Kawasaki ZX 1100SX: Περισσότερα τα κυβικά και μία ειδική έκδοση SE (vid)
Το πιο προφανές νέο για το 2025 είναι η αύξηση της χωρητικότητας του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα από 1043 σε 1099 κυβικά, ακριβώς όπως έγινε λίγες μέρες νωρίτερα και με το street adventure Versys 1100.
Oμοίως, υπάρχουν αρκετά περισσότερα στο νέο 1100SX από τα 56 παραπάνω κυβικά, καθώς έχει δεχθεί μια σειρά από ενημερώσεις και βελτιώσεις που σαν στόχο έχουν να το καθιερώσουν στην πρώτη γραμμή της κατηγορίας των μεγάλων μοτοσυκλετών sport touring.
Άγνωστες τιμές ιπποδύναμης και ροπής
Αν και στην περίπτωση του Versys 1100 η πράσινη εταιρεία προχώρησε σε μια γενναία αύξηση ιπποδύναμης (+15Hp), όλως περιέργως για το νέο 1100SX τηρεί σιγή ιχθύος στον συγκεκριμένο τομέα. Το μόνο που ανακοινώνει είναι πως πλέον o υπερκυβισμένος κινητήρας προσφέρει αυξημένη ροπή σε όλο το εύρος της λειτουργίας του, με την ανάγκη αλλαγής ταχυτήτων να μειώνεται λόγω αυτού του γεγονότος. Και για να το αποδείξει, “μάκρυνε” τις σχέσεις 5 και 6 στο κιβώτιο χωρίς φόβο και πάθος. Φρόντισε επίσης το quick-shifter να λειτουργεί πλέον από τις μόλις 1.500rpm, επιτρέποντας απρόσκοπτες αλλαγές σε χαμηλότερους ρυθμούς περιστροφής από το απερχόμενο μοντέλο.
Με έμφαση στην άνεση
Η άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη είναι καθήκον και σύνθημα του SX, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη που βλέπουμε στο βασικό εξοπλισμό μια θύρα USB-C τοποθετημένη πλέον στο τιμόνι, μαζί με ηλεκτρονικό cruise control, power modes, έλεγχο πρόσφυσης K-TRC και ABS με λειτουργία στροφής (Cornering). Προσθέστε έναν αναβαθμισμένο πίσω δίσκο για ακόμα καλύτερη ισχύ ακινητοποίησης και τα καλά νέα είναι ότι το νέο Ninja 1100SX προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Καλό είναι και το νέο που αφορά στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, που πλέον είναι τα Bridgestone Battlax S23.
Special έκδοση
Για πρώτη φορά η σειρά Ninja SX αποκτά ειδική έκδοση SE (Special Edition), που σε σχέση με τη βασική διαθέτει μπροστινές ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.32 με ατσάλινα σωληνάκια υψηλής πιέσεως, μονό αμορτισέρ Öhlins S46 και θερμαινόμενα γκριπ.
Αυτό που μοιράζονται και οι δύο εκδόσεις είναι η δυνατότητα σύνδεσης με την εφαρμογή Rideology της Kawasaki, που επιτρέπει στους αναβάτες να ελέγχουν τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας τους, να συλλέγουν δεδομένα και να βλέπουν προτεινόμενες διαδρομές μέσω smartphone. Η νέα εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης φωνητικές εντολές, φέρνοντας την επόμενη γενιά αλληλεπίδρασης μοτοσυκλέτας και αναβάτη.
Νέα τα χρώματα
Η βασική έκδοση μας έρχεται σε δύο χρωματισμούς ονόματι Metallic Carbon Gray και Metallic Diablo Black. Αντίστοιχα σε δύο και η SE, συγκεκριμένα τους συνδυασμούς Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black και Metallic Matte Graphene Steel Gray / Metallic Diablo Black.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!