Suzuki: Αυτό είναι το ηλεκτρικό Vitara, πότε έρχεται στην Ελλάδα

Suzuki: Αυτό είναι το ηλεκτρικό Vitara, πότε έρχεται στην Ελλάδα

Κώστας Μπιτσικώκος
Suzuki: Αυτό είναι το ηλεκτρικό Vitara, πότε έρχεται στην Ελλάδα
Με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς και ισχύ έως 184 ίππους, το e Vitara αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της ιαπωνικής μάρκας.

Η είσοδος της Suzuki στην ηλεκτροκίνηση γίνεται με ένα δυνατό όνομα. Το Vitara γίνεται e Vitara και αναλαμβάνει να βάλει την ιαπωνική μάρκα δυνατά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών B-SUV. Η αποκάλυψή του έγινε στο Μιλάνο, όπου ανακοινώθηκαν τα πρώτα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Πού θα κατασκευάζεται, πότε αναμένεται στην Ελλάδα

Το e Vitara βασίζεται στο πρωτότυπο eVX. τοποθετείται από πλευράς διαστάσεων στην «καρδιά» της κατηγορίας των B-SUV. Έχει μήκος 4,27 μέτρα και πλάτος 1,8 μέτρα. Το μεταξόνιο των 2,7 μέτρων και η πλατφόρμα «HEARTECT-e» υπόσχονται άνετους χώρους για 5 επιβάτες.

Η χώρα παραγωγής του Suzuki e Vitara θα είναι η Ινδία από την άνοιξη του 2025. Λίγους μήνες αργότερα θα αρχίσουν οι πωλήσεις του στην Ευρώπη, ενώ εντός του 2025 θα το δούμε να κυκλοφορεί και στη χώρα μας.

Suzuki Vitara

Εκδόσεις ισχύος, μπαταρίας και κίνησης

Η Suzuki λανσάρει το ηλεκτρικό Vitara τόσο σε προσθιοκίνητη όσο και σε τετρακίνητη έκδοση. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς είναι 144 ίπποι με την μπαταρία των 49 kWh και 174 ίπποι με την μεγαλύτερη των 61 kWh.

 

Το τετρακίνητο e Vitara είναι διαθέσιμο με την μεγάλη μπαταρία και έχει δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αποδίδουν συνδυαστικά 184 ίππους. Δεν ανακοινώθηκαν στοιχεία για την αυτονομία, όμως η έκδοση με την μικρή μπαταρία αναμένεται να προσφέρει έως 400 χλμ. με μία φόρτιση.

Το βάρος του e Vitara κυμαίνεται από 1.700 έως 1.900 κιλά, ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας και τους ηλεκτροκινητήρες.

Suzuki Vitara

Ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e» με δύο ανεξάρτητα eAxles

Το «ALLGRIP-e» είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Suzuki στην τετρακίνηση, με δύο ανεξάρτητα eAxles μπροστά και πίσω. Το σύστημα προσφέρει όχι μόνο ισχυρή απόδοση αλλά και εξαιρετική ανταπόκριση με ακριβή έλεγχο. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή έξοδο από δύσκολα εδάφη, μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν και διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση (λειτουργία LSD).

Suzuki Vitara

Photo Credits: Suzuki

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!