Skoda Felicia - Η ελληνική διαφήμιση από το 1995: «Αν το επιθυμείτε, με αερόσακο και ABS» (vid)

Skoda Felicia - Η ελληνική διαφήμιση από το 1995: «Αν το επιθυμείτε, με αερόσακο και ABS» (vid)

Κώστας Μπιτσικώκος
Skoda Felicia - Η ελληνική διαφήμιση από το 1995: «Αν το επιθυμείτε, με αερόσακο και ABS» (vid)
O διάδοχος του Favorit είχε πιο άνετο εσωτερικό και αναβαθμισμένο - για την εποχή - εξοπλισμό.

Στις 5 Σεπτεμβρίου συμπληρώνονται 30 χρόνια από την έναρξη παραγωγής του Skoda Felicia. Όταν παρουσιάστηκε το 1994, το Felicia αποτελούσε βελτιωμένη εκδοχή του Favorit, το οποίο διαδέχτηκε στη γκάμα της τσέχικης μάρκας. Αν και βασιζόταν στο Favorit, έφερα 1.187 νέα εξαρτήματα.

Πριν από 30 χρόνια, ένα compact οικογενειακό μοντέλο είχε διαστάσεις που σήμερα συναντάμε στα αυτοκίνητα πόλης. Το Felicia έφθανε σε μήκος τα 3,85 μέτρα, όντας κατά 4 εκατοστά μακρύτερο του Favorit. Eπίσης, ο χώρος αποσκευών ήταν μεγαλύτερος κατά 21 λίτρα.

Ο στόχος της Skoda με το Felicia ήταν να προσφέρει ένα αυτοκίνητο πιο όμορφο σχεδιαστικά, πιο ασφαλές και με ποιοτικότερο εσωτερικό. Ήταν το πρώτο μοντέλο της μάρκας με ABS, ενώ εξοπλιζόταν με έως 4 αερόσακους, κλιματισμό, υδραυλικό τιμόνι, υπολογιστή ταξιδίου και ρυθμιζόμενα σε ύψος εμπρός καθίσματα.

skoda

 

Μέχρι το 2001 όταν σταμάτησε η παραγωγή του, το Skoda Felicia κατασκευάστηκε σε 1,4 εκατ. μονάδες. Βασικός του κινητήρας ήταν κυβισμού 1.289 κ.εκ, σε εκδόσεις ισχύος 54 και 68 ίππων. Ακολούθησαν το 1995 κινητήρες του Volkswagen Group, ο 1.6 MPI 75 ίππων και ο diesel 1.9 64 ίππων.

Δείτε στο ακόλουθο βίντεο την ελληνική διαφήμιση του Skoda Felicia Combi από το 1995.

Το Felicia δοκίμασε ο τότε Πρόεδρος της Τσεχίας, Βάτσλαβ Χάβελ, ο οποίος το χαρακτήρισε ως ένα «καλό μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο».

Skoda

Photo Credits: Skoda Auto

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!