα διακόπτη είναι τοποθετημένος στο τιμόνι. Το νέο FS 450 μπορεί να υπερηφανεύεται πως -μαζί με το “αδερφάκι” του KTM 450 SMR- αποτελεί το πιο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο Supermoto παραγωγής, γεννημένο αποκλειστικά για να κερδίζει αγώνες.
Το κατασκευασμένο από πολυαμίδη με ίνες άνθρακα υποπλαίσιο, που είναι και διαιρούμενο, έχει συμβάλλει στη μείωση του συνολικού βάρους και η κορυφαίων προδιαγραφών ανάρτηση της WP βρίσκεται εκεί κατάλληλα ρυθμισμένη για να αποδίδει κορυφαία συμπεριφορά σε αγωνιστικές συνθήκες. Η απόδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα των 449cc παραμένει στους 63 ίππους, όπως και ο μπροστινός τροχός στις 16,5 ίντσες, δίνοντας άμεσα το αγωνιστικό στίγμα της μοτοσυκλέτας. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας.
Photo Credit: Husqvarna
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!