VOGE DS800 Rally: Η περιπέτεια αποκτά νέο ενδιαφέρον (vid)
- Σχεδιασμός και Εργονομία
- Ο κινητήρας έχει πολλή δύναμη
- Πλαίσιο Premium
- Τεχνολογία και εξοπλισμός
- Πότε, πόσο;
Σε καλεί ο κόσμος του Ράλλυ; Το νέο Voge DS800 Rally ανταποκρίνεται, απλά και μόνο γιατί έχει κατασκευαστεί και σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποφεύγει συμβιβασμούς όταν η περιπέτεια της ασφάλτου δίνει τη θέση της σε σκληροτράχηλες εκτός δρόμου διαδρομές. Το νέο Adventure μοντέλο της Voge έχει όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας που κάνει τους μοτοσυκλετιστές να ονειρεύονται αυτή τη στιγμή, αυτά ενός λεπτού δικύλινδρου maxi enduro ικανού να πλοηγηθεί απροβλημάτιστα σε ποικίλες διαδρομές, είτε σε άσφαλτο είτε σε -λίγο έως πολύ- απαιτητικά χωμάτινα μονοπάτια.
Σχεδιασμός και Εργονομία
Η σχεδίαση του DS800 Rally αντλεί άμεση έμπνευση από τον κόσμο των ράλι μοτοσυκλετών, ενσωματώνοντας αισθητικά και λειτουργικά στοιχεία που βελτιστοποιούν την απόδοσή του σε διαφορετικές συνθήκες χρήσης. Το αμάξωμα, κατασκευασμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, έχει κυρίαρχη κάθετη ανάπτυξη, όπως και οι αγωνιστικές κατασκευές που σερφάρουν στους αμμόλοφους της ερήμου. Το κεντρικό τμήμα, πιο λεπτό και πιο εργονομικό, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στον αναβάτη τη σωστή εργονομία για να χειριστεί τη μοτοσικλέτα χωρίς περιορισμούς, ακόμη και στις πιο απαιτητικές διαδρομές εκτός δρόμου.
Η εργονομία αποτέλεσε αντικείμενο ιδιαίτερης προσοχής κατά τη φάση του σχεδιασμού. Το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί μεταβάλλοντας τη θέση των καβαλέτων, η σέλα, τοποθετημένη σε ύψος 850mm από το έδαφος και χάρη στη λεπτή μέση παραμένει αρκετά προσιτή και καθιστά τη μοτοσυκλέτα εύκολη στη διαχείριση ακόμα και σε χαμηλή ταχύτητα. Η θέση οδήγησης σχεδιάστηκε σχεδόν ως ένα στοιχείο που εγγυάται στον αναβάτη μια κυρίαρχη θέση, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοτοσυκλετών ράλι, αλλά ταυτόχρονα άνετο προσφέροντας τον κατάλληλο χώρο και για τον συνεπιβάτη.
Ο κινητήρας έχει πολλή δύναμη
Στην καρδιά του DS800 Rally βρίσκεται ένας τελείως νέος δικύλινδρος εν σειρά υγρόψυκτος κινητήρας 798cc τελευταίας γενιάς, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 94Hp στις 9.000rpm και μέγιστη ροπή 81Nm στις 6.500rpm, με προσφερόμενη μέγιστη τελική ταχύτητα στα 190 km/h. Για να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την τεχνολογία του ισχυρού του κινητήρα, το 800 Rally διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων με υδραυλικό συμπλέκτη anti-hopping, σχεδιασμένο να αποδίδει τα μέγιστα ακόμα και σε απαιτητική οδήγηση σε όλα τα εδάφη.
Η κατανομή ισχύος έχει βελτιστοποιηθεί για να εγγυάται μια άμεση και γραμμική απόκριση σε όλο το εύρος χρήσης, εξασφαλίζοντας έντονη επιτάχυνση και αξιοσημείωτη ευελιξία οδήγησης. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν το 800 Rally εξίσου άνετο στις μετακινήσεις σε αυτοκινητόδρομο και στις πιο απαιτητικές προκλήσεις εκτός δρόμου. Ο τρόπος της απόδοσης ισχύος μπορεί να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας επιλέγοντας από τα διαθέσιμα οδηγικά προγράμματα, ένα χαρακτηριστικό που κάνει το νέο μοντέλο κατάλληλο για αναβάτες όλων των εμπειριών και όλων των συνθηκών οδήγησης.
