Triumph TF 450-RC: Νέος δυνατός παίκτης στον κόσμο του Motocross (vid)
Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του Triumph ΤF 250-X ο Άγγλος κατασκευαστής μπαίνει στα μεγάλα χωράφια με ένα μοντέλο που φέρει την υπογραφή ενός εκ των κορυφαίων μοτοκρόσερ όλων των εποχών. Και επειδή είναι υπερήφανο για αυτό, στο όνομά του φέρει τα αρχικά του ονόματος του μέγιστου Ricky Carmichael (RC).
To ολοκαίνουργιo TF 450-RC αναπτύχθηκε από κορυφαίους μηχανικούς της Triumph και πρωταθλητές Moτοκρός, διαθέτοντας την καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος στην κατηγορία του.
Στα τέλη του 2023, η Triumph αποκάλυψε τo πολυαναμενόμενo TF 250-X, τo πρώτo σε μια ολοκαίνουργια σειρά μοτοσικλετών εκτός δρόμου. Και τώρα ήρθε η ώρα να μπει στη μεγάλη κατηγορία ΜΧ1 με το TF 450-RC Edition, που σύμφωνα με την Triumph προσφέρει μια ισορροπία ισχύος, ακρίβειας και ανθεκτικότητας που θέτει ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία. Ας δούμε όμως αναλυτικά πως μας τα λέει ο Άγγλος κατασκευαστής μέσα από το δελτίο τύπου που μας έστειλε.
Κινητήρας αγωνιστικών προδιαγραφών
Ο μονοκύλινδρος SOHC 450cc του TF 450-RC δίνει μια αναλογία ισχύος προς βάρος που βρίσκεται στην κορυφή του ανταγωνισμού. Στον πυρήνα αυτού του κινητήρα βρίσκονται εξαρτήματα κορυφαίας ποιότητας, όπως ένα σφυρήλατο έμβολο αλουμινίου από την Konig, το οποίο παρέχει αντοχή και ανθεκτικότητα σε υψηλές στροφές και βαλβίδες τιτανίου DelWest για βελτιωμένη ροή αέρα και ταχύτερη ενεργοποίηση. Το κιβώτιο 5 ταχυτήτων του TF 450-RC, με ένα quickshifter που τοποθετείται στάνταρ για ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη από τη 2η στην 5η ταχύτητα, εξασφαλίζει απρόσκοπτη παροχή ισχύος για μέγιστη εστίαση στην πίστα.
Ο θάλαμος καύσης είναι πλήρως κατεργασμένος για βέλτιστη ροή αέρα και απόδοση. Ο επεξεργασμένος θάλαμος καύσης 3 αξόνων και οι θυρίδες εισαγωγής εξασφαλίζουν ακριβή λειτουργία για μέγιστη απόδοση, ενώ τα ροδάκια με επίστρωση άνθρακα (DLC) με διαμάντι μειώνουν την τριβή, βελτιώνοντας την απόδοση και τη μακροζωία του κινητήρα. Το σύστημα εισαγωγής συνδυάζεται με ένα φίλτρο αέρα της TwinAir, γνωστό για την ανθεκτικότητά του και την αποτελεσματικότητα φιλτραρίσματος. Η πρόσβαση στο φίλτρο χωρίς εργαλεία διευκολύνει τη συντήρηση, διασφαλίζοντας βέλτιστη ροή αέρα ανά πάσα στιγμή.
Το TF 450-RC είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα διαχείρισης κινητήρα και εισαγωγής/εξαγωγής αιχμής σχεδιασμένο να παρέχει εξαιρετική απόδοση και έλεγχο. Η μοτοσικλέτα διαθέτει σώμα γκαζιού Dellorto ενσωματωμένο με σύστημα διαχείρισης κινητήρα Athena, διασφαλίζοντας ακριβή παροχή καυσίμου και απόκριση στο γκάζι. Αυτό το σύστημα επιτρέπει στους αναβάτες να ρυθμίζουν με ακρίβεια παραμέτρους όπως το traction control και το launch control μέσω της εφαρμογής smartphone MX Tune Pro, προσφέροντας προσαρμόσιμη απόδοση για διαφορετικές συνθήκες πίστας. Το TF 450-RC διαθέτει προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου ενός μοναδικού χάρτη προσαρμοσμένου από τον Ricky Carmichael.
