F1 - Φερστάπεν για σύγκρουση με Χάμιλτον: «Όλοι κατηγορούν εμένα, όμως έκανα κίνηση εντός κανονισμών»

F1 - Φερστάπεν για σύγκρουση με Χάμιλτον: «Όλοι κατηγορούν εμένα, όμως έκανα κίνηση εντός κανονισμών»
Έντονα προβληματισμένος ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, τόσο με την έλλειψη ταχύτητας όσο και τα λάθη στρατηγικής από τη Red Bull Racing.

Για τρίτο συνεχόμενο αγώνα στη Formula 1 ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull Racing δεν κέρδισαν. Το κυριότερο όμως είναι ότι υστερούν σημαντικά σε ρυθμό έναντι της McLaren Racing. Ο 26χρονος Ολλανδός είχε σοβαρά παράπονα μετά το Grand Prix Ουγγαρίας από τις αποφάσεις στρατηγικής που έλαβε η αυστριακή ομάδα κατά τη διάρκεια του αγώνα.

«Σε μια μέρα που δεν ήμασταν οι πιο γρήγοροι, θεωρώ ότι θα έπρεπε να κάνουμε καλύτερη δουλειά με τη στρατηγική. Στο πρώτο pit stop δεν ήμουν χαρούμενος με το undercut, όμως μπορεί να συμβεί. Κόλλησα πίσω από άλλα μονοθέσια, έχασα πολλή ώρα δίνοντας μάχη με τον Χάμιλτον. Κατανοητό. Την επόμενη φορά με άφησαν έξω αρκετή ώρα, πιστεύοντας ότι μπορούμε να παρατείνουμε έναν καλό ρυθμό. Όμως κόλλησα πίσω από τα αργά μονοθέσια και έχανα σε πρόσφυση. Μένοντας λοιπόν έξω ώστε να έχουμε πλεονέκτημα στο τέλος του αγώνα, δεν μπορούσα να εκμεταλλευτώ τον ρυθμό μου. Ήταν μία ακόμα κακή απόφαση. Έπρεπε να επιστρέψουμε στα ελαστικά μέσης γόμας, όμως το πλεονέκτημα δεν ήταν τόσο μεγάλο σε μια μέρα με υψηλές θερμοκρασίες στην πίστα. Μόλις βρισκόσουν πίσω από άλλο μονοθέσιο τα ελαστικά υπερθερμαίνονταν. Επίσης το μονοθέσιό μας δεν είναι το πιο γρήγορο, οπότε όλα αυτά κάνουν δύσκολο να μάχεσαι από τις πίσω θέσεις σε μια πίστα όπως αυτή. Θα έπρεπε να τα έχουμε σκεφτεί περισσότερο στον τομέα της λήψης αποφάσεων».

Ερωτηθείς για το τι πρέπει να αλλάξει, ο πρωταθλητής απάντησε: «Θα πρέπει να δουλέψουμε. Δεν είναι ότι ξαφνικά μπορούμε την επόμενη εβδομάδα να φέρουμε νέες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο. Υστερούμε έναντι της McLaren, πρέπει να αναλύσουμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε όλο το πακέτο. Δεν είναι όμως κάτι εύκολο να γίνει. Θα δούμε πώς θα κυλήσει η επόμενη εβδομάδα, υστερούμε όμως σε ρυθμό τόσο στον αγώνα όσο και στις κατατακτήριες».

Σχετικά με την επαφή με τον Χάμιλτον, επτά γύρους πριν το τέλος, ο Φερστάπεν σχολίασε: «Έκανα μία κίνηση που ήταν εντός κανονισμών, όμως στο μέσον της ζώνης φρεναρίσματος ο Χάμιλτον συνέχισε να κινείται προς τα δεξιά και αν δεν έστριβα θα είχα επαφή μαζί του. Μπλόκαρα τους τροχούς μου γιατί συνέχισε να κινείται προς τα δεξιά. Αρκετοί μιλούν για το συμβάν στην Αυστρία (σ.σ. με τον Νόρις), τι δεν ήταν σωστό, όμως τώρα μετά την αρχική του κίνηση συνέχισε να κινείται στα δεξιά κατά το φρενάρισμα. Είναι κάτι που δεν μπορείς να κάνεις όταν κάποιος υπάρχει στην εσωτερική. Για αυτό μπλόκαρα τους τροχούς, γιατί θα είχαμε σύγκρουση ούτως ή άλλως».

Photo Credits: Getty Images/Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!