BMW: Η γερμανική μάρκα δώρισε 1.000 ευρώ για κάθε κάρφωμα στο Μπάγερν - Ρεάλ

BMW: Η γερμανική μάρκα δώρισε 1.000 ευρώ για κάθε κάρφωμα στο Μπάγερν - Ρεάλ

Κώστας Μπιτσικώκος
BMW: Η γερμανική μάρκα δώρισε 1.000 ευρώ για κάθε κάρφωμα στο Μπάγερν - Ρεάλ
Η πρωτοβουλία «Dunks for Tomorrow» αποσκοπεί στο να βοηθήσει παιδιά που αντιμετωπίζουν κοινωνικό αποκλεισμό και οικονομικά προβλήματα.

Η Μπάγερν Μονάχου νίκησε με 97-89 την Ρεάλ Μαδρίτης στην πρεμιέρα της Euroleague, κάνοντας την έκπληξη της αγωνιστικής. Στον αγώνα σημειώθηκαν 6 καρφώματα, τα οποία εκτός από θέαμα στους θεατές προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για φιλανθρωπικό σκοπό.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Dunks for Tomorrow», η BMW προσέφερε 6.000 ευρώ στον οργανισμό DEIN MÜNCHEN. Συγκεκριμένα, για κάθε κάρφωμα που σημειώνεται σε εντός έδρας αγώνα της Μπάγερν Μονάχου από παίκτες της γερμανικής ομάδας, η BMW προσφέρει 1.000 ευρώ. Καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι χορηγός και της Ρεάλ, στον αγώνα της Euroleague μέτρησαν τα καρφώματα και των δύο ομάδων.

Μέχρι στιγμής φέτος, το ποσό που έχει συγκεντρωθεί μετά από τρεις εντός έδρας αγώνες της Μπάγερν ανέρχεται σε 12.000 ευρώ. Την περασμένη σεζόν το συνολικό ποσό ανήλθε σε 141.000 ευρώ. Ο οργανισμός υποστηρίζει παιδιά στο Μόναχο που μεγαλώνουν σε δύσκολο περιβάλλον, προσφέροντας δωρεάν πρόσβαση σε προγράμματα εκπαίδευσης, πολιτισμού και αθλητισμού

Photo Credits: BMW Group

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!