BYD: Το νέο της μοντέλο θέλει να «κλέψει» πωλήσεις από το Tesla Model Y

Newsroom
BYD: Το νέο της μοντέλο θέλει να «κλέψει» πωλήσεις από το Tesla Model Y
Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV διευρύνει τη γκάμα της BYD σε μία κατηγορία όπου το Tesla Model Y κυριαρχεί στην Ευρώπη.

Μία σημαντική πανευρωπαϊκή πρεμιέρα επιφύλασσε το σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού για την BYD. Η κινεζική μάρκα παρουσίασε το Sealion 7, ένα μεσαίο SUV μήκους 4,83 μέτρων. Είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στα τέλη του 2024. Λογικά στην Ελλάδα θα το δούμε κάποια στιγμή μέσα στο 2025.

Ο στόχος της BYD με το Sealion 7 είναι ξεκάθαρος: να αποτελέσει εναλλακτική του Tesla Model Y, το οποίο κυριαρχεί στην Ευρώπη από πλευράς πωλήσεων ανάμεσα στα μεσαία ηλεκτρικά SUV. Προσφέρει δυνατότητα ταχυφόρτισης έως 230 kW και εξαιρετικές επιδόσεις: μέγιστη ταχύτητα 215 χλμ/ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα για το τετρακίνητο μοντέλο.

BYD

Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου ενσωματώνει ένα μοτίβο σε σχήμα «X», γνωστό από άλλα μοντέλα της Ocean Series. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δίνει την αίσθηση της κίνησης προς τα εμπρός για να αντικατοπτρίζει τη δυναμική του συμπεριφορά. Ωστόσο, το θέμα του Ωκεανού (Ocean) διατηρείται μέσω της χρήσης των «πλευστών» προβολέων LED Dual U και των βαθιά σμιλευμένων καμπυλών που θυμίζουν την κίνηση των κυμάτων.

 

Το προφίλ είναι έντονο σε χαρακτήρα, με το χαμηλό μπροστινό μέρος να έρχεται σε ισορροπία σε σχέση με την στρογγυλεμένη οροφή και το τύπου fastback πίσω μέρος που κοσμείται από μια λεπτή ducktail αεροτομή. Η απέριττη διαμόρφωση των πλευρικών επιφανειών, στις οποίες δεσπόζει μια ευκρινή ακμή που ανεβαίνει όσο το μάτι προχωρά προς τα πίσω, δημιουργεί μια διπλή μεσαία γραμμή, βοηθώντας στη διατήρηση μιας αθλητικής σχεδίασης, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για SUV. Η καθαρή εμφάνιση και η αποδοτικότητα ενισχύονται περαιτέρω από τις χωνευτές χειρολαβές που μαζεύονται μέσα στην ίδια την πόρτα όταν το Sealion 7 βρίσκεται σε κίνηση.

BYD

Πιο πίσω, υπάρχει ένα μυώδες φούσκωμα πάνω από τους πίσω τροχούς που αντικατοπτρίζει τις δυνατότητες απόδοσης και τη δυναμική του μοντέλου. Αμέσως μετά απαντάται μια φωτεινή υπογραφή σε όλο το πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών που περιλαμβάνει την τελευταία εξέλιξη των φώτων «water-drop» της Ocean Series. Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι κατά 10 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του BYD SEAL, αλλά η διαφορετική κατηγορία στην οποίο κατατάσσεται αντικατοπτρίζεται καλύτερα στο ύψος του αμαξώματος.

Διαθέτει μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού και αξιοποιεί την αρχιτεκτονική e-Platform 3.0 για να προσφέρει μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία και δυναμική. Η δομή Cell-to-Body συμβάλλει στην εξασφάλιση όχι μόνο πολύ υψηλών επιπέδων στρεπτικής ακαμψίας αλλά και χαμηλού κέντρου βάρους, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζει εξαιρετικό χειρισμό και ασφαλή έλεγχο του οχήματος.

Η οδηγική συμπεριφορά ενισχύεται περαιτέρω από το νέο σύστημα Intelligent Torque Adaption Control (iTAC), το οποίο προσφέρεται στις εκδόσεις με τετρακίνηση και δύο ηλεκτροκινητήρες. Λειτουργεί κατανέμοντας έξυπνα τη ροπή, χρησιμοποιώντας torque shift, μειώνοντας τη ροπή και εφαρμόζοντας ακόμη και αρνητική ροπή για να ελαχιστοποιηθεί η ολίσθηση. Αυτό βελτιώνει την ασφάλεια και την οδηγική εμπειρία.

BYD

Photo Credits: BYD

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!