Dacia Bigster: Ο μεγάλος αδελφός του Duster που θέλει να έχει την ίδια επιτυχία (vid)

Dacia Bigster: Ο μεγάλος αδελφός του Duster που θέλει να έχει την ίδια επιτυχία (vid)

Κώστας Μπιτσικώκος
Dacia Bigster: Ο μεγάλος αδελφός του Duster που θέλει να έχει την ίδια επιτυχία (vid)
Η Dacia παρουσίασε το μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα της, το οποίο διατηρεί το σκληροτράχηλο και value for money χαρακτήρα της μάρκας.

Το Dacia Bigster παραγωγής αποκαλύφθηκε διαδικτυακά, λίγες ημέρες πριν κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού (14-20 Οκτωβρίου). Όντας κατά 23 εκατ. πιο μακρύ από το Duster, το Bigster είναι το μεγαλύτερο Dacia που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης με υβριδική τεχνολογία αλλά και διπλού καυσίμου LPG. Στην Ευρώπη αλλά και την Ελλάδα θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025.

Μεγάλο, αλλά C-SUV

Παρά το γεγονός ότι το μήκος του ανέρχεται σε 4,57 μέτρα, η Dacia ανακοινώνει ότι η κατηγορία στην οποία θα αναμετρηθεί το Bigster είναι αυτή των C-SUV. Η γενική σιλουέτα του, τα πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα αλλά και τα φωτιστικά σώματα με την υπογραφή «Υ» θυμίζουν αρκετά το Duster. Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, όπου στάνταρ είναι η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 7 ή 10 ιντσών, κάτι που εξαρτάται από το επίπεδο εξοπλισμού.

Το Bigster έχει απόσταση από το έδαφος 22 εκατοστά, στοιχείο που τονίζει τον εκδρομικό και offroad χαρακτήρα του. Ο χώρος αποσκευών παραπέμπει σε μεσαίο SUV, καθώς ο όγκος του φθάνει τα 667 λίτρα. Στάνταρ – ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού – είναι τροχοί 17 ή 18 ιντσών, με δυνατότητα επιλογής και 19 ιντσών στην έκδοση Journey. Προαιρετική είναι η μαύρη οροφή που δίνει διχρωμία στο αμάξωμα.

 

Οι εκδόσεις Essential και Expression προσφέρουν το σύστημα πολυμέσων Media Display με 4 ηχεία και ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay/Android Auto, ενώ η Extreme και η Journey περιλαμβάνουν στον εξοπλισμό σύστημα πλοήγησης με ανανέωση χαρτών για 8 έτη.

Dacia

Εκδόσεις κινητήρα

Τέσσερις είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα στο Bigster.

Bigster HYBRID 155: Συνδυάζονται ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, μπαταρία 1,4 kWh και αυτόματο κιβώτιο, με μέγιστη ισχύ 155 ίππων.

Bigster TCe 140: Για πρώτη φορά στη γκάμα της Dacia κάνει την εμφάνισή του ο 1.2 turbo βενζίνης σε έκδοση με 140 ίππους. Εδώ η τεχνολογία είναι mild hybrid 48V. Η μέση κατανάλωση είναι 5,6 λ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 129 γ/χλμ.

Bigster ECO-G 140: Η Dacia επιμένει σε εκδόσεις υγραερίου και καλά κάνει, καθώς είναι δημοφιλείς σε αρκετές χώρες. Το σύστημα διπλού καυσίμου συνδυάζεται με τεχνολογία 48V mild hybrid. Με δύο δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 99 λίτρων (50 βενζίνης και 49 LPG), προσφέρει αυτονομία έως 1.450 χλμ!

Bigster TCe 130 4x4: Η τετρακίνηση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα 48V για περιορισμό της κατανάλωσης.

Dacia Bigster

Photo Credits: Renault Group

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!