Triumph Tiger Sport 800: Δύναμη, τεχνολογία και άνεση σε ένα πακέτο (vid)
- Κινητήρας και απόδοση
- Οδική συπεριφορά και άνεση
- Τεχνολογία αιχμής
- Σχεδιασμός και εργονομία
- Τιμή και διαθεσιμότητα
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η Triumph Motorcycles παρουσίασε την ολοκαίνουργια Tiger Sport 800, ένα μοντέλο που συνδυάζει επιδόσεις, άνεση και προηγμένη τεχνολογία, κάνοντάς το ιδανικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αλλά και καθημερινή χρήση. Με το ξεχωριστό στιλ και την ευελιξία της, η νέα Tiger Sport 800 είναι έτοιμη να καλύψει τις ανάγκες των απαιτητικών αναβατών.
Κινητήρας και απόδοση
Στην καρδιά της νέας Triumph Tiger Sport 800 βρίσκεται ένας υγρόψυκτος τρικύλινδρος κινητήρας 800cc, ο οποίος αποδίδει 115 PS στις 10,750 σ.α.λ. και 84 Nm ροπής στις 8,500 σ.α.λ. Το σημαντικό είναι ότι το 90% της ροπής είναι διαθέσιμο στο μεγαλύτερο εύρος στροφών, προσφέροντας άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες και συνθήκες οδήγησης. Ο συνδυασμός αυτός επιτρέπει δυνατές επιταχύνσεις, είτε βρίσκεστε στην πόλη είτε σε ανοιχτούς δρόμους.
Το νέο εξάρι κιβώτιο με το Triumph Shift Assist προσφέρει εξαιρετικά ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, καθιστώντας την οδήγηση ακόμη πιο ευχάριστη, ενώ το Slip and Assist συμπλέκτης διευκολύνει τις χαμηλές ταχύτητες σε πυκνή κυκλοφορία. Η χαρακτηριστική ηχητική υπογραφή από την εξάτμιση προσθέτει επιπλέον στη δυναμική παρουσία της Tiger Sport 800.
Οδική συπεριφορά και άνεση
Η Triumph Tiger Sport 800 είναι εξοπλισμένη με πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa, εμπρός και πίσω, προσφέροντας εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών και σταθερότητα. Οι αναρτήσεις διαθέτουν ρυθμίσεις για απόσβεση συμπίεσης και ανάκρουσης, ενώ η πίσω ανάρτηση περιλαμβάνει ρυθμιστή προφόρτισης, κάτι που είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν ο αναβάτης μεταφέρει φορτίο ή συνεπιβάτη.
Το συνολικό βάρος της Tiger Sport 800 φτάνει τα 214 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18,6 λίτρων, κάτι που της προσδίδει άριστη ισορροπία και ευελιξία. Το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης συμβάλλουν στην άνεση και την αίσθηση ελέγχου σε όλες τις ταχύτητες, ενώ το ρυθμιζόμενο παρμπρίζ και οι ενσωματωμένες ανεμοθραύστες εξασφαλίζουν προστασία από τον αέρα στις υψηλές ταχύτητες.
Τεχνολογία αιχμής
Η Triumph δεν άφησε τίποτα στην τύχη όσον αφορά την τεχνολογία. Το νέο μοντέλο περιλαμβάνει Cornering ABS και traction control που λειτουργούν μέσω IMU (μονάδα μέτρησης αδράνειας) έξι αξόνων, προσαρμόζοντας την επέμβαση με βάση την κλίση της μοτοσικλέτας για βέλτιστη ασφάλεια σε κάθε στροφή. Τα τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Road και Rain) επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόκριση του κινητήρα και τον έλεγχο πρόσφυσης ανάλογα με τις συνθήκες.
Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης cruise control για άνετες και απροβλημάτιστες διαδρομές σε μακρινά ταξίδια, ενώ η οθόνη TFT προσφέρει καθαρές και ευανάγνωστες ενδείξεις. Το σύστημα My Triumph Connectivity επιτρέπει τη συνδεσιμότητα Bluetooth για τηλεφωνικές κλήσεις, μουσική και πλοήγηση turn-by-turn.
