Audi: Το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας

Audi: Το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας

Κώστας Μπιτσικώκος
Audi: Το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας
To αμιγώς ηλεκτρικό A6 Sportback e-tron έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.21, το κορυφαίο για μοντέλο της μάρκας από το Ίνγκολσταντ.

Το A6 Sportback e-tron είναι το δεύτερο μοντέλο της Audi που κάνει χρήση της πλατφόρμας PPE (Premium Platform Electric) που έχει εξελίξει ο όμιλος Volkswagen για τις πολυτελείς μάρκες. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα εξασφαλίζει σημαντικά πλεονεκτήματα στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας, της συνδεσιμότητας, της ταχυφόρτισης και της αυτονομίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι η φόρτιση 10-80% θα διαρκεί μόλις 21 λεπτά.

Δείτε εδώ σε ποιες εκδόσεις ισχύος και μπαταρίας θα κυκλοφορήσει

Όμως ένα σπορ αυτοκίνητο, ιδίως αν είναι και ηλεκτρικό, χρειάζεται κορυφαία αεροδυναμική σχεδίαση ώστε να κερδίζει χιλιόμετρα σε κάθε φόρτιση. Οι σχεδιαστές της Audi κατόρθωσαν το A6 e-tron Sportback να έχει συντελεστή οπισθέλκουκας (Cd) μόλις 0,21, τον κορυφαίο που έχει επιτύχει ποτέ μοντέλο της μάρκας. Μάλιστα ηγείται στη σχετική κατηγορία κάθε άλλου μοντέλου του Ομίλου Volkswagen. Το A6 e-tron Avant συντελεστή 0,24. Αν θέλουμε να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Audi 100 του 1982 είχε συντελεστή οπισθέλκουσας 0,30 και το Audi 80 τρίτης γενιάς 0,29.

Audi Q6 e-tron

Το A6 e-tron είναι αρκετά πιο μακρύ από το Q6 e-tron: 4,93 μέτρα έναντι 4,77 μέτρα. Βέβαια η φιλοσοφία του είναι διαφορετική, καθώς – σύμφωνα με την Audi – πρόκειται για ένα low floor concept σε σχέση με το SUV. Κυκλοφορεί σε δύο αμαξώματα, Sportback και Avant, με ίδιο μήκος. Το δεύτερο είναι 40 χιλιοστά πιο ψηλό, ώστε να προσφέρει πιο ευρύχωρο εσωτερικό και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Η δυναμική του σχεδίαση ενισχύεται από τους μεγάλους τροχούς, από 19 έως 21 ίντσες.

Το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει το φθινόπωρο και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν τέλη του 2024 – αρχές του 2025.

Photo Credits: Audi

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!