Πλαίσιο Premium
Το πλαίσιο του 800 Rally αντιπροσωπεύει σίγουρα ένα από τα δυνατά του σημεία, κάθε στοιχείο έχει βελτιστοποιηθεί για να εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις τόσο σε δρόμο όσο και εκτός δρόμου.Οι ακτινωτές ζάντες με τα tubeless ελαστικά, με διαφοροποιημένες διαμέτρους -21" μπροστά και 18" πίσω- αντιπροσωπεύουν μια εύστοχη τεχνική επιλογή, με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόδοσης σε όλες τις συνθήκες. Η μπροστινή στεφάνη 21" προσφέρει μεγαλύτερη κατευθυντική σταθερότητα και καλύτερη απόσταση από εμπόδια εκτός δρόμου, ενώ η πίσω 18" εξασφαλίζει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής για βέλτιστη πρόσφυση. Οι ζάντες είναι επενδυμένες με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR, μια εγγύηση στις μοτοσυκλέτες διπλής χρήσης χάρη στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται καλύτερα σε όλες τις χρήσεις.
Οι αναρτήσεις της KYB (Kayaba) αντιπροσωπεύουν ένα στοιχείο αριστείας. Τόσο το μονό αμορτισέρ όσο και το ανάποδο πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και προσφέρουν επαρκή διαδρομή για να αντιμετωπίζουμε εύκολα τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες στην άσφαλτο καθώς και τα άλματα και τα εμπόδια εκτός δρόμου, ενώ μπορείτε επίσης να υπολογίζετε στην πολύ καλή απόσταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος στα 220mm. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει και αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ), επίσης ρυθμιζόμενο, που επιτρέπει στο μπροστινό άκρο να διατηρείται σταθερό και ακριβές σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Το 800 Rally είναι εξοπλισμένο με ένα διπλό μπροστινό δίσκο με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων (για πρώτη φορά σε μοντέλο της Voge) και έναν πίσω με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων, όλα κατασκευασμένα από τη Nissin. Το τελευταίας γενιάς σύστημα ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για χρήση εκτός δρόμου, ολοκληρώνει το πακέτο. Το στιβαρό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει το σωστό συμβιβασμό μεταξύ της στρεπτικής ακαμψίας και της διαμήκους ευελιξίας. Τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά είναι αυτά που εγγυώνται ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το ιδιαίτερα ελαφρύ ψαλίδι αλουμινίου. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 213 κιλά και το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 24 λίτρων εγγυάται μεγάλη χιλιομετρική απόδοση.
Τεχνολογία και εξοπλισμός
Το νέο 800 Rally μπορεί να καυχηθεί για υψηλού επιπέδου τεχνολογικό εξοπλισμό. Εκτός από το ABS που έχει σχεδιαστεί για χρήση εκτός δρόμου, το traction control μπορεί να ρυθμιστεί ή να απενεργοποιηθεί για μέγιστο έλεγχο του οχήματος εκτός δρόμου. Όλα μπορούν να γίνουν εύκολα επεμβαίνοντας στα ηλεκτρικά μπλοκ που ελέγχουν τα έγχρωμα όργανα TFT με κάθετη ανάπτυξη, χαρακτηριστική λεπτομέρεια των μοτοσυκλετών ράλι. Μια στιλιστική ιδιορρυθμία και όχι μόνο, με αυτόν τον τρόπο οι πληροφορίες παραμένουν ευανάγνωστες ακόμα και όταν ο αναβάτης οδηγεί όρθιος στο χώμα. Τα όργανα προσφέρουν προφανώς την επιθυμητή συνδεσιμότητα με το smartphone για διαχείριση κλήσεων, μουσικής και μηνυμάτων. Το τηλέφωνο που μπορεί να επαναφορτιστεί μέσω της υποδοχής USB που προσφέρεται στάνταρ, με τη θερμαινόμενη σέλα και γκριπ να ολοκληρώνουν το πακέτο.
Πότε, πόσο;
Για την ώρα δεν υπάρχει καμμία πληροφόρηση που να σχετίζεται με τιμή και άφιξη του νέου 800 Rally, εμείς τολμούμε να προβλέψουμε κάτι σίγουρα αρκετά κάτω από τα 8.000 ευρώ και διαθεσιμότητα στις αρχές της ερχόμενης άνοιξης.
Φωτογραφίες: Voge
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!