F1, Μπριατόρε: «Ο δεύτερος οδηγός της Alpine δεν έχει σημασία αυτήν τη στιγμή»

Κώστας Παστρίμας
F1, Μπριατόρε: «Ο δεύτερος οδηγός της Alpine δεν έχει σημασία αυτήν τη στιγμή»
Η προτεραιότητα είναι η αναδιάρθρωση της ομάδας και η βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου, σύμφωνα με τον σύμβουλο της Alpine.

Η Alpine F1 βρίσκεται σε μια περίοδο ανασυγκρότησης και αναπροσαρμογής στρατηγικής ενόψει της επόμενης σεζόν στη Formula 1, με τον Φλάβιο Μπριατόρε να δηλώνει πως η επιλογή του δεύτερου οδηγού δεν αποτελεί προτεραιότητα αυτή τη στιγμή. Η ομάδα έχει ήδη επιβεβαιώσει τον Πιέρ Γκασλί για το 2025, ενώ η θέση του δεύτερου οδηγού παραμένει ανοιχτή.

Ο Μπριατόρε ανέφερε σε συνέντευξή του στο podcast Formula For Success ότι αυτή την περίοδο το ζήτημα της επιλογής οδηγού δεν είναι καίριο, καθώς η ομάδα επικεντρώνεται περισσότερο στην εμπορική και τεχνική της αναδιάρθρωση. «Πρέπει να συνθέσουμε την ομάδα από την εμπορική, τεχνική και διοικητική πλευρά. Αυτή τη στιγμή ο οδηγός δεν κάνει τη διαφορά. Η διαφορά θα φανεί το 2026, 2027, 2028», τόνισε χαρακτηριστικά.

Οι προκλήσεις και το μέλλον της Alpine

Η Alpine ξεκίνησε την τρέχουσα σεζόν με ένα από τα πιο αδύναμα μονοθέσια και παραμένει στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας των κατασκευαστών, κατέχοντας την όγδοη θέση. Μελλοντικά, υπάρχουν φήμες ότι η ομάδα μπορεί να μετατραπεί σε πελάτη κινητήρων άλλης εταιρείας, ειδικά μετά από αναφορές ότι η Renault ενδέχεται να διακόψει το πρόγραμμα κατασκευής κινητήρων της για τη Formula 1. Σε αυτό το πλαίσιο, η Alpine έχει ήδη πραγματοποιήσει συνομιλίες με τη Mercedes για ενδεχόμενη συνεργασία από το 2026.

Ο Briatore υπογράμμισε πως το αρχικό μέλημα είναι η βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου και η πλήρης αναδιάρθρωση της ομάδας. «Για μένα, το σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι η απόδοση του μονοθεσίου. Η προτεραιότητα είναι η αναδιάρθρωση της ομάδας. Αν έχεις ένα καλό μονοθέσιο, τότε χρειάζεσαι έναν καλό οδηγό. Αν το μονοθέσιο δεν αποδίδει, δεν έχει νόημα να επικεντρωθούμε σε αυτό», δήλωσε.

Ο ρόλος του δεύτερου οδηγού

Παρά την τρέχουσα αβεβαιότητα για τον δεύτερο οδηγό, ο βασικός υποψήφιος για τη θέση είναι ο αναπληρωματικός οδηγός της Alpine, Τζακ Ντούχαν. Ο Ντούχαν έχει ήδη ολοκληρώσει αρκετές δοκιμές με την ομάδα και συνεργάζεται στενά με τους μηχανικούς καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Τζακ Ντούχαν

Το μακροπρόθεσμο πλάνο της Alpine εστιάζει στο 2026, όταν θα εισαχθούν οι νέοι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος στη Formula 1. Σε αυτό το σημείο, ο Μπριατόρε πιστεύει ότι η ομάδα θα έχει καταφέρει να παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, στο οποίο ο ρόλος ενός δεύτερου οδηγού θα είναι καθοριστικός για την πλήρη αξιοποίηση της δυναμικής του πακέτου.

Η Alpine βρίσκεται σε μια κρίσιμη φάση ανασυγκρότησης, με στόχο να επιστρέψει στις πρώτες θέσεις του grid τα επόμενα χρόνια. Η εστίαση στη βελτίωση της απόδοσης και η στρατηγική προσαρμογή εν όψει 2026 θα είναι οι καθοριστικοί παράγοντες για το μέλλον της γαλλικής ομάδας.

Δείτε την ομάδα του gmotion να κάνει την ανασκόπηση του πρώτου μισού της φετινής σεζόν της Formula 1 στο παρακάτω βίντεο.

Φωτογραφίες: Alpine F1

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!