Kymco CV-R5: Ένα πρωτότυπο σαν κανένα άλλο
Από το 2017 και την έκθεση του Μιλάνου είχαμε καταλάβει ότι η Kymco ψάχνεται με ένα mega scooter που θα έχει χαρακτήρα Adventure, όμως το πρωτότυπο CV2 που μας είχε δείξει τότε, δυστυχώς, έμεινε στο χρονοντούλαπο ανάμνηση γλυκιά. Επρόκειτο για ένα μοντέλο Adventure Tourer που βασιζόταν στο γνωστό μας δικύλινδρο ΑΚ 550 και το οποίο προδιέθετε με την εμφάνισή του για χρήση και εκτός ασφάλτου. Πέραν αυτού, έδειχνε σχεδιασμένο να εξυπηρετεί ποικίλες μεταφορικές ανάγκες και να δίνει έμφαση στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Για το λόγο αυτό διέθετε τη δυνατότητα μετατροπής της σέλας του συνεπιβάτη σε χώρο αποσκευών, είτε με τη μορφή της σχάρας είτε με την προσθήκη βαλίτσας top case. Ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες θα γινόταν και η εκάστοτε προσαρμογή, η οποία μπορούσε να περιλάβει ακόμα και τριπλέτα βαλιτσών με το συνεπιβάτη στη θέση του. Αυτός ήταν μάλλον και ο λόγος που το τελικό της εξάτμισης με τις δύο απολήξεις είχε μεταφερθεί από το πλάϊ του οχήματος κάτω από αυτό.
Άλλο πράγμα
Αν στη γλώσσα του αυτοκινήτου χαρακτηρίζαμε το CV2 σαν SUV, τι μπορούμε να πούμε στην περίπτωση του CV-R5, το οποίο σημειωτέον παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούλιο σε έκθεση του Ταϊβάν και στα πλαίσια των εξηκοστών γενεθλίων της Kymco. Κοιτώντας τις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο παρατηρούμε μια μοτοσικλέτα On/Off Adventure και κοιτώντας πιο κοντά ανακαλύπτουμε DNA scooter! Αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι, τελική μετάδοση με αλυσίδα, ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω με μονό αμορτισέρ, ανεστραμμένο πιρούνι, κυματιστά δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου, τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, τιμόνι fat bar με καβαλέτα, ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης και έχουμε μια εικόνα ξεκάθαρα μοτοσικλετιστική! Από την άλλη έχουμε να κάνουμε με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων, μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα και αποθηκευτικούς χώρους στην ποδιά, στοιχεία που προδίδουν κατασκευαστική φιλοσοφία scooter! Επιπρόσθετα, το CV-R5 διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό δικάναλο ABS, traction και cruise control, φωτιστικά σώματα Full LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω τεχνολογίας Bluetooth.
Σύστημα PTM (και αντισπίν;)
Το πρωτότυπο όχημα της Kymco διαθέτει ένα σύστημα ονόματι PTM (Pivoting Torque Management), που μεταφράζεται στην ύπαρξη μιας ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης των δυνάμεων που αναπτύσσονται στην πίσω ανάρτηση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης ή/και της επιβράδυνσης. Διαθέτει όμως και κάτι άλλο, που βρίσκεται στη δαγκάνα του πίσω δισκόφρενου και για το οποίο, όσο και να ψάξαμε, δεν μπορέσαμε να μάθουμε κάτι περισσότερο. Υποθέτουμε ότι πρόκειται για ένα σύστημα αντισπιναρίσματος του κινητήριου τροχού και θα μάθουμε αν πέσαμε μέσα σε λίγους μήνες, καθώς σίγουρα το CV-R5 θα βρεθεί στην έκθεση του Μιλάνου το Νοέμβριο, είτε σαν πρωτότυπο είτε σε έκδοση παραγωγής.
Νέος κινητήρας
Όχι, δεν χρησιμοποιεί τον εξαίρετο κινητήρα του AK 550 της εταιρείας αλλά ένα νέο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 427 κ.εκ. με γνωστή την τιμή της ροπής (40,2Nm/5.000rpm) και άγνωστη αυτή της ιπποδύναμης. Όπως και αυτός της ναυαρχίδας ΑΚ, είναι υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά, με τελείως διαφορετική διάμετρο και διαδρομή των εμβόλων του, κοινώς σχεδιασμένος από λευκή κόλα χαρτί. Είναι τεχνολογίας χαμηλών τριβών (G6) και τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού.
Άντε να δούμε (τι θα δούμε)
Το CV-R5 είναι μια πραγματική επανάσταση στο χώρο των μηχανοκίνητων δίκυκλων και μέλλει να μάθουμε αν θα το πάρει απόφαση η Kymco να το εξελίξει ακόμα παραπάνω και να το βγάλει στην παραγωγή. Υπάρχει κοινό εκεί έξω που θα το εκτιμήσει - δείτε τι έχει συμβεί με το X-ADV της Honda και θα συμφωνήσετε μαζί μας.
Φωτογραφίες: Kymco
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!