F1 - Η πρώτη Ferrari του Χάμιλτον θα διαφέρει σημαντικά από τη φετινή

F1 - Η πρώτη Ferrari του Χάμιλτον θα διαφέρει σημαντικά από τη φετινή
Η ιταλική ομάδα αναμένεται να κάνει πολύ μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιο του 2025 με στόχο να κατακτήσει τους δύο τίτλους της Formula 1.

Η άφιξη του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο για λογαριασμό της Scuderia Ferrari πλησιάζει. Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει ακόμη πέντε αγώνες μέχρι να ολοκληρώσει την καριέρα του στη Mercedes. Για το λόγο αυτό στη Ferrari προετοιμάζονται σκληρά για να του ετοιμάσουν το πρώτο κόκκινο μονοθέσιο που θα οδηγήσει.

Το 2025 είναι η τελευταία σεζόν των τωρινών τεχνικών κανονισμών της Formula 1 και δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές. Παρά το γεγονός πως η SF-24 έχει κερδίσει 4 αγώνες και η Ferrari διεκδικεί το πρωτάθλημα κατασκευαστών, το μονοθέσιο του 2025 θα έχει τεράστιες αλλαγές σε σχέση με το φετινό.

Τα μέχρι τώρα δεδομένα

Η Ferrari του 2025, που έχει την κωδική ονομασία 677, γνωρίζουμε ήδη πως θα έχει pull-rod εμπρός ανάρτηση (σ.σ. η SF-24 έχει push-rod) και διαφορετικό μεταξόνιο. Έτσι, θα ακολουθήσει τα βήματα των Red Bull και McLaren στο σχεδιασμό της ανάρτησης. Με αυτή τη γεωμετρία θα επιτρέψει περισσότερη ροή αέρα προς το δάπεδο του μονοθεσίου, το οποίο παράγει το μεγαλύτερο μέρος της κάθετης δύναμης.

 

Scuderia Ferrari

Η αλλαγή φιλοσοφίας θα γίνει χάρη στην άφιξη του Χάμιλτον, ο οποίος έχει παραπλήσιο οδηγικό στιλ με τον Σαρλ Λεκλέρ σε σύγκριση με τον Κάρλος Σάινθ.

Οι διαρροές στον Τύπο

Σύμφωνα με την gazzetta dello sport, αυτές δεν θα είναι οι μόνες αλλαγές στο σχεδιασμό του επόμενου μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας. Η 677 του 2025 θα διατηρήσει την pull-rod πίσω ανάρτηση λόγω των αεροδυναμικών πλεονεκτημάτων και ελευθεριών που δίνει στο σχεδιασμό. H Ferrari μαζί με τη Haas είναι οι μοναδικές ομάδες που δεν θα έχουν το 2025 push-rod πίσω ανάρτηση. Στη Ferrari πιστεύουν πως χάρη στην pull-rod ανάρτηση που έχουν στην SF-24 -και θα έχουν στο μονοθέσιο του 2025- έχουν τη μικρότερη φθορά ελαστικών στο grid.

Η τεχνολογία του συστήματος ψύξης θα περάσει σε νέο επίπεδο την ερχόμενη χρονιά. Αυτό θα δώσει επιπλέον ελευθερίες στο αεροδυναμικό τμήμα της Ferrari στον τομέα των sidepods και του αμαξώματος. Επιπλέον τα εσωτερικά εξαρτήματα του κιβωτίου θα αλλάξουν επίσης.

Ακούστε την ομάδα του gMotion στο νέο podcast powered by Ford να αναλύει τη νίκη του Σαρλ Λεκλέρ στο Grand Prix ΗΠΑ και τη μάχη των Μαξ Φερστάπεν και Λάντο Νόρις

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari Press Office

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!