Kawasaki: Με το Ninja H2 HySE μπαίνουμε επίσημα στην εποχή του υδρογόνου (vid)
Την ίδια χρονιά ήρθαν στο φως τα πρώτα υβριδικά «μοτοσυκλετάκια» Kawasaki Ninja e-1 και Z e-1, ενώ την επόμενη χρονιά τα μεγαλύτερου μοτοσυκλετιστικού ενδιαφέροντος Ninja 7 HEV και Ζ7 HEV. Και μόλις πριν λίγες μέρες νάσου και αυτό για το οποίο σας είχαμε μιλήσει εδώ και το οποίο αποτελεί προϊόν κοινοπραξίας ανάμεσα σε 5 ιαπωνικούς κολοσούς (Toyota, Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki).
Είναι γεγονός λοιπόν, η Kawasaki Motors, μέλος του Ομίλου Kawasaki Heavy Industries, πραγματοποίησε στην πίστα της Suzuka την πρώτη στον κόσμο δημόσια επίδειξη μοτοσυκλέτας υδρογόνου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τοποθετημένος σε μια υπερτροφοδοτούμενη Ninja H2 της Kawasaki, έχει δεχθεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις προκειμένου να είναι εφικτή η άμεση έγχυση καυσίμου υδρογόνου στους κυλίνδρους. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας σχεδιάστηκε έτσι ώστε να φιλοξενεί τρία δοχεία αποθήκευσης υδρογόνου (τα δύο είναι εμφανή στα πλαϊνά του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας) και ένα σύστημα παροχής του καυσίμου.
Ως μέρος της πρωτοβουλίας της για ουδέτερο άνθρακα, η Kawasaki διεξάγει επί του παρόντος έρευνα και ανάπτυξη με στόχο να υλοποιήσει μια λειτουργική μοτοσυκλέτα υδρογόνου στις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Kawasaki Motors είναι πλήρες μέλος της HySE (Hydrogen Small mobility & Engine technology), μιας ερευνητικής ένωσης που επικεντρώνεται στην τεχνολογία υδρογόνου.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα υδρογόνου της Kawasaki.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!