CYCLON: «Αποστολή εξετελέσθη» στο Ράλλυ Ακρόπολις
Το Ράλλυ Ακρόπολις 2024 πέρασε στην ιστορία ως ο πιο σκληρός αγώνας των τελευταίων ετών. Για μια ακόμα φορά έφτασε ανθρώπους και μηχανές στα όριά τους. Η CYCLON, η οποία διαθέτει στο DNA της στοιχεία που απαιτούνται όπως αντοχή, αξιοπιστία και δυναμισμός, ήταν παρούσα μετά από αρκετά χρόνια, στον θρυλικό αγώνα του WRC.
Έχοντας στρέψει το βλέμμα στο μέλλον, η CYCLON συνεργάστηκε με ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα της παγκόσμιας σκηνής των ράλλυ, τον Πολωνό Χούμπερτ Λασκόφσκι, ο οποίος σε ηλικία 18 ετών και 7 μηνών, ήταν ο νεότερος οδηγός που συμμετείχε στον αγώνα, με Ford Fiesta Rally3 και συνοδηγό τον συμπατριώτη του, Μίχαλ Κουζνιέρτς.
Αν και αγωνίστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ο νεαρός Πολωνός έδωσε τα διαπιστευτήρια του ταλέντου του, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο πλαίσιο του WRC3, πρωταθλήματος για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3 και του Junior WRC, για οδηγούς ηλικίας έως 29 ετών, στην καταληκτική Power Stage του αγώνα και δίχως μια ατυχία κατά τη δεύτερη ημέρα, θα είχε τερματίσει ψηλότερα στην κατάταξη.
Μέχρι το σημείο της προσωρινής εγκατάλειψης στην 8η ειδική διαδρομή (Θήβα), λόγω διαρροής λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων, οι Laskowski-Kusnierz είχαν προλάβει να εντυπωσιάσουν, καθώς βρίσκονταν στην 6η θέση του WRC3 και του Junior WRC.
Την τελευταία ημέρα του αγώνα ο Hubert κινήθηκε σε εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς με αποτέλεσμα, ο οδηγός της CYCLON να ολοκληρώσει τον αγώνα τερματίζοντας στη 10η θέση του Junior WRC και την 14η θέση του WRC3, έχοντας κάνει χρήση του κανονισμού SupeRally.
Με τις επιδόσεις του στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις, ο νεαρός Πολωνός έδειξε πως το μέλλον του ανήκει, δικαιώνοντας την CYCLON για την επιλογή της.
O Χούμπερτ Λασκόφσκι δήλωσε: «Αν και χρειάστηκε η διαδικασία SupeRally για να ανέβουμε στη ράμπα τερματισμού, μπορώ να πω ότι η πρώτη μου συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις έχει θετικό πρόσημο. Πρόκειται για έναν αγώνα όπου η εμπειρία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς απαιτείται συνδυασμός ταχύτητας και αξιοπιστίας. Οι ειδικές διαδρομές ήταν σκληρές, ενώ η δεύτερη ημέρα (Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου) αποτέλεσε ξεχωριστή πρόκληση, καθώς δεν υπήρχε ενδιάμεσο σέρβις. Μια ατυχία μας έθεσε προσωρινά εκτός αγώνα, ωστόσο επανήλθαμε για την τελευταία ημέρα. Αναμφίβολα, κορυφαία στιγμή για εμάς, ήταν ο ταχύτερος χρόνος στην Power Stage, στο πλαίσιο του WRC3 και του Junior WRC. Ευχαριστώ πολύ την CYCLON για την εμπιστοσύνη και για την ευκαιρία να αγωνιστώ στον θρυλικό ελληνικό αγώνα του WRC».
Photo Credits: CYCLON
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!