Triumph Tiger 900: Τρικύλινδρη ανωτερότητα
Παρέχοντας περισσότερη ισχύ, ροπή, δυνατότητες και άνεση, είναι ξεκάθαρο πως η νέα σειρά Tiger 900 στοχεύει στη διεκδίκηση της κορυφής ανάμεσα στα ιδιαίτερα δημοφιλή Αdventure μεσαίου κυβισμού. Η νέα γκάμα περιλαμβάνει τις εκδόσεις GT Pro και Rally Pro, κάθε μια από τις οποίες έχει ανέβει ένα σκαλοπάτι βελτίωσης, τόσο σε απόδοση όσο και σε προδιαγραφές.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει δεχθεί σημαντική αναβάθμιση, με αποτέλεσμα να παρέχει 13% περισσότερη δύναμη από πριν, δίνοντας μέγιστη ισχύ 108Hp και ροπή 90Nm. Με τα offset διαστήματα ανάφλεξης του στροφάλου T-plane, το νέο Tiger 900 προσφέρει βελτιωμένη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και έως και 9% οικονομία καυσίμου, διατηρώντας παράλληλα και τον ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ήχο.
Τα ολοκαίνουργια συστήματα ενεργητικής ασφάλειας παρέχουν περισσότερες δυνατότητες παντού, συμπεριλαμβανομένου του ενισχυμένου φρεναρίσματος για καλύτερο έλεγχο και μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης, όπως επίσης και ενός νέου συστήματος προειδοποίησης επιβράδυνσης έκτακτης ανάγκης, το οποίο ενεργοποιεί τα φώτα αλάρμ. Η νέα σειρά διαθέτει επίσης νέα έγχρωμη οθόνη TFT 7”, με νέα γραφικά και μενού, θύρα USB-C, καθώς και συνδεσιμότητα My Triumph Bluetooth, στάνταρ σε όλα τα μοντέλα.
Η νέα σέλα είναι θερμαινόμενη και πιο ευρύχωρη, σχεδιασμένη για να παρέχει περισσότερη άνεση στις μεγάλες αποστάσεις. Υπάρχει η δυνατότητα προσαρμογής 20mm στο ύψος της και μια έξτρα χαμηλότερη, επίσης θερμαινόμενη. Ένα νέο σύστημα στήριξης τιμονιού με απόσβεση προσφέρει μειωμένους κραδασμούς, άρα και πιο άνετη οδήγηση, όπως και η βελτιωμένη θέση του τιμονιού στο Rally Pro, που πλέον βρίσκεται 15mm πιο κοντά στον αναβάτη. Φέρνοντας ακόμη περισσότερο χαρακτήρα Tiger, η σειρά του 2024 έχει νέα πλαστικά στο ρύγχος, στο “πιλοτήριο” και στα πλαϊνά πάνελ, σε μια ενσωματωμένη σχεδίαση που δίνει μια επιθετική, επικεντρωμένη στην περιπέτεια σιλουέτα. Νέα σύγχρονα και δυναμικά σχέδια βαφής και γραφικά ολοκληρώνουν την εμφάνιση.
H εστιασμένη το δρόμο έκδοση GT Pro διαθέτει ζάντες από χυτό ελαφρύ κράμα, 19" μπροστά και 17" πίσω. Η Rally Pro χρησιμοποιεί ακτινωτούς τροχούς χωρίς αεροθαλάμους και με μπροστινό τροχό 21", καθώς προορίζεται και για εκτός δρόμου χρήση. Οι καλύτερες στην κατηγορία τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema χρησιμοποιούνται και στα δύο μοντέλα, εξασφαλίζοντας κορυφαία αίσθηση και τιμές ακινητοποίησης. Η έκδοση GT Pro διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45mm, μονάδα πίσω ανάρτησης με ηλεκτρονική λειτουργία και ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Η Rally Pro επωφελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa 45mm με χειροκίνητη προφόρτιση, επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης και μονάδα πίσω ανάρτησης με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.
Τα βελτιστοποιημένα συστήματα ABS και ελέγχου πρόσφυσης στροφής (Cornering) διατίθενται στάνταρ και στα δύο μοντέλα. Mε το γκάζι να είναι τεχνολογίας ride-by-wire η απόδοση του κινητήρα μπορεί να αλλάξει μέσα από τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Road, Rain, Sport και Off-Road). Η έκδοση GT Pro έχει ένα παραπάνω, ονόματι Rider Programmable, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να παραμετροποιήσει όλα τα βοηθήματα έτσι όπως του αρέσει. Τέλος, η έκδοση Rally Pro έχει έξι συνολικά, με την επιπλέον λειτουργία Off-Road Pro να απενεργοποιεί πλήρως το ABS και τον έλεγχο πρόσφυσης όταν οδηγούμε γρήγορα στο χώμα. Ο μονόδρομος υποβοηθούμενος συμπλέκτης είναι τοποθετημένος ομοίως σε όλα τα μοντέλα, αφενός προσφέρονντας μαλακή λειτουργία στη μανέτα και αφετέρου εξαλείφοντας τις αναταράξεις του πίσω τροχού στα απανωτά κατεβάσματα. Επίσης, είναι εξοπλισμένα με το σύστημα Triumph Shift Assist, που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων προς κάθε κατεύθυνση χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα My Triumph Connectivity είναι πλέον στάνταρ. Μουσική, τηλέφωνο και πλοήγηση με τη σειρά, είναι όλα προσβάσιμα μέσω της νέας ευανάγνωστης οθόνης TFT 7”. Θερμαινόμενα γκριπ και σέλες συν ένα σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) είναι επίσης στάνταρ. Ακόμη και το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου των 20 λίτρων έχει μελετηθεί προσεκτικά για να παρέχει την ιδανική θέση οδήγησης, είτε ο αναβάτης οδηγεί καθιστός, είτε όρθιος, Μια ρυθμιζόμενη σε πέντε θέσεις ζελατίνα διασφαλίζει ότι κάθε σωματότυπος θα βρει την προστασία που χρειάζεται. Μελετημένη είναι και η θέση του συνεπιβάτη, που αφενός διαθέτει άπλετο χώρο και αφετέρου τεράστιες χειρολαβές.
Ένα νέο τελικό εξάτμισης Akrapovič βρίσκεται στην κορυφή της εκτεταμένης λίστας με περισσότερα από 50 αξεσουάρ, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερα προσαρμοσμένα πακέτα αξεσουάρ. Οι τιμές είναι στα 16.490€ για το GT Pro και στα 17.290€ για το Rally Pro.
Photo Credit: Triumph
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!