Κατασκευασμένο για νίκες
Με το στενό προφίλ του, ο κινητήρας έχει βελτιωμένη εργονομία που επιτρέπει στους αναβάτες περισσότερο έλεγχο και άνεση. Στεγάζεται σε ελαφριά καλύμματα μαγνησίου για περαιτέρω μείωση βάρους. Η ενεργοποίηση του υδραυλικού συμπλέκτη με κύριους κυλίνδρους Brembo εξασφαλίζει ομαλό και σταθερό έλεγχο. Η ακρίβεια, ο έλεγχος και η ανθεκτικότητα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του σχεδιασμού του TF 450-RC, ειδικά με τη συμπερίληψη του τιμονιού ODI RC4 Signature. Οι κορυφαίες βάσεις κινητήρα επιλέχθηκαν από τον Ricky για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά, διασφαλίζοντας ότι η μοτοσικλέτα διατηρεί τον βέλτιστο έλεγχο και σταθερότητα ακόμη και στις πιο απαιτητικές διαδρομές.
Το σύστημα XTrig Holeshot προσφέρει στους αναβάτες το τέλειο ξεκίνημα προφορτίζοντας τη μπροστινή ανάρτηση, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και μειώνοντας την ανύψωση του μπροστινού τροχού. Η μοτοσικλέτα είναι επίσης εξοπλισμένη στάνταρ με καπάκι συμπλέκτη Triumph Racing Hinson, μπροστινό προστατευτικό δίσκου και ένα κάλυμμα σέλας για τη μείωση της ολίσθησης και τη βελτίωση του ελέγχου του αναβάτη.
Πότε, πόσο;
To νέο TF 450-RC θα είναι στις βιτρίνες των αντιπροσώπων της Triumph τον ερχόμενο Φεβρουάριο και με τιμή (στην Αγγλία/Βρετανία) στις 10.695 λίρες (περίπου 12.800 ευρώ). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Triumph.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TF 450-RC | |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Type | Single Cylinder 4-Stroke SOHC |
Capacity | 449.5 cc |
Bore | 95 mm |
Stroke | 63.4 mm |
Compression | 13.1:1 |
Fuel System | Dellorto Throttle Body, Athena EMS |
Exhaust | Single Silencer |
Final Drive | Chain, 13/48 |
Clutch | Steel Wet Multi-Plate Belleville Spring, Hydraulic Actuation |
Gearbox | 5 Speed |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Frame | Aluminium, Spine |
Swingarm | Aluminium Fabrication |
Front Wheel | 21" x 1.6" |
Rear Wheel | 19" x 2.15" |
Front Tyre | 80/100 - 21 |
Rear Tyre | 110/90 - 19 |
Front Suspension | KYB 48mm Coil Spring Fork, Compression/Rebound Adjustment, 310mm Travel |
Rear Suspension | KYB Coil, Compression Adjustment (H and L Speed), Rebound Adjustment, 305mm Travel |
Front Brakes | Brembo Twin 24mm Piston, 260mm Disc |
Rear Brakes | Brembo Single 26mm Piston, 220mm Disc |
Instruments | Hour Meter, Multifunction Switch Cubes |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ | |
Width (Handlebars) | 836 mm |
Height | 1270 mm |
Seat Height | 960 mm |
Wheelbase | 1492 mm |
Rake | 27.4 º |
Trail | 116 mm |
Wet weight | 108.6 kg |
Fuel Tank Capacity | 7 litres |
Φωτογραφίες: Triumph
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!