Βαρυμπόμπη: Η γέφυρα που «κοστίζει» 25 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο

Newsroom
Βαρυμπόμπη: Η γέφυρα που «κοστίζει» 25 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο
Πώς συνδέεται η ανάγκη αντικατάστασης της γέφυρας με την τοποθέτηση διοδίων στον κόμβο της Βαρυμπόμπης.

Στασιμότητα παρατηρείται όσον αφορά την κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης στην εθνική οδό και την κατασκευή νέας στη θέση της. Την αναγκαιότητα είχε τονίσει ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών: «Η γέφυρα της Βαρυμπόμπης είναι επιβαρυμένη θα πρέπει κάποια στιγμή να αντικατασταθεί», είχε αναφέρει σχετικά ο Νίκος Ταχιάος.

Μετά την αντίδραση όμως της δημοτικών αρχών Κηφισιάς και Διονύσου - αλλά και των κατοίκων - στο ενδεχόμενο να τοποθετηθούν πλευρικά διόδια στους κόμβους Βαρυμπόμπής και Αγίου Στεφάνου αλλά και στην έξοδο προς Χαλκίδας - το θέμα έχει... κολλήσει ξανά. Οι Δήμοι Κηφισιάς και Διονύσου υποστηρίζουν ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα προκαλέσει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στις περιοχές αλλά και οικονομικό βάρος στους κατοίκους.

«Είναι γεγονός ότι η μη λειτουργία πλευρικών διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο και τα διόδια της Χαλκίδας, κοστίζει ετησίως στο Δημόσιο 25 εκατ. ευρώ που αποδίδονται στον παραχωρησιούχο (Νέα Οδό) με βάση τη σύμβαση που υπάρχει. Δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο να συνεχιστεί η τωρινή κατάσταση και τα κράτος να συνεχίζει να πληρώνει αυτή την αποζημίωση», είχε δηλώσει σχετικά ο κ. Ταχιάος.

Photo Credits: Gazzetta

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!