Σταϊκούρας: «Τα έργα στην Κρήτη είναι τα πιο δύσκολα στην Ελλάδα»

Newsroom
Σταϊκούρας: «Τα έργα στην Κρήτη είναι τα πιο δύσκολα στην Ελλάδα»
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έχει έρθει αντιμέτωπος με δυσκολίες στην κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αλλά και του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι.

Τον απολογισμό των επαφών που είχε με τοπικούς παράγοντες της Κρήτης, σχετικά με τα μεγάλα έργα που εκτελούνται στο νησί, έκανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Ο Χρήστος Σταϊκούρας αναφέρθηκε στις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στο ΒΟΑΚ αλλά και στα αιτήματα Περιφέρειας Κρήτης και Δήμων σχετικά με τα συνοδά έργα στο νέο αεροδρόμιο του Καστελλίου.

«Όλα τα έργα στην Κρήτη είναι εξαιρετικά δύσκολα, τα πιο δύσκολα έργα στην Ελλάδα. Και γιατί υπάρχουν ζητήματα αρχαιολογίας, που στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν είναι τέτοιου μεγέθους. Για παράδειγμα, υπάρχουν ζητήματα ακόμα και με τα ραντάρ στο αεροδρόμιο. Και δεύτερον, υπάρχουν σοβαρότατα θέματα με τις απαλλοτριώσεις. Άρα έχουμε σημαντικά εμπόδια, τα οποία όμως τα ξεπερνούμε», είπε ο κ. Σταϊκούρας μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Θέμα Κρήτης.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι στα τμήματα Χερσόνησος - Νεάπολη και Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος του ΒΟΑΚ προχωρούν τα έργα. «Σε αυτά τα δύο τμήματα υπάρχει σημαντική χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Και διαβεβαιώνω ότι δεν θα χαθεί ούτε ένα ευρώ. Είμαστε ικανοποιημένοι αλλά πρέπει να τρέξουμε πολύ πιο γρήγορα. Πρωτίστως στο πεδίο των απαλλοτριώσεων, αλλά δεν είναι το μόνο. Είναι και αυτό των οργανισμών κοινής ωφέλειας που πρέπει να μετατοπιστούν (σ.σ. τα δίκτυα). Υπάρχει και ένα τρίτο τμήμα, το Χανιά - Ηράκλειο με την προαίρεση Χανιά - Κίσσαμος. Στο Χανιά - Ηράκλειο έχουν αποσφραγιστεί οι φάκελοι των οικονομικών προσφορών, πέντε χρόνια θα είναι οι εργασίες. Εκτιμούμε ότι μέχρι τις αρχές του 2025 θα έχουμε υπογράψει τη σύμβαση».

ΒΟΑΚ

 

Όσον αφορά τη σήραγγα για τη σύνδεση του ΒΟΑΚ με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι, ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε: «Η σήραγγα την οποία η Περιφέρεια και η τοπική κοινωνία θέλουν, κοστίζει 120 εκατ. ευρώ. Θα πρέπει να βρεθούν τα 120 εκατ., που σημαίνει ότι θα λείψουν από κάπου αλλού στη χώρα. Έρχονται οι Δήμαρχοι, που σέβομαι απόλυτα τις προτεραιότητές τους και πιθανότατα σε τοπικό επίπεδο έχουν δίκιο, και ανεβάζουν ακόμα περισσότερο τον πήχη. Τότε θα δυσκολευτούμε πάρα πολύ να υλοποιήσουμε και αυτά που είναι τα βασικά».

Photo Credits: Χρήστος Σταϊκούρας/facebook

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!