Kawasaki Z900 2025: Με μέλημα την οδηγική ευχαρίστηση (vid)

Νίκος Βιτσιλάκης
Kawasaki Z900 2025: Με μέλημα την οδηγική ευχαρίστηση (vid)
Το μεσαίο Streetfighter της «πράσινης» εταιρείας δέχεται αναβαθμίσεις σε ηλεκτρονικά και κινητήρα, σε μια προσπάθεια να γίνει ακόμα πιο διασκεδαστικό και ασφαλές στην οδήγηση.

Σε δύο εκδόσεις, τη βασική και τη Special (SE), τo Kawasaki Z900 του 2025 χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το προηγούμενο μοντέλο, πλην όμως προσαρμοσμένο στις νέες προδιαγραφές Euro5+. H χωρητικότητα του τετρακύλινδρου συνόλου παραμένει στα 948cc και η απόδοση στους 125 ίππους, πλην όμως έχει δεχθεί νέες ηλεκτρονικές βαλβίδες, διαφοροποιημένο προφίλ εκκεντροφόρου και νέες ρυθμίσεις στην κεντρική μονάδα ελέγχου ECU. Η Kawasaki μάλιστα δηλώνει έως και 16% οικονομία καυσίμου, με λιγότερες εκπομπές άνθρακα στο περιβάλλον, καθώς επίσης και καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές (λέγε με βελτιωμένη ροπή).

Kawasaki

Νέα σχεδίαση και ηλεκτρονικά

Ένα σημαντικό μέρος ενός πιο καινοτόμου μπροστινού τμήματος είναι οι νέοι προβολείς συν ένα επανασχεδιασμένο πίσω φωτιστικό σώμα LED. Τα νέα και βουρτσισμένα πλαϊνά καλύμματα αλουμινίου και άλλες λεπτομέρειες δίνουν στο Z900 μια περισσότερο δυναμική εμφάνιση, στην ουσία έχουν αλλάξει σχήμα όλα τα πλαστικά τμήματα, όπως επίσης και το δοχείο καυσίμου. Ένα βελτιωμένο πακέτο ηλεκτρονικής υποστήριξης αναβάτη περιλαμβάνει αδρανειακή μονάδα μέτρησης IMU και το πιο πρόσφατο quick shifter (KQS) της Kawasaki, με τη λειτουργία του μάλιστα να μπορεί να γίνει από τις μόλις 1.500rpm! Και για να επιβραδύνει ακόμα καλύτερα η μοτοσυκλέτα, τα φρένα μπροστά διαθέτουν νέες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Στην εν γένει καλύτερη οδική συμποεριφορά αναμένεται να συμβάλλουν και τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Q5A.

Kawasaki

 

Καλύτερος ο βασικός εξοπλισμός

Πέραν των προαναφερθέντων, στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται cruise control, traction control και οδηγικά προγράμματα, καθώς και το πρώτο σύστημα πλοήγησης turn-by-turn της εταιρείας. Αυτό εμφανίζεται μέσω της έγχρωμης TFT 5'' οθόνης όταν είναι συνδεδεμένο στο smartphone του αναβάτη μέσα από την εφαρμογή Rideology της Kawasaki. Σίγουρα το σύστημα πλοήγησης στροφή προς στροφή συμβάλλει στη διασφάλιση περισσότερο χαλαρών διαδρομών. Υπάρχει επιπρόσθετα και η δυνατότητα ελέγχου διάφορων λειτουργιών μέσω φωνητικής εντολής!

Kawasaki

Έκδοση SE

Λίγες αλλά σημαντικές οι διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε βασική και Special έκδοση, με τη δεύτερη να χρησιμοποιεί πολυρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Öhlins πίσω, δαγκάνες της Brembo μπροστά και μια θύρα USB-C, ενώ και τα χρώματα με τα γραφικά είναι διαφορετικά.

Φωτογραφίες: Kawasaki

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!