Σχεδιασμός και εργονομία
Ο σχεδιασμός της Tiger Sport 800 είναι σπορ και ταυτόχρονα κομψός, με αεροδυναμικό φέρινγκ και χαρακτηριστικά φώτα LED ημέρας που προσδίδουν μια επιθετική εμφάνιση. Οι εργονομικές λύσεις της προσφέρουν άνεση τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη, με άνετες σέλες και ενσωματωμένες χειρολαβές για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Για τους αναβάτες που θέλουν να προσαρμόσουν τη μοτοσικλέτα στις ανάγκες τους, η Triumph προσφέρει πάνω από 40 αξεσουάρ, από εξατμίσεις Akrapovič μέχρι πλήρη σετ αποσκευών, που ενσωματώνονται άψογα στον σχεδιασμό της μοτοσικλέτας.
Τιμή και διαθεσιμότητα
Η Triumph Tiger Sport 800 αναμένεται να φτάσει στις εκθέσεις από τον Μάρτιο του 2025. Η τιμή της στην Αγγλία ξεκινάει από £10,995 (περίπου 12.700 ευρώ), ενώ δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί η επίσημη τιμή για την ελληνική αγορά. Η μοτοσικλέτα θα είναι διαθέσιμη σε τέσσερα χρώματα: το κλασικό μαύρο (Sapphire Black) και τις premium επιλογές σε γραφίτη (Graphite), κίτρινο (Cosmic Yellow) και μπλε (Caspian Blue).
Με συνδυασμό απόδοσης, άνεσης και τεχνολογίας, η Triumph Tiger Sport 800 αναμένεται να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας της στην Ελλάδα, προσφέροντας εξαιρετική οδήγηση σε κάθε διαδρομή.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ENGINE AND TRANSMISSION | |
Type | Liquid-cooled, 3 cylinders, 12 valves, DOHC |
Capacity | 798 cc |
Bore | 78.0 mm |
Stroke | 55.7 mm |
Compression | 13.2:1 |
Maximum Power | 115 PS / 113 bhp (84.6 kW) @ 10,750 rpm |
Maximum Torque | 84 Nm @ 8,500 rpm |
Fuel System | Bosch Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control. 3 rider modes (Rain, Road, Sport) |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with sided mounted stainless steel silencer |
Final Drive | X ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip & assist |
Gearbox | 6 speed, Triumph Shift Assist |
CHASSIS | |
Frame | Tubular steel perimeter frame |
Swingarm | Twin-sided, fabricated pressed steel |
Front Wheel | Cast aluminium alloy, 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy, 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Front Tyre | 120/70 R 17 |
Rear Tyre | 180/55 R 17 |
Front Suspension | Showa 41mm, upside-down separate function cartridge forks, adjustable compression and rebound damping, 150mm wheel travel |
Rear Suspension | Showa monoshock RSU with adjustable rebound damping and remote hydraulic preload adjustment, 150mm wheel travel |
Front Brakes | Twin Ø310mm floating discs, 4-piston radial calipers, OCABS |
Rear Brakes | Single Ø255mm fixed disc, single piston sliding caliper, OCABS |
Instruments | LCD Multifunction Instruments with integrated colour TFT screen |
DIMENSIONS & WEIGHTS | |
Length | 2073 mm |
Width (Handlebars) | 828 mm |
Height Without Mirrors | 1386 mm / 1303 mm (high / low screen position) |
Seat Height | 835 mm |
Wheelbase | 1422 mm |
Rake | 23.8 ° |
Trail | 99 mm |
Wet weight | 214 kg |
Fuel Tank Capacity | 18.6 litres |
SERVICE | |
Service Interval | 10,000 miles (16,000 km) / 12 months (whichever comes first) |
CONSUMPTION AND EMISSIONS (EU) | |
Fuel Consumption | 4.7 litres / 100 km (60.1 mpg) |
Emissions | 109 g/km EURO 5+ |
Φωτογραφίες: Triumph
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!