F1 - O Χάμιλτον έγινε σχεδιαστής μόδας και κυκλοφόρησε τη δική του κολεξιόν

F1 - O Χάμιλτον έγινε σχεδιαστής μόδας και κυκλοφόρησε τη δική του κολεξιόν
Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 συνεχίζει την ενασχόλησή του με τον κόσμο της μόδας και έγινε πρεσβευτής του οίκου Dior.

Η αγάπη του Λιούις Χάμιλτον για τη Formula 1 και τους αγώνες είναι ευρέως γνωστή και αναμφισβήτητη. Ο Βρετανός είναι στα 39 του και δηλώνει πιο… πωρωμένος από ποτέ με το σπορ που αγαπάει και πιστεύει πως βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση σωματικά, οδηγικά και ψυχολογικά από τότε που έκανε ντεμπούτο στο κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων.

Η F1 δεν είναι βέβαια η μόνη ασχολία του Χάμιλτον. Από νεαρή ηλικία ο Βρετανός έχει εκφράσει το ενδιαφέρον του για τον κόσμο της μόδας. Έπειτα από πολυετή συνεργασία με την Tommy Hilfiger, o Χάμιλτον ξεκινάει ένα νέο ταξίδι με την Dior.

O 39χρονος πολυπρωταθλητής της Formula 1 θα είναι ο πρεσβευτής της Dior και μάλιστα ανέλαβε το ρόλο του σχεδιαστή για την επερχόμενη κολεξιόν του οίκου. Η καμπάνια προώθησής της ξεκίνησε και κατόπιν αιτήματος του Χάμιλτον το 80% των υφασμάτων είναι από βιώσιμα υλικά ενώ δεν έχει χρησιμοποιηθεί δέρμα ζώων.

Για τη δημιουργία της πρώτης του κολεξιόν με την Dior, o Χάμιλτον συνεργάστηκε με τον σχεδιαστή Κιμ Τζόουνς. Η σειρά ρούχων της Dior με την υπογραφή του Βρετανού θα κυκλοφορήσει στις 17 Οκτωβρίου και θα είναι διαθέσιμη για αγορά στα καταστήματα της Dior αλλά και ηλεκτρονικά.

Το πολιτικό παιχνίδι

Η μητρική εταιρεία της Dior, LVMH, με χρηματιστηριακή αξία 389 δισεκατομμύρια δολάρια. Πέρα από τον ιταλικό οίκο μόδας στο πορτφόλιό της βρίσκεται η εταιρεία κατασκευής ρολογιών Tag Heuer.

H Formula 1 ως επίσημο συνεργάτη έχει τη Rolex, όμως το συμβόλαιό των δύο πλευρών ολοκληρώνεται στο τέλος της τρέχουσας σεζόν. Ενόψει 2025 η Tag Heuer επιθυμεί να «κλείσει» αυτή συμβόλαιο με τη Formula 1 και να αντικαταστήσει τη Rolex.

Οι νέες συνεργασίες στη Ferrari

To 2025 o Χάμιλτον θα γίνει οδηγός της Scuderia Ferrari. H ιταλική ομάδα έχει τις δικές της χορηγίες με πασίγνωστες εταιρείες όπως η Giorgio Armani (ρουχισμός), η Ray Ban (οπτικά) και Richard Mille (κατασκευαστής ρολογιών). Επιπλέον η ιταλική ομάδα έχει τη δική της σειρά ρούχων ονόματι «Ferrari Style».

Τα παραπάνω υποδεικνύουν πως ο Χάμιλτον εκτός πίστας θα είναι πολυάσχολος.

Ακούστε την ομάδα του gMotion στο νέο podcast powered by Ford να αναλύει τον αγώνα της Formula 1 στη Σιγκαπούρη και τη νίκη του Λάντο Νόρις

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1 media

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!